Elämättömän elämän häpeä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos sanon, että toivoisin tuota uskoisitko mua?

Mä kuitenkin pelaan todennäköisyyksillä. Siksi jos joskus baarissa nainen osoittaa mua kohtaan mielenkiintoa lähden mieluummin kotiin kuin otan riskin siitä, että vaatteiden poistuessa kuulen naurua. Siksi en myöskään lottoa.

[ap]
Entä sitten vaikka osa naisista saattaisi nauraa? Naura takaisin tai heitä ne ulos. Ei siihen kuole.

vierailija
Opettele olemaan häpeämättä sitä että olet seksuaalisesti kokematon.

Jos joku nainen oikeasti tykkää sinusta niin kovasti, että haluaisi kanssasi vakavaan parisuhteeseen niin sitä ei kiinnosta se oletko kokematon vai etkö ole.
Lähes nelikymppiseksi olen päässyt eikä ole tapahtunut. Mitä todennäköisyyksiä annat, että tapahtuu tulevaisuudessa? Vai olisiko jo aika myöntää, että olen parisuhteeseen kelpaamaton?

[ap]

vierailija
Olet siis sitä mieltä, että jos jonkun asian onnistumisen todennäköisyys on alle 50% niin on paras jättää homma aina kesken? Ihan riippumatta siitä onko todennäköisyys yksi kolmesta vai yksi kolmestasadasta miljoonasta. Vai miten tuo pitäisi tulkita?
No, kerro sä minkä todennäköisyyden annat sille, että kolmikymppinen nainen hyväksyy kumppanikseen kokemattoman kolmivitosen miehen? Mä annan sille korkeintaan prosentin mahdollisuuden. Ja kuten olet tästä ketjusta ehkä voinut päätellä, olen heikko ihminen. En kykene ottamaan vastaan sataa hyljeksintää toivoen, että hyväksyntä on se seuraava. Plus, muista vielä että mulla on aika paljon muitakin ongelmia kuin se, että en tiedä miltä tissi näyttää.

[ap]

vierailija
No, kerro sä minkä todennäköisyyden annat sille, että kolmikymppinen nainen hyväksyy kumppanikseen kokemattoman kolmivitosen miehen? Mä annan sille korkeintaan prosentin mahdollisuuden.
Oikeassa elämässä useimmille ihmisille sillä ei ole mainittavaa väliä onko aiempia kumppaneita 0 vai vaikka 5. Se kyllä voi olla ongelma, jos aiempia kumppaneita on 100 tai 200

Sitä paitsi on ylipäätään ihmeellistä ajatella, että se seksuaalinen kokemattomuus jotenkin oletusarvoisesti nollaisi kaikki ne persoonasi positiiviset piirteet joiden vuoksi nainen on sinusta kiinnostunut. Jos joku nainen oikeasti kokee sen nollaavaksi tekijäksi niin se nainen on ääliö eikä parisuhde sen kanssa olisi muutenkaan ollut kestävällä pohjalla.

vierailija
Ei tietenkään. Olen kyllä niin nolo ja luuseri, että tiedostan kyllä rajani.

Lähinnä mua kiinnostaa kuinka monta pitää tavata, että löydän ihmisen, joka hyväksyy tilanteeni.

Enkä mä naura ihmisille. Mutsi opetti toisin.

[ap]
Ei kannata ajatella olevansa nolo ja luuseri. Siitä ei seuraa muuta kuin se, että alitajuisesti markkinoi itseään muille juuri nolona luuserina eli käytännössä panettelee itseään. Itsensä panettelu taas ennustaa huonoa menestystä.

vierailija
Oikeassa elämässä useimmille ihmisille sillä ei ole mainittavaa väliä onko aiempia kumppaneita 0 vai vaikka 5. Se kyllä voi olla ongelma, jos aiempia kumppaneita on 100 tai 200

Sitä paitsi on ylipäätään ihmeellistä ajatella, että se seksuaalinen kokemattomuus jotenkin oletusarvoisesti nollaisi kaikki ne persoonasi positiiviset piirteet joiden vuoksi nainen on sinusta kiinnostunut. Jos joku nainen oikeasti kokee sen nollaavaksi tekijäksi niin se nainen on ääliö eikä parisuhde sen kanssa olisi muutenkaan ollut kestävällä pohjalla.
Mä olen täysin eri mieltä. Olen keskustellut tästä ihmisten kanssa ja lukenut ihmisten mielipiteitä. Ja edelleenkin, jos tiedät sen kolkan suomenmaalla, jossa nämä tuomitsemattomat naiset elävät, niin vinkkaa ihmeessä.

Jos ihminen ei osaa kolmikymppisenä lukea on se outoa. Ei se välttämättä tee hänestä huonoa ihmistä, mutta tekee automaattisesti oudon ihmisen. Ja miksi ottaa lukutaidoton ihminen, kun maailma on täynnä lukutaidollisia ihmisiä?

