V
vierailija
Vieras
Kerrankin asiaa, mut ehkä on lääkitys estämässä asioiden korjaamista?
https://www.youtube.com/watch?v=M78lAwLmXJ0
https://www.youtube.com/watch?v=M78lAwLmXJ0
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rivitalosta on helppo taluttaa kissa ulos, eikä ihan siihen naapurin nurkalle, vaan lenkille.Joo, ei ne noin paljon maksa. Ootko kattonu mitä ne maksaa marketissa? 3€ saa jo hiekkaa..
Oikeesti? Eläin ei voi lohduttaa mitenkään, vaikka kuinka mukava ja tärkeä olisikin! Ja ruokaa sekin tarvii, eläinlääkäriäkin tarvittaessa. On olemassa tärkeysjärjestys asioilla, mut se tässä ei nyt vaan muutu selittelemällä!Ap. En halua olla asiaton - ja tiedät luultavasti tämän itsekin. Mutta pidä huoli ettet juuri nyt raskaudu tai hanki lasta. Se kissa toden totta on lohduttajana parempi vaihtoehto.
Meinaatko että valtion tuet auttaa parantumaan tuosta kierteestä?!! Että lääke työttömyyteen ja rahattomuuteen on rahoittaa masentunut sinne kotiin syrjäytymään vielä lisää?Mikä helvetin into joillain on esittää rahattomuuden, työttömyyden tai masennuksen ratkaisuksi marjanpoimintaa, risusavottaa tai jotain muuta hölmöyttä.
Lemmiki tuo parhaimmillaan edes jonkun rytmin elämään. Ja pakottaa edes vähäiseen vastuunkantoon.Oikeesti? Eläin ei voi lohduttaa mitenkään, vaikka kuinka mukava ja tärkeä olisikin! Ja ruokaa sekin tarvii, eläinlääkäriäkin tarvittaessa. On olemassa tärkeysjärjestys asioilla, mut se tässä ei nyt vaan muutu selittelemällä!
https://www.youtube.com/watch?v=HnWnJmGIqi8
Ei, vaan vaikkapa se mustikkaretki. Koira saattaisi pakottaa ulos, mut ei hiekkalaatikkokissa.Lemmiki tuo parhaimmillaan edes jonkun rytmin elämään. Ja pakottaa edes vähäiseen vastuunkantoon.
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/82018/Makiranta_Tuukka.pdfMikä helvetin into joillain on esittää rahattomuuden, työttömyyden tai masennuksen ratkaisuksi marjanpoimintaa, risusavottaa tai jotain muuta hölmöyttä.
"Babyakin ym. (2000, 636–637) vertailututkimuksessa yhdistelmäryhmässä ja pelkkää lääkehoitoa käyttävässä ryhmässä oli selvästi vähemmän täysin masennuksesta parantuneita ja selvästi enemmän masennuksen uusiutumista verrattuna pelkkää liikuntaa harrastavaan ryhmään. Tutkimuksen oletuksena oli ollut, että liikunnan ja lääkehoidon yhdistäminen tuottaisi summausperiaatteen mukaisesti suuremman positiivisen hyödyn kuin pelkkä liikunta tai lääkehoito yksistään. Tulokset näyttivät osoittavan, että lääkehoito (selektiiviset serotoniinin takaisinoton estäjät, SSRI) itse asiassa vähentää mahdollisuuksia parantua masennuksesta ehkäisten liikunnan positiivisia vaikutuksia. Liikunnan harrastaminen 16 viikon koehoitojakson jälkeen näytti edelleen parantavan mahdollisuuksia parantua masennuksesta."
Se että mä olisin sekä fyysisesti että psyykkisesti terve. Saisin töitä.Ap. Mikä sun tilannetta helpottaisi. Jos se jonkin ei olisi korotettu tuki? Mikä tekisi sinusta onnellisen? Muu kuin suora raha.
Ja kumpaakaan tekijään et voi itse vaikuttaa?Se että mä olisin sekä fyysisesti että psyykkisesti terve. Saisin töitä.
https://www.antikvaari.fi/naytatuote.asp?id=1708233Se että mä olisin sekä fyysisesti että psyykkisesti terve. Saisin töitä.
Marjanpoimija saa ilmaista ruokaa eikö? Sääli että sieniä ei tänä vuonna oikein saaMikä helvetin into joillain on esittää rahattomuuden, työttömyyden tai masennuksen ratkaisuksi marjanpoimintaa, risusavottaa tai jotain muuta hölmöyttä.
Moni fyysinen vaiva johtuu liikkumattomuudesta, huonosta ruokavaliosta ja epäsäännöllisestä elämän rytmistä.fyysiset vaivat usein hoitaa aika ja lepo.
Mä olen teinistä asti ollut fyysisesti kipeä. Se mätkiminen kotona katsos on vahingoittanut mm selkää...fyysiset vaivat usein hoitaa aika ja lepo.
Sulla on vaihtoehto jäädä isäsi alistusvallan alle ja olla tekemättä mitään. Tai sitten päättää alkaa kuntoutua niin paljon kuin pystyt ja näyttää isällesi mistä kissa pissii.Mä olen teinistä asti ollut fyysisesti kipeä. Se mätkiminen kotona katsos on vahingoittanut mm selkää...
Kuule, kissa ei ole eläin jonka vaan annetaan olla. Kissan laatikko pitää siivota usein, kissa pitää ruokkia 3-4x päivässä, kissan kanssa pitää leikkiä ja tarjota virikkeitä. Ja pelkästään kissan pitäminen sylissä ja silittely on terapeuttista. -ohisEi, vaan vaikkapa se mustikkaretki. Koira saattaisi pakottaa ulos, mut ei hiekkalaatikkokissa.
Työnnä ne vitun juurekset ja munat perseeseesi !!!!!!!!!!!!!!Moni fyysinen vaiva johtuu liikkumattomuudesta, huonosta ruokavaliosta ja epäsäännöllisestä elämän rytmistä.
Jokainen voi liikkua. Rajoittensa mukaan. Sen liikkumisen ei tartte olla tavoitteellista. Kun vaan liikuttaa kehoaan ja saa myös raitista ilmaa. Ruuan ei ole pakko olla täysin prosessoitua kuraa vaikka olisi halpaa. Juureksia saa läpi vuoden edukkaasti. Kanamunat eivät loputtoman kalliita ole....elämän rytmin voi rakentaa jos ei ole työtä tms joka pakottaisi siihen.
Sanonko minne voit tunkea risusavottaterapiasi.Asiankantaja ei liene oikea henkilö kommentoimaqn risusavotasta tai marjanpoiminnasta kun ei taida olla edes kokeillut miten terapeuttisista lajeista on kyse.