Moi kaikille!
Täällä yksi toukokuisen odottaja. Olin kuukausi sitten raskaana, mutta se ei pysynyt.
Toivotaan, että nyt on parempi onni.
Koska tämä raskaus alkoi ennen kuin menkat tulivat, niin en voi sanoa menkkojen perusteella laskettua aikaa. En ole vielä neuvolaan soittanut. Ajattelin odottaa vielä jonkun aikaa ja sitten kysyn, olisiko mahdollista päästä varhaisultraan. Mutta toukokuun alussa laskettu aika todennäköisesti on.
Monenlaisia raskausoireita minulla on ollut. Siksi olenkin luottavaisempi, että tämä jatkuisi. Yhden päivän jouduin olemaan poissa töistä pahoinvoinnin vuoksi. Minun maha on niin turvoksissa, että mielelläni laitan vähän löysempiä paitoja päälle.
Minulla on jo useampia lapsia ennestään edellisestä avioliitosta, mutta edellisestä synnytyksestä on jo 7 vuotta ja tämä tuleva pikkuinen on nykyiselle miehelleni ensimmäinen.
Näin ihanan unen viime viikolla, kun olin poissa töistä pahoinvoinnin vuoksi ja nukuin päivällä. Unessa katsoin ja silittelin mahaani, jossa olikin jo iso vauva. Tunsin hänen liikkeensä ja sitten mieheni oli vieressäni ja myös hän kosketti mahaani, ja tunsi vauvan liikkeet ja hänen ilmeensä oli unessani niiiin onnellinen.
Onnea
@Toiveli! Vuosi on pitkä aika odottaa, että tärppää. Esikoisen odottaminen on niin ihanaa, kun kaikki on uutta. Itse aloin odottaa esikoistani 20-vuotiaana.