vierailija
Miksi on olemassa erikseen kalliimpia kardio-aspiriineja ja vastaavia? Eikö tavallinen aspiriini tai disperiini aja saman asian saman vahvuisena?
http://www.saunalahti.fi/arnoldus/aset_sal.htmlPatenttisuoja-aika määrää mitä myydään.
Saahan sitä pajupillistäkin
https://m.kauppalehti.fi/uutiset/uutinen/J88fzwLYMikähän se ero sitten mahtaisi olla, joka patenttisuojan toisi? Kun ei vaikuttavissa aineissa mitään eroa ole. Eli haen takaa sitä, että ovatko vain samaa tavaraa kalliimmassa paketissa. Helppo ostaa kardio-aspiriinia, jos hakee nimenomaan verenohennukseen sitä, ja tulee samalla maksaneeksi lääketehtaalla tuplakatteen.
onhan muitakin, asacolia ja vastaavia.Miksi on olemassa erikseen kalliimpia kardio-aspiriineja ja vastaavia? Eikö tavallinen aspiriini tai disperiini aja saman asian saman vahvuisena?
Piti googlettaa asacol ja sitä käytetään kyllä ihan muuhun kuin verenohennukseen. Sitä paitsi ei muiden lääkkeiden olemassaolo vastaa siihen miksi on erikseen sydänaspiriinia ja tavallista aspiriinia.onhan muitakin, asacolia ja vastaavia.
pentasa sisältää kans asperiinia.Piti googlettaa asacol ja sitä käytetään kyllä ihan muuhun kuin verenohennukseen. Sitä paitsi ei muiden lääkkeiden olemassaolo vastaa siihen miksi on erikseen sydänaspiriinia ja tavallista aspiriinia.
Kysy fimeasta kun ei tänne voi vasta. Monta kertaa olen laitanut viestin mut aina lähtee pois. Kai niillä on syynsä pimittää tietoa?Miksi on olemassa erikseen kalliimpia kardio-aspiriineja ja vastaavia? Eikö tavallinen aspiriini tai disperiini aja saman asian saman vahvuisena?
EI SAA POISTAA!Kysy fimeasta kun ei tänne voi vasta. Monta kertaa olen laitanut viestin mut aina lähtee pois. Kai niillä on syynsä pimittää tietoa?
Moni on varmasti siihen kuollut, mut ei ole kertomassa.pentasa sisältää kans asperiinia.
olikohan se syy siinä, et ei tarvitse pilkkoa pilleriä ja se kun ne palaset eivät välttämättä ole tasakokoisia eikä siis annostuskaan?Piti googlettaa asacol ja sitä käytetään kyllä ihan muuhun kuin verenohennukseen. Sitä paitsi ei muiden lääkkeiden olemassaolo vastaa siihen miksi on erikseen sydänaspiriinia ja tavallista aspiriinia.
Haittavaikutuksista täytyisi ilmoittaa aina fimealle. Täältä ne eivät minnekään mene, jos et sitten itse satu olemaan esimerkiksi joku pääministeri Sipilä tai muu vastaava. Heillä, joilla valtaa on, täytyisi tietysti käyttääkin sitä. Nyt annetaan vaan vahinkojen kiertää.Kysy fimeasta kun ei tänne voi vasta. Monta kertaa olen laittanut viestin mut aina lähtee pois. Kai niillä on syynsä pimittää tietoa?
"– Sydän- ja verisuonitaudit ovat Suomessa suurin kuolinsyiden ryhmä, mikä osoittaa, ettei taudeista ole edelleenkään riittävästi tietoa niiden ehkäisemiseksi. Minua kiehtoi ajatus, josko VAP-1 toimisi riskimerkkiaineena sellaisille henkilöille, joilla ei ole niin kutsuttuja perinteisiä riskitekijöitä, kuten diabetesta, korkeaa verenpainetta tai ylipainoa, Santalahti sanoo."
"64-vuotias mies toi Britanniaan 72 000 pakkausta väärennettyjä lääkkeitä, jotka oli valmistettu Kiinassa. Lääkkeet kuljetettiin Britanniaan joulukuun 2006 ja toukokuun 2007 välisenä aikana. Britanniaan tuoduista väärennöksistä vajaa kolmasosa päätyi apteekkeihin ja sieltä edelleen potilaille.
niin että antaa vaan vahingon kiertää ja vanhuksista tulee muistamattomia?tulee paha olo. pitää mennä pois täältä.
Näin on päässyt käymään:-(niin että antaa vaan vahingon kiertää ja vanhuksista tulee muistamattomia?