Ei kiitos - ikäisilleni naisille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyväkuntoiset, itsestään huolta pitävät miehet ymmärtää sua.

Ja vaihdevuotiset paltamammat jo kihisee kiukusta, kun kerrot niinkuin asiat on

Mulla sama tilanne, hiukan vanhempi, kaikki luulee +10 v nuoremmaksi. Fysiikka on erinomainen, ei läskejä, tukka tallella

Nuoretkin naiset katsoi kauniisti ja hymyili, kun kesemmällä kulki simmarishortseilla ja näkivät ruskettuneet ja lihaksikkaat reiteni

Piru vieköön kun mulla on kuulemma kauniit pohkeet, äijätkin niitä katseli, kiusallista oli huomata se

Ja yksi huivipäinen muslimiminainen jäi kiinni mun paljaan ihon katselusta kaupassa, onneksi sillä ei ollut miestä mukana.....
Vaikka miehellä olisi kuinka hyvä kroppa niin se nyt vain on junttia kulkea kaupassa yms. ilman paitaa.

Sinulla ei ole, mutta saat vapaasti harrastaa itsepetosta muiden mammojen kaa :sneaky:

Nyt puhuvat miehet! Näin helposti nuori nainen kaatuu kypsän miehen charmin edessä

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000815118.html
Heh heh, todella syväluotaavaa faktaa: iltsikan juttu miesten tuntemuksista siitä, että nuoremmat naiset ovat heistä kiinnostuneet :D
Ja muutenkin, tuossa puhuttiin nelikymppisistä, ei jo selkeästi keski-iän ohittaneista viisikymppisistä ukoista...
Mitä tulee omiin "itsepetoksiin", niin itse en voisi edes itsepetoksissani kuvitella seksiä jonkun pari kymppisen pojan kanssa. Lähinnä ällöttää ajatus.
Niin kuin ällöttää ajatus seksistä jonkun papparaisenkin kanssa. Suurin piirtein saman ikäinen on aina paras valinta.

Heh heh, todella syväluotaavaa faktaa: iltsikan juttu miesten tuntemuksista siitä, että nuoremmat naiset ovat heistä kiinnostuneet :D
Ja muutenkin, tuossa puhuttiin nelikymppisistä, ei jo selkeästi keski-iän ohittaneista viisikymppisistä ukoista...
Mitä tulee omiin "itsepetoksiin", niin itse en voisi edes itsepetoksissani kuvitella seksiä jonkun pari kymppisen pojan kanssa. Lähinnä ällöttää ajatus.
Niin kuin ällöttää ajatus seksistä jonkun papparaisenkin kanssa. Suurin piirtein saman ikäinen on aina paras valinta.

Olihan siinä 53v

Silloinhan se charmikas ikä vasta alkaa:sneaky:

Hopeaa ohimoilla ja eikun melaa neitokaisten minimekkoon(y):cool::love:

Olihan siinä 53v

Silloinhan se charmikas ikä vasta alkaa:sneaky:

Hopeaa ohimoilla ja eikun melaa neitokaisten minimekkoon(y):cool::love:
En nyt tiedä, itkeäkö vai nauraa vai tuntea myötähäpeää...

No ihan sama. Pääasia on, että itse on tyytyväinen (vaikka sitten harhoissaan). Jatka vain "vikittelyä" ja "päiden kääntelyä", niin pysyy mieli vireänä (y)

Kannattanee siinä tapauksessa piipahtaa opitkolla jos noin väärään paikkaan osuu.
En nyt tiedä, itkeäkö vai nauraa vai tuntea myötähäpeää...

No ihan sama. Pääasia on, että itse on tyytyväinen (vaikka sitten harhoissaan). Jatka vain "vikittelyä" ja "päiden kääntelyä", niin pysyy mieli vireänä (y)

Voi kun mammat tietäis, kuin teidänkin äijät kuolaa hyvärunkoisten, pitkähiuksisten ja minimekkoisten teinityttöjen perään

Tsekatkaa niiden kalsarit joskus, intotippaa nimittäin löytyy :D

soommoro ny, pitää lähteä maalikylille

Hyi helevetti. Antaisit miehesi siis lipaista teinin pillua jos hän sitä tahtoisi?? Tiedät varmaan että se olisi seksuaalista hyväksikäyttöä ja toisen tunteilla leikkimistä?

(Kai sä tiedät, ettet sinäkään voi kenenkään toisen haluista ja tekemisistä päättää?)

Mä tiedän ettei mun mies to-del-la-kaan halua teinejä! Kunhan kiusasin pöljää vierasta joka joutuu tyytymään teineistä haaveiluun ja omaan käteen.

Meillä mies sensijaan saa mua (olen ihan hyvässä kuosissa näin nelikymppisenäkin) ja meillä myös saa -halutessaan!- touhuilla muiden, niin nuorempien, samanikäisten kuin vanhempien- kanssa.

Eipä silti ole tuota mahdollisuutta just montakaan kertaa kymmenen vuoden aikana hyödynnetty.

Oma on ihan paras! :love:

Yhteistyössä