The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ootko kokeillut tehdä pitsaa mihin pinnalle jotain proteiinia (mä laitan pekonia tai parmankinkkua tai vastaavaa mutta kai vaikka maustamaton nyhtökaurakin kävisi) ja valkohomejuustoa ja pieniä nokareita viikunahilloa?

Kerrassaan makoisaa! :p
Muuten oon kyllä tehny mutta tuota hilloo en oo laittanut. Varmasti hyvää.

Päivää kettinkiin.

Voitin päivällä tietovisassa liput teatteriesitykseen niin pitihän se käydä kattomassa ja ny takaisin nukkumaluukussa.
Teetä ja jotain iltapalasta pitäis laittaa ja sitten kirjan pariin.

Just muuten löysin ilmaiskirjasaaliina ton Kaniininmetsästäjän mutta se ny saa odottaa vuoroaan.

Tän päivän ilmaiskirjasaaliina Aila Meriluodon Vaarallista kokea.

• Tykkää
Reactions: Elena777
*huokaa syvään*
Miksi, oi niin miksi ei tule nuitten himputin kännykkäkapuloiden mukana kahta laturipiuhaa(n)?? Ja jotka olisivat jotenkin himmeliufomaisesti vielä ohjelmoidut reagoimaan " missä ihmeen kuusessa se halavatun laturi taas on???!!"- hihkaisujoikaamiseen.

Arvaas vaan kuinka jälleen steppailtiin ja etsittiin ja huokailtiin ja pipatettiin ja viipotettiin....
Löytyi kyllä vihdoin ja viimein mutta varmasti muuten tuli ihan kaikille aivan lumivalkoinen hius moisen hässäkän takia:notworthy:

Sitäpaitsi.
Mulla on ollut autolaturi. Useamman viikon ajan se on yllättäen ollut Jossain. Joku Kummanen on kunnostautunut sen kanssa, etsitty mahdottomista paikoistakin. Ja sen miljoona kertaa tietty auton sisuksista. Luovutinkin sen suhteen ja ostin tohkeissani uuden(y).

Mutta kappas vaan ja katsos kuinka nyt vaan - laturinmetsästyksen tiimoilta löytyikin sitten se Kummasen jemmaama autolaturi. Yhden ipanapasen kirjahyllystä.(y)
Nyt mulla on sitten kaksi autolaturia. :)
Nyt vielä tiedän missä ne kummatkin ovat, huominen voi olla jo aivan eri juttu:rolleyes::D...

Juu, esim jauhelihaa olen joskus kokeillut pitsan päällä. Yllätti iloisesti. Joskus pitää vielä kokeilla tonnikalaa tai vaikkapa kinkkua.
Mä tykkäsin joskus jauhelihasta pizzan päällä, mutta siihen kyllästyi.
Päivää kettinkiin.

Voitin päivällä tietovisassa liput teatteriesitykseen niin pitihän se käydä kattomassa ja ny takaisin nukkumaluukussa.
Teetä ja jotain iltapalasta pitäis laittaa ja sitten kirjan pariin.

Just muuten löysin ilmaiskirjasaaliina ton Kaniininmetsästäjän mutta se ny saa odottaa vuoroaan.

Tän päivän ilmaiskirjasaaliina Aila Meriluodon Vaarallista kokea.
Minkäs teatteriesityksen näit?
Vitsit kun pääsiskin teatteriin!:love:

Ja tiiätkö että jouluun on 13 viikkoa ja neljä päivää:rolleyes::D
Nyt tiiät.

Täällä yks erehty sanomaan illan aikana että taitaa tietääkin mitä toivoo joululahjaksi...mutta äkkiä mutisikin sitten mitä ilmeisimmin hoksatessaan mun silmienrullailut ja räpsytykset sekä henkeenvetohaukkomiset että jouluun onkin vielä liika monta viikkoa..."..itseasiassa...ootas..(armotonta kännykän hiplaamista)...ha! Tasan13 viikkoo ja neljä päivää!"

Että tippe tap ja kilisee kilisee:X3::barefoot:

Iltaa

Kuume hellittää kun on sopiva lääkitys, ainakin hetkeksi(y)
Nukuin yyberpitkät päiväunet tuolta iltapäivästä aina iltaan saakka ja nyt sitten ei tee mieli muuta kuin istua ja juoda teetä.

