Mä näin koko yön kuumeen aiheuttamia painajaisia, kolmas yö jo samaa meininkiä eri unilla vaan.Mä näin unta että menin käymään usassa. Ja jäin sinne asumaan.
Päivää
Ei mene hyvin joillakin. Isolla puolella joku kuvitteli mun kirjoittaneen harmaana ketjuun. The ketju harmaille ja rekisteröityneille.
normaalia palstameininkiä alkaa arvuuttelemaan että kuka musta kirjoitti harmaana mitäkinPäivää
Ei mene hyvin joillakin. Isolla puolella joku kuvitteli mun kirjoittaneen harmaana ketjuun. The ketju harmaille ja rekisteröityneille.
Höh, paranemisia.Mä näin koko yön kuumeen aiheuttamia painajaisia, kolmas yö jo samaa meininkiä eri unilla vaan.
Niinpä, tuli tunne että joku kyttää harmaiden viestejä. Kuvitellaan että joku on mustan kirjoittama.Musta jo se, että joku jaksaa miettiä että kuka se oli ja oliko musta vai ei, on omituista. Miksei keskustelupalstaa voi pitää ihan vaan keskustelupalstana vaan pakko vääntää siitäkin salaliittojen ja piilomerkitysten ja vakoilujen ja luulojen ja arvailujen täyteinen taistelutanner.
Ihmetyyppei. Niillä ei ihan varmasti ole oikeaa elämää!
Jepnormaalia palstameininkiä alkaa arvuuttelemaan että kuka musta kirjoitti harmaana mitäkin
ollaan muka niin tunnistavinaan tyylistä
Mun mielestä tuota kyttäämistä on ollut täällä kautta aikain.Niinpä, tuli tunne että joku kyttää harmaiden viestejä. Kuvitellaan että joku on mustan kirjoittama.
On ollut.Mun mielestä tuota kyttäämistä on ollut täällä kautta aikain.
ei minusta nuo sanat oo olleskaan osuvat, ehän mää edes tunne sua riittävästi puhuakseni pahaaTää on soinut monta päivää päässä ja jopa öisin kesken painajaisten soinut ikäänkuin taustalla...ja kieltämättä nuo sanat on erittäin osuvat,..melkein kaikki.
Kyllä ne osuvat on, voit uskoa että ovat...ei minusta nuo sanat oo olleskaan osuvat, ehän mää edes tunne sua riittävästi puhuakseni pahaa
tai sitte pitäs säveltää ihan omiani
kaitpa se on pakko uskoa jos sää niin sanotKyllä ne osuvat on, voit uskoa että ovat...
ja sitten asiasta toiseen...hitsi että iski päälle taas kuumehikivesivaluujaminätukehdun olon äsken!!
Eli kohta tulee taas kylmänhorkka, no onneks kävin suihkussa pikaisesti!
Heti vaihdevuodet mielessä. Hällä on kuumetta. On kipeenä.kaitpa se on pakko uskoa jos sää niin sanot
onk vaihevuojet eli ns. räystäänpuotukset jo?
No kun meil miehillä on vaihdekeppivuodet.Heti vaihdevuodet mielessä. Hällä on kuumetta. On kipeenä.
Kyllä miehetkin äksyilevät tietyssä iässä.No kun meil miehillä on vaihdekeppivuodet.
Ne tunnistaa siitä, että vaikka kuinka vatkais niin ei me vaihde silmään.
Mä olen Aksuillut koko ikäniKyllä miehetkin äksyilevät tietyssä iässä.
Hei jäbä sä liikut ohuella jäällä taas!kaitpa se on pakko uskoa jos sää niin sanot
onk vaihevuojet eli ns. räystäänpuotukset jo?