The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

swarfega on hyvä mutta useita ihan vastaavia on markkinoilla

itellä korrek merkkinen purkki rasvanäpeille
No mä en ole nukkumaluukussa asuessani eli yli seittemään vuoteen tarvinnu minkäälaista käsiputsaria ja kokemukseni kun enempi tarttin ovat viime vuosituhannelta. En tiedä onko tuo samaa kuin silloin vai onko reseptiä muutettu mut meikäläisen nurkilta löytyi helpoiten tota vihreetä swarfegaa.

Tuulee.
Se ryhty äskettäinjustiisa navakammin tuulemaan. Sillain kunnolla ja puuskittaisesti. Että ne puitten latvukset niiailee.

Hmpfh.
Ihan sitten väärään aikaan. Tai ois nyt tuullu vaan jossain muualla mutta ei tässä. Eikä ainakaan tuon yhden omppupuun ympärillä. :unsure:

Tullunna jo maahan liikapaljosti pudokkaita. Kun ne ei oo vielä etes valmiita.
Nytkyllä melkein oon näin:
f2bab2b93d1cc663ff83065665a78b8f.jpg

Tullut revittyä haavoja auki tänään ihan urakalla...mieleen on tulvinut jopa menneiltä vuosilta asioita mitkä yritin haudata jo kauan aikaa sitten jonnekin...minne lie...ja olo tuntuu ihan helvetin likaiselta ja rumalta ja yksinäiseltä.

Onneksi on omat pojat ja tuo kissan nyttönen...ja musiikki.

Piti piipahtaa kaupalla kun leipälevite loppui.
Muuta en tarviinut joten lähteä ny sen vuoksi tohon isoon ostoshelvettiin.
Mut huomasin kellonajan sopivaksi, että kortteleiden kierrätyshuoneisto on auki niin päätin piipahtaa sielläkin niin suunnistin ostoshelvetin suuntaan enkä lähikauppaan.

Ny ei ollu paljoa mua kiinnostavaa mut löysin keittötarvelaatikkooni pienen piirakkapyörän.
Nii ja sit siellä oli Game of thrones kirjasarja lontoonkielellä, siis just sama jonka pari viikkoa sitten vein esikoislikalle - paitti tässä oli yksi osa enemmän. Olis ollu silloin pari viikkoa sitten niin ei tarttis tuota uusinta erikseen laittaa.
Mutta toisaalta nyt mä tiedän mitä likka saa joululahjaksi.

Tullut revittyä haavoja auki tänään ihan urakalla...mieleen on tulvinut jopa menneiltä vuosilta asioita mitkä yritin haudata jo kauan aikaa sitten jonnekin...minne lie...ja olo tuntuu ihan helvetin likaiselta ja rumalta ja yksinäiseltä.

Likaisuuteen auttaa suihku. Tai kylpy. Tai sauna. Ja kunnon kuuraus.
Rumaa sinusta ny ei saa millään.
Yksinäisyyteen mulla ei ole neuvoa.

Likaisuuteen auttaa suihku. Tai kylpy. Tai sauna. Ja kunnon kuuraus.
Ei siihen sisäiseen tunteeseen...mä oon yrittänyt kyllä suihkua ja jopa juuriharjaa, mutt ei se auttanut mitään..sattu vaan:unsure:
Rumaa sinusta ny ei saa millään.
Joku vois olla tuosta sun kanssa erittäin paljon eri mieltä, esimerkiksi minä.
Yksinäisyyteen mulla ei ole neuvoa.
Tuokin on sisäinen tunne, mä tunnen olevani yksin jopa kavereiden keskellä...

Mutta kiitos sanoistasi <3

*halaaruttaa*
Toisinaan se on semmosta että iskeytyy kiinni tarrautuvan tiukalla otteellaan se alakulosurumielisyys ja myllertää mielen menneeseen ja kaivaa esiin ne kaikki hiukankin pienesti nurkistaan repsahtaneet arvet joista luikerrella sisään laittamaan sisuskaluja uuteen järjestykseen ja puristamaan palleaa. :unsure:

Sitten on vaan oltava siinä tunteessa. Ja puhdistettava mieltä, koska sitähän se on. Sekä surra niitä toteutumattomia haaveita ja ehkä myös hetki kaipuussa viipyiltävä sen ihmisen kanssa... Kyyneleetkin ovat hyvästä.

Mutta v a i n viipyillä siinä.(y)
Sitten kannattaa muistaa että ne ovat juuri sitä mennyttä, että elämässä nyt vain tapahtuu asioita. Samalla kannattaa muistaa myös se että mikään ei ole mahdotonta. Kaikki kaunis ja sulle tärkeä on saavutettavissa.

Kun ymmärrät hoitaa ja helliä itseäsi. Ja rakastaa:):love:

Ps. Käypä siellä kookoksentuoksuisessa lämpimässä suihkussas...ja kun tuut sieltä niin kaappase pojat kainaloosi:love:...ja laita ajatuksen siementä siitä että olet hyvä juuri tuollaisena ja yksin et ole milloinkaan :):love:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mullon bataatti-porkkana-peruna-kinkkukiusaus tulossa uunissa. Oli jotenki tosi kivaa tiiäkö suikaloida nuita ja kuunnella musiikkia ja ihan olla vaan:)... Sitten mulla on ykskaksyllättäen äkämystyny murkkunen:love: jolle olikin asteen kaks yliöveriliikaa meikäläisen näkeminen..en etes ehtiny sanoa mitään:barefoot:
Ja tirpana:love: joka kattoo pätkän MonsterHigh- leffaa ja sitten kuulema piirtää kissoja " kun ne on niiiiiiin ihania!!!"
Ja se yks on tuulen tuiverruksessa kaverinsa kanssa pärräämässä:love:..

Hei, lämpimän oranssinkeltaista ilta-aurinkoa pukkaa:love:
Nautitaan...

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä