Relaatio 308

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tunnustan että olenpa minäkin täällä nimettömänä jonkin verran vinkkaillut pahoissa paikoissa ;) Vasta kun täällä kysymyksiä seurailee niin huomaa että hankaluuksia tulee sanoissa joissa ei hankaluuksia ole odottanut tulevan. Osittain johtunee siitäkin, ettei aina osaa katsoa mikä sana on hankala jos siihen tuleekin sellaista kautta jota ei ole huomannut ennakoida.
Kiitos! Niin minäkin olen muuten tehnyt omissani :D sekä tunnuksella että ilman. Jotkut kohdat eivät vaan muuten aukea ja kaikki apu on tarpeen :)
 
  • Tykkää
Reactions: sannisanni
vierailija
Hei,
puutteita
3.5 HK
mu-ho 3+6

3.6 TL
pa - ki 8 ja 14

4.2 OL
ylhäällä pi-an 7
vas. a - ri 9

4.3 H
oikea alhaalla 13

4.4
vasen ylä 4.10.2.5
4+6
ja reuna 14

5.2 KK
vasen yläkulma 3+8+6 ja 8
oikea alakulma 8

5.3 H
oikea reuna 4+7 ja 3+7

5.4 dr
oikea yläkulma 7 ja 10

alhaalla vt - rx 11
 
Hei,
puutteita
3.5 HK
mu-ho 3+6 tässä sanojen alkukirjaimet olivat vaihtaneet paikkaa

3.6 TL
pa - ki 8 seuralainen, kaveri, toveri ja 14 edellinen loppuun

4.2 OL
ylhäällä pi-an 7 yleissana, ei suku... vaan
vas. a - ri 9 Marvelin pahiksia

4.3 H
oikea alhaalla 13 järjestö

4.4
vasen ylä 4.10.2.5 animaatio (toinen sana oikeasti vähän pitemmässä muodossa)
4+6 ei kaunis
ja reuna 14 satu

5.2 KK
vasen yläkulma 3+8+6 kappale albumilta Lämmin ja niin tuttu ja 8
oikea alakulma 8 taruolento

5.3 H
oikea reuna 4+7 runoilija ja 3+7 poliitikko (sama sukunimi)

5.4 dr
oikea yläkulma 7 diili ja 10 ideologia

alhaalla vt - rx 11 ryhmän jäsen
Toivottavasti meni vinkit oikein?
 
Laatija VR
Tuo alkukirjainten vaihtuminen oli muuten sellainen juttu, että tajusin itsekin sen mahdolliseksi, ja tarkistin sen mielestäni moneen kertaan - ja silti se meni väärin. No, eläkeläinenhän tässä jo ollaan, joten taitaa sen verran jo näkö heittää ;)
 
vierailija
Hei kiitokset myös minulta, loppuun meni, mutta ei olisi kyllä ilman vinkkejä onnistunut. Ihmettelinkin tuota kirjaimet-sekaisin kohtaa kun olin niin 100 varma ratkaisusta. Miten ihmeessä keksitte noita vastauksia tuollaisiin? Huom. olen itse vielä ihan aloittelija ja olisi kiva saada niksejä :) - niin ja lisäksi hirvittävän nopeita.
No, seuraavaa odotellessa :D
 
Laatija VR
Hei kiitokset myös minulta, loppuun meni, mutta ei olisi kyllä ilman vinkkejä onnistunut. Ihmettelinkin tuota kirjaimet-sekaisin kohtaa kun olin niin 100 varma ratkaisusta. Miten ihmeessä keksitte noita vastauksia tuollaisiin? Huom. olen itse vielä ihan aloittelija ja olisi kiva saada niksejä :) - niin ja lisäksi hirvittävän nopeita.
No, seuraavaa odotellessa :D
Onneksi olkoon sinullekin. Kai tuossa on tottumustakin tietojen hakemiseen, kun monet meistä ovat pelanneet näitä jopa sadoittain. Itsekin olen pelannut läpi varmaan parisataa relaatiota ihan ensimmäisestä alkaen, ja laatinutkin toistakymmentä neliruutuisesta aina jopa sataruutuiseen saakka. Kyllä siinä vähitellen tottuu hakemaan ratkaisuja monella eri tavalla ja silti aina vinkkejä kuitenkin tarvitsee.
 
vierailija
Onneksi olkoon sinullekin. Kai tuossa on tottumustakin tietojen hakemiseen, kun monet meistä ovat pelanneet näitä jopa sadoittain. Itsekin olen pelannut läpi varmaan parisataa relaatiota ihan ensimmäisestä alkaen, ja laatinutkin toistakymmentä neliruutuisesta aina jopa sataruutuiseen saakka. Kyllä siinä vähitellen tottuu hakemaan ratkaisuja monella eri tavalla ja silti aina vinkkejä kuitenkin tarvitsee.
Näin se varmaan on, olen tehnyt vasta muutaman tässä, ja kyllähän nytkin jo tietysti huomaa, että tietyt teemat toistuvat. Varmaan jatkossa ihan kaikkea ei tarvitse enää niin kovasti "hakea" vaan ne jo tietää/arvaa nopeammin. Hauskaa puuhaa tämä joka tapauksessa on, tosin aikaavievää ja varsinkin kun päivät on kumminkin vielä töissä :)
 

Yhteistyössä