Ei täälläkään pitäny vettä sataa ollenkaan mutta tästä näytti tulevan tämmönen tihkusadepäivä kaiken muun jännän? ohessa...Ärrimurri tuollainen keli, suututtaa. Piti olla ikkunoiden pesua tänään, taas joudun siirtämään.
Ei täälläkään pitäny vettä sataa ollenkaan mutta tästä näytti tulevan tämmönen tihkusadepäivä kaiken muun jännän? ohessa...Ärrimurri tuollainen keli, suututtaa. Piti olla ikkunoiden pesua tänään, taas joudun siirtämään.
Eiks ne sanonut että pahin on vielä tulossa?Yöllä tosiaan tuuli paljon lujemmin kuin nyt. Jokohan se myrsky sit meni?
Cokiskin toimii hyvin.
Routamisulle tai kenelle tahansa jolla on rasvanäppimiehiä tai mopopoikia taloudessa tommoinen purkki autotalliin ja miksei kylppäriin.
Tolla lähtee, muilla ei.
Prismat myy kympillä purkki.
No mä en ole nukkumaluukussa asuessani eli yli seittemään vuoteen tarvinnu minkäälaista käsiputsaria ja kokemukseni kun enempi tarttin ovat viime vuosituhannelta. En tiedä onko tuo samaa kuin silloin vai onko reseptiä muutettu mut meikäläisen nurkilta löytyi helpoiten tota vihreetä swarfegaa.swarfega on hyvä mutta useita ihan vastaavia on markkinoilla
itellä korrek merkkinen purkki rasvanäpeille
Onks siellä vielä lämpimät vedet?Kyl täällä alkaa jo tyyntyä. Mikä on hyvä koska illalla saunotaan.
Laituri näyttää niin rähjältä ettei uimaan taida uskaltautua.
Kai ne yli kymmenasteisia vielä ovat.Onks siellä vielä lämpimät vedet?
Täällä oli viimeyönä kuulema ollut vielä kolmen aikaan +17,5 astetta ulkona lämmintä vaikka tuuli kovaa.
Likaisuuteen auttaa suihku. Tai kylpy. Tai sauna. Ja kunnon kuuraus.Tullut revittyä haavoja auki tänään ihan urakalla...mieleen on tulvinut jopa menneiltä vuosilta asioita mitkä yritin haudata jo kauan aikaa sitten jonnekin...minne lie...ja olo tuntuu ihan helvetin likaiselta ja rumalta ja yksinäiseltä.
Onneksi on omat pojat ja tuo kissan nyttönen...ja musiikki.
Ei siihen sisäiseen tunteeseen...mä oon yrittänyt kyllä suihkua ja jopa juuriharjaa, mutt ei se auttanut mitään..sattu vaanLikaisuuteen auttaa suihku. Tai kylpy. Tai sauna. Ja kunnon kuuraus.
Joku vois olla tuosta sun kanssa erittäin paljon eri mieltä, esimerkiksi minä.Rumaa sinusta ny ei saa millään.
Tuokin on sisäinen tunne, mä tunnen olevani yksin jopa kavereiden keskellä...Yksinäisyyteen mulla ei ole neuvoa.
*halaaruttaa*Tullut revittyä haavoja auki tänään ihan urakalla...mieleen on tulvinut jopa menneiltä vuosilta asioita mitkä yritin haudata jo kauan aikaa sitten jonnekin...minne lie...ja olo tuntuu ihan helvetin likaiselta ja rumalta ja yksinäiseltä.
Onneksi on omat pojat ja tuo kissan nyttönen...ja musiikki.
Täs asiassa se on mun sana joka ratkaisee.Joku vois olla tuosta sun kanssa erittäin paljon eri mieltä, esimerkiksi minä.
Mitä luulet kuin käy kun pohojalaas ukko yrittää päihittää sydänvereltään pohojalaas naisen jokaeiannaikunaperiksimissään??Täs asiassa se on mun sana joka ratkaisee.
NiihToisinaan se on semmosta että iskeytyy kiinni tarrautuvan tiukalla otteellaan se alakulosurumielisyys ja myllertää mielen menneeseen ja kaivaa esiin ne kaikki hiukankin pienesti nurkistaan repsahtaneet arvet joista luikerrella sisään laittamaan sisuskaluja uuteen järjestykseen ja puristamaan palleaa.
Tanner tömisee ja aitaa kaatuu?Mitä luulet kuin käy kun pohojalaas ukko yrittää päihittää sydänvereltään pohojalaas naisen jokaeiannaikunaperiksimissään??
Kyllä!Tanner tömisee ja aitaa kaatuu?