[ap]

vierailija
Mä olen täysin eri mieltä. Olen keskustellut tästä ihmisten kanssa ja lukenut ihmisten mielipiteitä. Ja edelleenkin, jos tiedät sen kolkan suomenmaalla, jossa nämä tuomitsemattomat naiset elävät, niin vinkkaa ihmeessä.

Jos ihminen ei osaa kolmikymppisenä lukea on se outoa. Ei se välttämättä tee hänestä huonoa ihmistä, mutta tekee automaattisesti oudon ihmisen. Ja miksi ottaa lukutaidoton ihminen, kun maailma on täynnä lukutaidollisia ihmisiä?

[ap]
Ei se ole parisuhteissa kaikki kaikessa onko ihmisellä ennalta seksitaitoja vai ei. Parisuhteen onnistumisen ratkaisevat ihan muut asiat. Se voi olla hyväkin juttu että niitä ei ole, niin ei ole painolastia tai huonoja tottumuksia.

Niin ja tosiaan, voihan niitä seksitaitoja opiskella vaikka maksullisen naisen kanssa jos omasta itsestä tuntuu, että ne ovat elämän ja kuoleman kysymys.

vierailija
Ei se ole parisuhteissa kaikki kaikessa onko ihmisellä ennalta seksitaitoja vai ei. Parisuhteen onnistumisen ratkaisevat ihan muut asiat. Se voi olla hyväkin juttu että niitä ei ole, niin ei ole painolastia tai huonoja tottumuksia.

Niin ja tosiaan, voihan niitä seksitaitoja opiskella vaikka maksullisen naisen kanssa jos omasta itsestä tuntuu, että ne ovat elämän ja kuoleman kysymys.
Tätä ajattelinkin, koska se on todennäköisesti ainut mahdollisuus harrastaa seksiä ennen kuin kuolen. Suurin osa naisista on kyllä sanonut, että eivät ikinä voisi seurustella maksullista seuraa hakeneen miehen kanssa. Toisaalta nämä samat naiset eivät myöskään seurustelisi kokemattoman miehen kanssa.

Siltikin 95% kolmikymppisistä naisista ei hyväksyisi kokematonta miestä. Ei ainakaan mun kokemusten mukaan. Varsinkin kun en ole jännä. Jännä mies suutelisi ja veisi hekuman huipulle. Minä pyytäisin sieniretkelle ja esittelisin kirjahyllyni sci-fi-kokoelmaa.

[ap]

vierailija
Tätä ajattelinkin, koska se on todennäköisesti ainut mahdollisuus harrastaa seksiä ennen kuin kuolen. Suurin osa naisista on kyllä sanonut, että eivät ikinä voisi seurustella maksullista seuraa hakeneen miehen kanssa. Toisaalta nämä samat naiset eivät myöskään seurustelisi kokemattoman miehen kanssa.

Siltikin 95% kolmikymppisistä naisista ei hyväksyisi kokematonta miestä. Ei ainakaan mun kokemusten mukaan. Varsinkin kun en ole jännä. Jännä mies suutelisi ja veisi hekuman huipulle. Minä pyytäisin sieniretkelle ja esittelisin kirjahyllyni sci-fi-kokoelmaa.

[ap]
Et kai oikeasti usko näiden nettipalstojen jännämiesprovoihin?

vierailija
Et kai oikeasti usko näiden nettipalstojen jännämiesprovoihin?
Mikä on jännämiesprovo?

Jos olen väärässä, niin tältäkin palstalta pitäisi löytyä edes yksi nainen, joka hyväksyisi kokemattomuuteni. Mutta koska olen oikeassa ei löydy. Lisäksi kun tähän lisätään omat kokemukseni niin paljon saa todistella, että uskon ihmisyyteen.

[ap]

Varsinkin ennen vanhaan arvostettiin neitsyyttä ja se olisi positiivinen juttu, että ei ollut maannut ennen toisen kanssa.

Toisaalta jos nykyään tulee vastaan nainen joka vaatii sinulta jonkun sopivan "pano-CV:n" suostuakseen yhteen kanssasi, niin tuskin siitä suhteesta muutenkaan tulisi mitään.
Pano-CV...:confused::LOL: Onko niitä valmiita CV-pohjia olemassa netissä?

Semmoisia naisia jossain on, joille kokeneisuus on tärkeä, mut onneksi ei kaikki ole semmoisia.

Tarkoitat että valehtelee? Kaikki työpaikat mitkä olen saanut olen hoitanut kunnialla ja usein kehujen kera. On vaan hankala päästä työllistymään, kun kaksi viikkoa rakennusapulaisena ei ole se myyvin artikkeli ansioluettelossa.

