Mulle alkaa jo riittäää!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loppukinjärkilähtee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap. En halua olla asiaton - ja tiedät luultavasti tämän itsekin. Mutta pidä huoli ettet juuri nyt raskaudu tai hanki lasta. Se kissa toden totta on lohduttajana parempi vaihtoehto.

Mistä oikeuksista? Laissa lukee, että t-tukea voidaan leikata. Kun sitä leikataan, niin mistä oikeudesta sinä pidät kiinni?

Taidat olla kokoomuksen tai kepun trolli joka levittää huhuja siitä, miten helppoa rahan saaminen onkaan.
Ei rahan saamisen nyt niin helppoa kai pidäkkään olla? Sitä rahapuuta ei ole, jossa rahaa kasvaisi. Ja valitettavasti tukien väärin käyttäjät ovat aiheuttaneet sen että ap:n kaltaisille ei ole mistä maksaa enempää ja perusteita on olan takaa syynättävä.

On sillä, mutta edelleen, mä olen tosi väsynyt niistä käynneistä, haluan kotiin, suoraan, näkemättä liikaa ihmisiä. Nähdään joka toinen vloppu, jos oon jostain saanut bussirahaa tai hän tulee kylään.
Nyt alkaa kuulostaa tekosyyltä olla hoitamatta asiaa.

Uskon että terapiat on rankkoja. Mullaki takana lapsuus alkoholistikodissa jossa milloin kukakin sai turpaan. Ja 10 vuoden terapiat takana. Mutta en olisi tässäjos en ITSE OLISI PÄÄTTÄNYT ottaa vastuuta elämästä.

Ja miten ihmeessä terapiat liityyy nyt sun miehen luona käyntiin? Joo, et jaksa mennä kirjastoon terapian jälkeen. Ok. Mutta mikset hoida tietokoneasioita miehesi luona käydessä?

Nyt alkaa kuulostaa tekosyyltä olla hoitamatta asiaa.

Uskon että terapiat on rankkoja. Mullaki takana lapsuus alkoholistikodissa jossa milloin kukakin sai turpaan. Ja 10 vuoden terapiat takana. Mutta en olisi tässäjos en ITSE OLISI PÄÄTTÄNYT ottaa vastuuta elämästä.

Ja miten ihmeessä terapiat liityyy nyt sun miehen luona käyntiin? Joo, et jaksa mennä kirjastoon terapian jälkeen. Ok. Mutta mikset hoida tietokoneasioita miehesi luona käydessä?
Kyllä mä sillpin hoidan. Mutta niitä pitäisi hoitaa muulloinkin.... hoidan niitä miehen luona käydessä, niin kaikki menee viimetinkaan.

Millainen vuokra siinä sun rivariasunnossa on, helpottaisko rahatilannetta jos muuttaisit kissasi kanssa johonkin edulliseen kerrostalokaksioon tms?

Millainen vuokra siinä sun rivariasunnossa on, helpottaisko rahatilannetta jos muuttaisit kissasi kanssa johonkin edulliseen kerrostalokaksioon tms?
37 neliön yksiö, vuokra 480. Nyt ei paljon halvemmalla ole hyviä tarjolla, ja mä yritän käteisenä säästää jotenkin takuuvuokraan. Kelasta sanottiin että vuokravakuus-sitoumusta seuraavaan asuntoon ei tule jos syy muuttaa ei ole joko työ tai opiskelupaikka. Syyksi ei riitä se että haluan lähemmäs lääkäriä, ja edullisempaan asuntoon, kun bussit kuitenkin kulkevat klo 18 asti...

Höpöhöpö.
Päätös alennetusta t-tuesta voidaan kirjoittaa enintään kahdeksi kuukaudeksi kerrallaan. Sen jälkeen voidaan kirjoittaa uusi päätös alennetusta toimeentulotuesta taas seuraavaksi kahdeksi kuukaudeksi.
Toimeentulotukea voidaan maksaa 40% alennettuna vuodesta toiseen kunhan päätöstä ei tehdä kerralla kahta kuukautta pidemmäksi ajaksi.
Ei koske mamuja, koska arvopohja, jakamaton ihmisarvo, ihmisoikeussopimukset, jne...

Mikä helvetin into joillain on esittää rahattomuuden, työttömyyden tai masennuksen ratkaisuksi marjanpoimintaa, risusavottaa tai jotain muuta hölmöyttä.
No pitääkö ratkaisuksi sitten tarjota vaan kunnon sänky johon jäädä makoilemaan. Ja tietenkin palvelut eli muut hoitaa laskut, ruuat, pyykit etc.

Marjanpoiminta on vitun kaukana hölmöydestä. Luonnon voima masennuksen parannuksessa on tutkittua tietoa. Vapaamuotoinen liikunta vaikuttaa hormoonitoimintaan ja sitä kautta aivokemiaan. Ja marjat syötynä on terveellisiä.

Ei masennus pelkällä lääketurrutuksella hoidu. Tarvitaan lepoa. Sekä terapiaa. Mutta myös liikettettä ja tekemistä.

Voidaan me turruttaa kaikki masentuneet kotiin lääkkeillä. Ja paapoa loppuelämän sängyn pohjalle. Ja sitten kummastella kustannuksia.

Yhteistyössä