V
vierailija
Vieras
Ap. En halua olla asiaton - ja tiedät luultavasti tämän itsekin. Mutta pidä huoli ettet juuri nyt raskaudu tai hanki lasta. Se kissa toden totta on lohduttajana parempi vaihtoehto.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei rahan saamisen nyt niin helppoa kai pidäkkään olla? Sitä rahapuuta ei ole, jossa rahaa kasvaisi. Ja valitettavasti tukien väärin käyttäjät ovat aiheuttaneet sen että ap:n kaltaisille ei ole mistä maksaa enempää ja perusteita on olan takaa syynättävä.Mistä oikeuksista? Laissa lukee, että t-tukea voidaan leikata. Kun sitä leikataan, niin mistä oikeudesta sinä pidät kiinni?
Taidat olla kokoomuksen tai kepun trolli joka levittää huhuja siitä, miten helppoa rahan saaminen onkaan.
On sillä, mutta edelleen, mä olen tosi väsynyt niistä käynneistä, haluan kotiin, suoraan, näkemättä liikaa ihmisiä. Nähdään joka toinen vloppu, jos oon jostain saanut bussirahaa tai hän tulee kylään.Ja miehelläsikään ei tietenkään ole tietokonetta?
Juu, ei huolta. Mä en edes halua lapsia..Ap. En halua olla asiaton - ja tiedät luultavasti tämän itsekin. Mutta pidä huoli ettet juuri nyt raskaudu tai hanki lasta. Se kissa toden totta on lohduttajana parempi vaihtoehto.
Nyt alkaa kuulostaa tekosyyltä olla hoitamatta asiaa.On sillä, mutta edelleen, mä olen tosi väsynyt niistä käynneistä, haluan kotiin, suoraan, näkemättä liikaa ihmisiä. Nähdään joka toinen vloppu, jos oon jostain saanut bussirahaa tai hän tulee kylään.
Kyllä mä sillpin hoidan. Mutta niitä pitäisi hoitaa muulloinkin.... hoidan niitä miehen luona käydessä, niin kaikki menee viimetinkaan.Nyt alkaa kuulostaa tekosyyltä olla hoitamatta asiaa.
Uskon että terapiat on rankkoja. Mullaki takana lapsuus alkoholistikodissa jossa milloin kukakin sai turpaan. Ja 10 vuoden terapiat takana. Mutta en olisi tässäjos en ITSE OLISI PÄÄTTÄNYT ottaa vastuuta elämästä.
Ja miten ihmeessä terapiat liityyy nyt sun miehen luona käyntiin? Joo, et jaksa mennä kirjastoon terapian jälkeen. Ok. Mutta mikset hoida tietokoneasioita miehesi luona käydessä?
37 neliön yksiö, vuokra 480. Nyt ei paljon halvemmalla ole hyviä tarjolla, ja mä yritän käteisenä säästää jotenkin takuuvuokraan. Kelasta sanottiin että vuokravakuus-sitoumusta seuraavaan asuntoon ei tule jos syy muuttaa ei ole joko työ tai opiskelupaikka. Syyksi ei riitä se että haluan lähemmäs lääkäriä, ja edullisempaan asuntoon, kun bussit kuitenkin kulkevat klo 18 asti...Millainen vuokra siinä sun rivariasunnossa on, helpottaisko rahatilannetta jos muuttaisit kissasi kanssa johonkin edulliseen kerrostalokaksioon tms?
Ei rahan saamisen nyt niin helppoa kai pidäkkään olla? Sitä rahapuuta ei ole, jossa rahaa kasvaisi. Ja valitettavasti tukien väärin käyttäjät ovat aiheuttaneet sen että ap:n kaltaisille ei ole mistä maksaa enempää ja perusteita on olan takaa syynättävä.
pahoinvointiyhteiskunnassa vain semmostaKoska kahden persaukisen yhteenmuutto tekee asiat ihan helvetin hankaliksi.
Mahdolliset tuet alenee kummaltakin. Kummankin mahdolliset, satunnaisetkin tulot leikkaavat välittömästi asuinkumppanin t-tukea.
Eli jos puoliso saa pariksikin päiväksi töitä niin niin omalle t-tuelle saa siinä kuussa heittää hyvästit.
Ei koske mamuja, koska arvopohja, jakamaton ihmisarvo, ihmisoikeussopimukset, jne...Höpöhöpö.