[ap]
Ei kaksi viikkoa rakennusalaa riitäkään mihinkään. Usein joutuu tekemään 1-3 vuotta pätkätöitä ennen vakinaistamista, ja moni käy sen ruljanssin läpi. Mut sit usein vakinaistetaan.

vierailija
Mun mielestä sun ongelma on ylpeys. Oot mielestäs liian hyvä kaupan kassalle, pätkätöihin, varastoon, lähihoito-opiskelijaksi, suhteeseen sellaisen naisen kanssa joka sut huolis, työttömien harrastuksiin tapaamaan ihmisiä. Sun mielestä sun kuuluis olla menestyjä, maajohtaja, ylilääkäri, varakas naistenmies, matkustellut maailmanmies. Ja olet katkera siitä ettei sulle anneta sitä elämää joka sulle kuuluis, niin katkera ettet ees suostu näkemään että sun tekemiset saattais liittyä asiaan jotenkin. Toi sun häpeä juontaa tosta sun ylpeydestä - et kehtaa menestyjäystävilles kertoa että oot työtön, koska on noloa ettei noin upea tyyppi ookaan maajohtaja kuten kuuluis, joten valehtelet. Monelle muulle, vähemmän ylpeälle tuo ei ois noloa eikä häpeällistä.

Älä puhu heikosta itsetunnosta kun sulla ei sitä ole. Hanki mieluummin terve itsetunto jossa et kuvittele olevas parempi ihminen kun olet joka ei vaan maailman epäreiluuden vuoksi saanut mitä ois ansainnut. Kohtaa se tosiasia että oot tavallinen ihminen joka ansaitsee tavallisen elämän. Sen jälkeen ehkä vout olla jopa onnellinen sen tavallisen elämän kanssa.

vierailija
Mun mielestä sun ongelma on ylpeys. Oot mielestäs liian hyvä kaupan kassalle, pätkätöihin, varastoon, lähihoito-opiskelijaksi, suhteeseen sellaisen naisen kanssa joka sut huolis, työttömien harrastuksiin tapaamaan ihmisiä. Sun mielestä sun kuuluis olla menestyjä, maajohtaja, ylilääkäri, varakas naistenmies, matkustellut maailmanmies. Ja olet katkera siitä ettei sulle anneta sitä elämää joka sulle kuuluis, niin katkera ettet ees suostu näkemään että sun tekemiset saattais liittyä asiaan jotenkin. Toi sun häpeä juontaa tosta sun ylpeydestä - et kehtaa menestyjäystävilles kertoa että oot työtön, koska on noloa ettei noin upea tyyppi ookaan maajohtaja kuten kuuluis, joten valehtelet. Monelle muulle, vähemmän ylpeälle tuo ei ois noloa eikä häpeällistä.

Älä puhu heikosta itsetunnosta kun sulla ei sitä ole. Hanki mieluummin terve itsetunto jossa et kuvittele olevas parempi ihminen kun olet joka ei vaan maailman epäreiluuden vuoksi saanut mitä ois ansainnut. Kohtaa se tosiasia että oot tavallinen ihminen joka ansaitsee tavallisen elämän. Sen jälkeen ehkä vout olla jopa onnellinen sen tavallisen elämän kanssa.
(y)
Tämä!

vierailija
Mikä on jännämiesprovo?

Jos olen väärässä, niin tältäkin palstalta pitäisi löytyä edes yksi nainen, joka hyväksyisi kokemattomuuteni. Mutta koska olen oikeassa ei löydy. Lisäksi kun tähän lisätään omat kokemukseni niin paljon saa todistella, että uskon ihmisyyteen.

[ap]
Jännämiesprovo on "jännämiehiä" käsittelevä trollikirjoitus.

Mistä ihmeestä keksit tuon, ettei palstan mammoista kukaan haluaisi edes teoriassa yhteen kanssasi koska sinulla ei ole seksikokemuksia? Oletko käynyt treffeillä kaikkien palstamammojen kanssa ja saanut jokaiselta pakit tuon takia?

vierailija

[ap]
sieniretket viittaa niihin huumaaviin sieniin, joista porukoista moni haluaa tietoisesti pysyä kukana. Ehkä sun pahin virhe on siinä? Kirjahyllyn haluaa jokainen selvittää itse ja nykyään ne saa kyytiä välittömästi - mut pidä niistä kiinni, jos ne on sulle oikeesti tärkeitä. Takaisin et saa koskaan. Sitäpaitsi voisit nyt järjestää komerot niin, et sille morsiamelle olisi tilaa, koska sillä silmällä hän sen visiittinsä tekisi kuitenkin. Tuossa iässä niillä saattaa olla teini-ikäinen mukana, joten sillekin sun täytyisi osoittaa kiva oma soppi. Ja omalle vauvalle...;)

Niin ja saavuttaakseen jotain on oltava valmis tekemään töitä.
Pitää olla pitkäjänteinen, valmis tekemään ensin huonompiakin hommia, valmis kestämään epävarmuutta että saako tämänjatämän projektin jälkeen työtä, pelkoja, ihmisten nokkimisjärjestyksiä, erilaisia ihmisiä, epäreiluutta (se pomon 23-vuotias sukulainen nappasi paikan/omia ideoita ei kuunnella), jne.

Mut hei, se on elämää se. Ap näkee että muiden elämä on vain auvoisaa, mutta suurin osa on kypsynyt työhönsä tai parisuhteeseensa mutta kitkuttaa jotenkin väsyneenä eteenpäin.

Yhteistyössä