:unsure:

Ja tiiätkö että jouluun on 13 viikkoa ja neljä päivää:rolleyes::D
Nyt tiiät.

Täällä yks erehty sanomaan illan aikana että taitaa tietääkin mitä toivoo joululahjaksi...mutta äkkiä mutisikin sitten mitä ilmeisimmin hoksatessaan mun silmienrullailut ja räpsytykset sekä henkeenvetohaukkomiset että jouluun onkin vielä liika monta viikkoa..."..itseasiassa...ootas..(armotonta kännykän hiplaamista)...ha! Tasan13 viikkoo ja neljä päivää!"

Että tippe tap ja kilisee kilisee:X3::barefoot:
Oi mä ootan niin paljon Joulua jo, ensimmäinen Joulu mulle ja termiitille tässä kämpässä...nään jo mielessäni kuinka ihanassa kaaressa joulukuusi kaatuu ja koristeet saa kyytiä ja mielessäni tuo kaikki tapahtuu hidastettuna, myöhemmin mä makaan sohvalla suklaakoomassa katsomassa töllöstä joululehvoja ja kissa kehrää lempipaikallaan sikeässä unessa, eli lantion päällä...Mun oma riiviö:love:

Iltaa

Kuume hellittää kun on sopiva lääkitys, ainakin hetkeksi(y)
Nukuin yyberpitkät päiväunet tuolta iltapäivästä aina iltaan saakka ja nyt sitten ei tee mieli muuta kuin istua ja juoda teetä.

:unsure:
Uni ja lepo ovatkin hyviä vastalääkkeitä pöpösille(y)
..sekä lämmin juoma (inkivääri- sitruuna- hunaja- juoma oikeesti toimii!) ja villasukat :)
Toivottavasti jäi unikuvia vielä yön ylikin...

Uni ja lepo ovatkin hyviä vastalääkkeitä pöpösille(y)
..sekä lämmin juoma (inkivääri- sitruuna- hunaja- juoma oikeesti toimii!) ja villasukat :)
Toivottavasti jäi unikuvia vielä yön ylikin...
Inkivääriin näin jonkun ohjeen tässä männä päivänä, auttaa kuulema suolaveden kanssa tehokkaasti kipeeseen nieluun.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Oi mä ootan niin paljon Joulua jo, ensimmäinen Joulu mulle ja termiitille tässä kämpässä...nään jo mielessäni kuinka ihanassa kaaressa joulukuusi kaatuu ja koristeet saa kyytiä ja mielessäni tuo kaikki tapahtuu hidastettuna, myöhemmin mä makaan sohvalla suklaakoomassa katsomassa töllöstä joululehvoja ja kissa kehrää lempipaikallaan sikeässä unessa, eli lantion päällä...Mun oma riiviö:love:
Shhhh:cautious:...toivoa saa mutta pikkiriikkisen minisellä äänellä(y)

...mä kyllä niin hyvin näen jo sieluni simmukaisilla teijän kahden karvakasan joulun:love:...se on yhtä ihanaa läheisyyskehräyspakkausta:love: sekä niitä tasaisesti pomppivia kuusenpallosia:rolleyes::D

Shhhh:cautious:...toivoa saa mutta pikkiriikkisen minisellä äänellä(y)

...mä kyllä niin hyvin näen jo sieluni simmukaisilla teijän kahden karvakasan joulun:love:...se on yhtä ihanaa läheisyyskehräyspakkausta:love: sekä niitä tasaisesti pomppivia kuusenpallosia:rolleyes::D
Niin minäkin!!
Oon jo päättänyt miten tää kämppä saa ihan ihanan joulukoristelun parveketta myöten!
Partsillekin tekis mieli hommata sellanen hopeinen tekokuusi ja siihen valot:love:
Sisälle tulee aito kuusi:love::love:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Niin minäkin!!
Oon jo päättänyt miten tää kämppä saa ihan ihanan joulukoristelun parveketta myöten!
Partsillekin tekis mieli hommata sellanen hopeinen tekokuusi ja siihen valot:love:
Sisälle tulee aito kuusi:love::love:
Nyt!
Hyssssh!
Kolmetoista viikkoa ja neljä päivää:cautious:
...ei vielä mitään...tommosia:unsure:...vaikkakin muuten joulukuusesta tulee sisälle se oma kiva tuoksunsa:love:...

Yhteistyössä