Päätös alennetusta t-tuesta voidaan kirjoittaa enintään kahdeksi kuukaudeksi kerrallaan. Sen jälkeen voidaan kirjoittaa uusi päätös alennetusta toimeentulotuesta taas seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi.
Toimeentulotukea voidaan maksaa 40% alennettuna vuodesta toiseen kunhan päätöstä ei tehdä kerralla kahta kuukautta pidemmäksi ajaksi.
Höpsistä: keskellä marjamaita?Millainen vuokra siinä sun rivariasunnossa on, helpottaisko rahatilannetta jos muuttaisit kissasi kanssa johonkin edulliseen kerrostalokaksioon tms?
Harrastan jo liikuntaa, onhan se pakkokin kun kaupat eivät lähellä ole..Höpsistä: keskellä marjamaita?
https://www.menaiset.fi/artikkeli/a...ille_nain_loydat_keraat_ja_sailot_huippusadon
Liikunta tekisi hyvää, kaikessa rauhassa - KENELLE VAAN.
En kyllä kehtaa, anoppi on jo reumaatttinen ja vanha.Miehen äiti varmasti pesee sunkin pyykit![]()
Mutta eikö susta tunnu vähän oudolta maksella yhteisestä kukkarosta hiekkapusseja?Ei rahan saamisen nyt niin helppoa kai pidäkkään olla? Sitä rahapuuta ei ole, jossa rahaa kasvaisi. Ja valitettavasti tukien väärin käyttäjät ovat aiheuttaneet sen että ap:n kaltaisille ei ole mistä maksaa enempää ja perusteita on olan takaa syynättävä.
Niin, sen täytys hakea ne pyykit sun luota ja tuoda silitettynä kaappin?En kyllä kehtaa, anoppi on jo reumaatttinen ja vanha.
Mikä helvetin into joillain on esittää rahattomuuden, työttömyyden tai masennuksen ratkaisuksi marjanpoimintaa, risusavottaa tai jotain muuta hölmöyttä.Höpsistä: keskellä marjamaita?
https://www.menaiset.fi/artikkeli/a...ille_nain_loydat_keraat_ja_sailot_huippusadon
Liikunta tekisi hyvää, kaikessa rauhassa - KENELLE VAAN.
https://www.youtube.com/watch?v=hQZF0XYDD_w&list=RDhQZF0XYDD_wMikä helvetin into joillain on esittää rahattomuuden, työttömyyden tai masennuksen ratkaisuksi marjanpoimintaa, risusavottaa tai jotain muuta hölmöyttä.
https://www.youtube.com/watch?v=WaDqxdNO3WsSe on tosi, tosi, tosi vanha kone, varmaan ensimmäisiä läppäreitä mitä markkinoille tuli... joten eipä siihen saa nettiäkään luurin kautta, vain ethernet-kaapelilla. Eikä mulla oke nyt varaa hankkia nettiliittymää saati että sitä edes saisin.
No ei tietenkään. Missä niin olen sanonut???Niin, sen täytys hakea ne pyykit sun luota ja tuoda silitettynä kaappin?
Joo, ei ne noin paljon maksa. Ootko kattonu mitä ne maksaa marketissa? 3€ saa jo hiekkaa..Mutta eikö susta tunnu vähän oudolta maksella yhteisestä kukkarosta hiekkapusseja?
Miksi työssä käyvien pitää sitten kestää verottaja simputusta?? Jos sosisaliturvan hakemisen "simputuksesta" luovutaan, samalla voidaan myös lopettaa verottajan pillin mukaan juoksu. Sosiaaliturvaa voi srn jälkeen alkaa hakea sieltä rahapuusta jossa se kasvaa. Se puu ei simputaLue ny alkuun vaikka toi.
http://annakontula.fi/2015/05/30/voisiko-sosiaaliturvaa-olla-ilman-simputusta/
No pitääkö ratkaisuksi sitten tarjota vaan kunnon sänky johon jäädä makoilemaan. Ja tietenkin palvelut eli muut hoitaa laskut, ruuat, pyykit etc.Mikä helvetin into joillain on esittää rahattomuuden, työttömyyden tai masennuksen ratkaisuksi marjanpoimintaa, risusavottaa tai jotain muuta hölmöyttä.