@Sunflower33 voi kuinka ihania uutisia, paljon onnea!!
@rouvaNiisku , varovaiset onnittelut ja kovasti tsemppiä epätietoisuuden hetkiin. Hcg-arvoissa on todella paljon vaihtelua silloinkin kun tulos on se toivottu. Hyvä että perjantaina tulee uusi koe, niin näkee kehityssuunnan. Pidän peukkuja puolestasi, että siellä nyt on pikkuinen oikeassa paikassa.
@atvk87 onpa kurjan kuuloista toi töhnä! "Meillä" onneksi on siirrytty käyttämään Terolutia keltarauhastukena, ihmettelen miksei se ole laajempi käytäntö. Oireettomuudesta: oon varmaan ennenkin tästä kirjoittanut, mutta mulla ei kahdessa alkaneessa raskaudessa (joista toinen meni sitten alussa kesken) ei ollut oikeastaan mitään oireita ennen kuin ehkä joskus viikosta 6 (tms.) alkaen pahoinvointia. Ei siis mitään tissien kiristelyä, ei tuntemuksia mahassa, nada.
@CherryPie85 , mainitsit aiemmin fiilisten vaihtelusta sen suhteen että uskooko onnistumiseen. Tuli siitä mieleen, että mä oon joskus piinaillessa miettinyt että voihan sitä suunnitella tulevaisuuteen kaikkea kivaa ei-raskaanaolevalle sopivaa, koska ei niiden juttujen väliin jääminen kyllä harmita ollenkaan, jos syynä on plussaaminen.
Mekään ei olla puhuttu tästä yrityksestä juuri kenellekään, mun vanhemmat tietävät (he ovat joskus olleet lasta hoitamassa kun olen käynyt klinikalla) mutta ovat erittäin diskreettejä eivätkä juuri kysele, ellen itse kerro.
@Mandala lle myös lämpimät onnittelut!! <3 Mullakin on muuten jossain tallella esikoisemme plussatesti vajaan kahden vuoden takaa. Tuollaisista pienistä tuhruista ei mun mielestä tarvitse välittää, mutta tiedän toki miten hermostuttavaa se on. Itse oon joskus rampannut vähän väliä vessassa tarkistamassa että tuleeko jotain... huoh.
@Rosee tervetuloa mukaan! Minäkin iloitsen tällaisesta mahdollisuudesta vertaistukeen, voi jakaa niin ilot kuin surut! Näistä jutuista kun ei oikein kellekään tuttavapiirissä puhua.
@Wintersun , toivottavasti parin viikon päästä kontrollissa kaikki hyvin ja teille näytetään vihreää valoa hoitoon.
@Nipsu_78 , paljon onnea kyytiläisestä ja pitkiä hermoja piinailuun! Aiotko testailla jo ennen "virallista" päivää?
@Summerblues pahoittelut negasta. Nämä pettymykset ovat niin raastavia, niihin liittyy ihan omanlainen suru jonka tietää vain ne jotka ovat suurin piirtein samassa tilanteessa olleet. Mutta onpa kumma että ei ole vuoto vielä alkanut. Ilman muuta kannattaa testata vaikka huomenaamulla uudestaan. Muistan joskus lukeneeni että jollain olisi plussa tullut vasta myöhemmin näkyviin. Minäkin olen just tuolla Dextrassa hoidoissa ja on täällä palstalla muitakin.
@Mariah33 aivan järkyttävää tekstiä lääkäriltänne! Oiskohan tosiaan sekoittanut teidät joihinkin toisiin... oli miten oli, tuollainen toivon nakertaminen ei palvele mitään tarkoitusta. Mun näkökulmasta et ole ollenkaan vanha, mähän oon jo 43. Se on mulla aina pelkona että milloinkohan lääkäri sanoo että olisi aika lopettaa haaveilu lapsesta omilla soluilla. Pari kertaa olen jo luullut että nyt hän sen sanoo, kun on jäänyt hetkeksi jotain pohtimaan, mutta onkin onneksi ollut jostain muusta kyse.
@millionnea , hienoa että pääsette jo kohtapuoliin uuteen hoitoon!
@Rusakkonen , en ollut kuullutkaan että antibioottiakin käytetään siirrossa tukena. Mikä siinä on ajatuksena ja kuinka pitkään antibiootti on käytössä? Hurjasti onnea muuten painonpudotuksesta! Mun on jo pitkään pitänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä vähän ruoka- ja liikuntaremppaa, pudotettavaa on paljon. Nyt kun tuli tämä työelämään paluu, laihdutushankkeet jäi vähän sen jalkoihin, mutta kunhan elämä taas asettuu uomiinsa niin...
Multa otettiin ERA toissapäivänä, pari viikkoa menee tuloksissa eli se kyllä ehtii hyvin seuraavaan siirtoon (jos sellainen tulee! Viime stimulaatiossahan saatiin loppujen lopuksi vain yksi siirtokelpoinen alkio, joten nyt jännittää saadaanko ensi kerralla sitä yhtäkään).