sähkökatkoksia
Se ei kyllä oikein sovi kun ei täällä oo varageneraattoria. Ja mun piti vielä työpuuhien lisäksi siivota ja imuroida pihasauna.
Myrsky peruttu!
sähkökatkoksia
Täällä heilui vanhat riippakoivut tien toisella puolella niin laajassa kaaressa puolelta toiselle, että pelkäsin niistä jonkun tulevan olohuoneeseen.Huomenta!
Tuulahtelipa raikkaasti jo yöllä. Mitähän on edessä ennenko taas tyyntyy?
Hei, kuulepas kun täälläkin suhistelee toi tuuli aikas kovaäänisesti ja viskoopaiskoo puitten latvuksia ja oksia. Mielenkiinnolla (lue: pienensievällä kauhulla) seurailen tilannetta että miten kovin rupeekaan puhaltavaan, taivuttaako puidenlatvukset oikein syvään kumarrukseen astiTäällä heilui vanhat riippakoivut tien toisella puolella niin laajassa kaaressa puolelta toiselle, että pelkäsin niistä jonkun tulevan olohuoneeseen.
Ai...kukako?Mauri 84 hyvässä muistissa vielä.
Mauri 18 isoveli.Ai...kukako?
Ai se on siellä nyt?Hei, kuulepas kun täälläkin suhistelee toi tuuli aikas kovaäänisesti ja viskoopaiskoo puitten latvuksia ja oksia. Mielenkiinnolla (lue: pienensievällä kauhulla) seurailen tilannetta että miten kovin rupeekaan puhaltavaan, taivuttaako puidenlatvukset oikein syvään kumarrukseen asti
Tasasen harmaan paksu pilvimatto pimentää koko seutukuntaa. Saas nähdä ryhtyykö räpsimään sähköjä...
Ai jaa! No nyt hiukan selkeytti asianlaitaa...mutta vaan tollain luettuna tekstinä. Ei niin mitään muistikuvaa tommosesta Maurista mulla muutoin...että ei vissiin tehny mitään vaikutustaMauri 18 isoveli.
Vanhus tässä muistelee vuoden -84 ? Mauri-myrskyä. Sori, se oli -82:
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Mauri-myrsky
Näin tekee. Ja äsken ripsautteli hiukan vettäkin joten jänskätellään. Päivemmälle on luvannut ennusteiden mukaan runsaammin navakoituneempaa tuulta...Ai se on siellä nyt?
Täällä paistaa tällä hetkellä aurinko, mutta on täälläkin pilviä ihan kiitettävän paksuna mattana taivaalla...
Muistatko pressan vaihtumisenAi jaa! No nyt hiukan selkeytti asianlaitaa...mutta vaan tollain luettuna tekstinä. Ei niin mitään muistikuvaa tommosesta Maurista mulla muutoin...että ei vissiin tehny mitään vaikutusta
Mun pitänee hommata ihan sysimustia käsipyyhkeitä.
Ja ihan tolkuttomasti kylppärinkaappiin jotain kaBumTsäDäm-rasvanäppiöljykourien putsausnestettä. Tavis käpäläsaippua on ihan laimeeta.
Ettäs tiiät.
Ja huomentapäivää sullekin
Ärrimurri tuollainen keli, suututtaa. Piti olla ikkunoiden pesua tänään, taas joudun siirtämään.Näin tekee. Ja äsken ripsautteli hiukan vettäkin joten jänskätellään. Päivemmälle on luvannut ennusteiden mukaan runsaammin navakoituneempaa tuulta...
Täällä heilui vanhat riippakoivut tien toisella puolella niin laajassa kaaressa puolelta toiselle, että pelkäsin niistä jonkun tulevan olohuoneeseen.
Kenenkä niistä....Muistatko pressan vaihtumisen
KekkosenKenenkä niistä....
Kivaa päivää koko toffolan porukalle!. Rentoa shoppailufiilistäNyt täytyy pinkaista liikenteeseen, sateessa on tauko. Kivaa päivää kaikille!
.....enollunnasielläpäinkään...*ryömii nurkkaan pölyyttymään*Kekkosen
Mukavaa päivääNyt täytyy pinkaista liikenteeseen, sateessa on tauko. Kivaa päivää kaikille!