Aqela
Villasukat? Mulla ei ole nyt sukkia ollenkaan.#viikonloppu
#aivotnarikkaan
#lifeisgood
#villasukat
#nauti
Että ollaanko me ihunoita vai...
..ollaanko me ihunoita?
Jatka samaan malliin juuri tuollaisena
Villasukat? Mulla ei ole nyt sukkia ollenkaan.#viikonloppu
#aivotnarikkaan
#lifeisgood
#villasukat
#nauti
Että ollaanko me ihunoita vai...
..ollaanko me ihunoita?
Jatka samaan malliin juuri tuollaisena
Ole kuules ihan täpöllä paljain jarpasin, kunhan tuntuu hyvältäVillasukat? Mulla ei ole nyt sukkia ollenkaan.
Nyt on niin lämmin täällä että sukkia ei tarvitse.Ole kuules ihan täpöllä paljain jarpasin, kunhan tuntuu hyvältä
Mä sain justiinsa äskön...tai no tovi sitte, potkastua kengät nurkkaan ja päiväsukat sukkana sisään viskottua pyykkikoriin ja nyt on koko kymmenvarvasjärjestelmäni auvoisasti hymistelemässä ilosen raidallisissa villasukissa
Mun tulee aina välillä kylmähorkkakohtauksia ja sillon sukat on kyllä ihan parhaat kaverit mitä maalimasta löytyyNyt on niin lämmin täällä että sukkia ei tarvitse.
En mä tuon pitemmälle uskaltanut lukea kun alkoi tulla semmoinen toomuchinformation - perjantaifiilis.Ole kuules ihan täpöllä kunhan tuntuu hyvältä
Mä sain justiinsa äskön...
onkaitse lämmin täälläkin mutku mun varpaat on asiasta eri mieltä....villasukissa lämpenevätNyt on niin lämmin täällä että sukkia ei tarvitse.
En mä tuon pitemmälle uskaltanut lukea kun alkoi tulla semmoinen toomuchinformation - perjantaifiilis.
Ollos hövelitys vaan, kiva kun tommonen pikkunen saamiseni antaa sulle niin isostiEn mä tuon pitemmälle uskaltanut lukea kun alkoi tulla semmoinen toomuchinformation - perjantaifiilis.
täh, määhän vain kysyinHei jäbä sä liikut ohuella jäällä taas!
Ei oo kun naimakuume ja paha yskä.
saa sieltä mutta älä vaan syö saalista.Kuka oli palstan kalamies?
Saiskohan tosta joesta tähän vuodenaikaan kalaa? Ja jos niin millä?
Ja jos joen laadulla on jotain merkitystä niin tää on ihan samanlainen mutaprunni ku vaikka vantaanjoki tai aurajoki.
Just ko haaveilin halstratusta kalastasaa sieltä mutta älä vaan syö saalista.
ei näkyny sinuakaan vaikka ajoin sen veistämön ohi pari kertaa.Just ko haaveilin halstratusta kalasta
mitäkö?Ei voi kuin ihmetellä*pyörittelee päätään*
Auto varmasti näkyi. Ei se isoin vaan punaisin.ei näkyny sinuakaan vaikka ajoin sen veistämön ohi pari kertaa.
Ihmisten typerää ja ilkeämielistä käytöstämitäkö?
samat sanat taas.Auto varmasti näkyi. Ei se isoin vaan punaisin.
(mä olen potenut vatsaani sisätiloissa)
jossain muualla vissiin.Ihmisten typerää ja ilkeämielistä käytöstä
Löytyy kaikkialta.jossain muualla vissiin.