V
vierailija
Vieras
Ihan mikä sinusta tuntuu parhaimmalle.Alastiko, vai laitanko mun hirviyöasun päälle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan mikä sinusta tuntuu parhaimmalle.Alastiko, vai laitanko mun hirviyöasun päälle?
Kiitos!Nuku pois vain, herätän Sinut sitten, kun on oikea nukkumaan meno aika.
( onko " nukkumaanmenoaika " yksi sana?)
Se on oikeastaan canvas kangasta. En ole varma, jos se olit Sinä, joka lupasit mulle sen pipon. Voit kuitenkin kutoa sen mulle, taikka vaikka virkata. Lupaan maksaa ruhtinaallisen hinnan vaivoistasi.Ahaa, nyt alan päästä jyvälle mitä känvesvaatteilla tarkoitetaan.
Anteeksi jos olen luvannut neuloa jotain... En vielä aloittanut.Voin tottakai tehdä pipoa ja vaikka villapaitaakin.
![]()
Älä vokottele minun rakastani!!Ihan mikä sinusta tuntuu parhaimmalle.Nukun yleensä ilman vaatteita.
Paitsi joskus saattaa olla jotain pientä, kuten sukat. Mutta ei juuri muuta.
On vain yksi persoona.Kuinka monta persoonaa sinussa on algoma? Sinä olet kirjoittanut ketjun viestit. Yritätkö saada jonkun mustasukkaiseksi?
Täällä minä olen ja odottanut sinua kauan mutta olet koko ajan jonkun muun hameen helmoissa ja siitä en pidäOn vain yksi persoona.
Toivon vain löytäväni ikuisen rakkauteni täältä.
En varmana oo muiden hameiden helmoissa. Kunniasanalla.Täällä minä olen ja odottanut sinua kauan mutta olet koko ajan jonkun muun hameen helmoissa ja siitä en pidä![]()
Tiedän sen, RaksuniEn varmana oo muiden hameiden helmoissa. Kunniasanalla.
Raksuni? Onko se joku, joka on rakennuksilla työssä?Tiedän sen, Raksuni![]()
Se olisi raksa.Raksuni? Onko se joku, joka on rakennuksilla työssä?
Sinä et ole algoma my love olet joku muu.En varmana oo muiden hameiden helmoissa. Kunniasanalla.
Hän ei ole sinun vaan minun!Se olisi raksa.Raksu on rakas...
![]()
Kyllä on minun!Hän ei ole sinun vaan minun!
Kyllä ma omasta mielestäni oon alakooma.Sinä et ole algoma my love olet joku muu.
Ei ole sinun.Hän on minun ollut jo kauan!Kyllä on minun!![]()
Kyllä ma omasta mielestäni oon alakooma.
Minä, ku en pelleile enkä pelehdi, aina oon tosissani.En pidä siitä että pidät oeliä tuon yhden kanssa joka raksuttelee.