Mitä tarkoittaa klo 11.11 ilmiö näen sen päivittäin?

luulin jo sekoamassa olen, en katso kellonajan juuri ollenkaan mutta kun vahingossa katson niin kello on 11.11? Pahasilmä? Elämässä muutenkin alamäkiä? Välillä hyviäkin asioita mutta on pahojakin mistä en puhu paljon. Mun hyvä kaveri jo vuoden verran näkee saman ilmiön, hän on itse venäläinen ja meillä Venäjältä oli yks yhteinen työkumpaani kellä erittäin pahat silmät, hänen jälkeen olen voinut aina huonosti kuin hänkin, eilen yöllä puhuimme puhelimitse ko asiasta ja nyt mietin mikä sattuma, jos saan asialliset vastaukset? Kun valitettavasti uskon että pahasilmä voi olla olemassa kun kokemuksia jo on. Mun tyttärelle oli laitettu kerran pahasilmä jopa pappi kävi meillä, silloin niin karmeat jutut tapahtuivat että oksat pois, kun saimme pahan silmän pois se tuli hänelle kuka laitoi takaisin, mutta niin karmealla tavalla, voin joskus kirjoittaa koko tarina, nyt vaan se 11.11 vaivaa. Kiitos
 
Ja jos joku ymmärsi väärin yritän selittää että kun katson kellon katson jostain syystä sen juuri klo 11.11, ennen oli klo 12.00 tai 00.00 se ärsytti mutta 11 ei ole kovin hyvä luku ja kun ihme sattuma toisen kanssa kellä sama yhteinen toveri on ollut joka on niin pahaa kun ihminen voi vaan olla.
 
r0s
Tuollaiset luvut vaan jäävät helposti muistiin.

Siis kun jos oot katsonut kelloa 02.18 ja 06.12 ja 08.52 niin et edes muista niitä aikoja.

Toki saattaa myös olla että tuohon aikaan joskus on tapahtunut jotain tai tulee tapahtumaan mutta ei sitä voi tietää onko se hyvää vai pahaa vai ei kumpaakaan niin ei sitä murehtia kannata.
 
En usko, koska oikeastaan katson vain aamulla kellot tai oikeastaan en katso vaan pistän herätyskellon pois, mutta nosta automaatisesti kännykän klo 11.11 tai kun olen autossa juuri silloin katson, sekä tutulla sama ilmiö hän sanoi että jopa jo itki sen takia kun kuulosta ei hyvältä, ihme että meillä juuri samanlaiset ongelmatkin
 
vierailija
Ei kannata googlettaa ainakaan englanniksi. Sieltä tulee sen verran sekoja vastauksia.
Ala laittamaan muistiin joka kerta kun katsot kelloa. Luulen että niitä kertoja on paljon enemmän kuin uskoisitkaan ja sinulle merkityksettömiä kertoja et yksinkertaisesti muista. On tietysti mahdollista että katsot noihin aikoihin kelloa myös hieman useammin kuin muulloin - onko esim. lounasaika silloin?
 
Ei kannata googlettaa ainakaan englanniksi. Sieltä tulee sen verran sekoja vastauksia.
Ala laittamaan muistiin joka kerta kun katsot kelloa. Luulen että niitä kertoja on paljon enemmän kuin uskoisitkaan ja sinulle merkityksettömiä kertoja et yksinkertaisesti muista. On tietysti mahdollista että katsot noihin aikoihin kelloa myös hieman useammin kuin muulloin - onko esim. lounasaika silloin?
Ei mulla ole lounasaika syön kun on nälkä, yrittäjä siis olen, mutta automaatisesti nostan juuri klo 11.11 puhelimen.
 
Englanniksi kun äkkiä googlan jopa hyvää se tarkoittaa, mutta ihme kun juuri minä ja kaveri voimme huonosti yhden henkilön jälkeen aina, sekä alamäkiä ollut ja on, lopetimme hänen kanssa kontaktin kokonaan ja pari vkoa putkeen molemmat katsomme kännykästä kello ajan 11.11
 
vierailija
Ei tuo mitään merkitse muuta kuin taikauskoista höpinää. Itse katson kelloa usein niin, että aika näyttää vaikka näin: 10:01, 10:10. 09:09 jne eikä ole kertaakaan tullut mieleen sen merkitsevän jotain.
 

Yhteistyössä