Voi, onpa ikävä kuulla että niin monella alkoikin uusi kierto. Mä tuun todennäkösesti perässä keskiviikkona tai torstaina. Vähän vaikee sanoo kun en oo kiinnittänyt menkkoihin mitään huomioo varmaan vuoteen, niin en yhtään muistaminkälaisia tuntemuksia niitä on edeltänyt ja onko se mun kierto edes ollut ton 28 päivää. Kuten varmaan on tullut ilmi, niin tykkään testailla ja mietin pitäiskö kokeilla ovistestejä. Toisaalta esikoinen sai alkunsa kun oltiin lomalla keskellä ei mitään, ilman elektroniikkaa +/- 2 päivää ovulaation aikoihin, joten mitäpä siellä olisi muuta tehty kuin paneskeltu meneen. Nyt koko touhu on jotenkin vaikeempi järjestää kun esikoinen nukkuu meidän välissä ja iltasin on kaikkee muuta puuhaa niin ei riitä energia seksin harrastamiseen. Pakko petrata vähän, tuskin miestäkään se haittaa että alkaisin vähän useemmin tekeen aloitteita.
Oliko täällä joku jo kysyny muuten onko imetyksellä vaikutusta raskautumiseen? Siis sen jälkeen kun lapsi ei enää oo täysimetyksellä? Mä mietin samaa...
Oliko täällä joku jo kysyny muuten onko imetyksellä vaikutusta raskautumiseen? Siis sen jälkeen kun lapsi ei enää oo täysimetyksellä? Mä mietin samaa...