Mulla ne oli selvästi samanvärisiä kuin kontrolliviiva ja ne oli ihan kuin verisuonia. Tosi ohkaisia. En kehdannut alkaa kuvailemaan miehen puhelimella ettei se pidä mua hullunaTässä vielä kuva niistä lumihiutaleista
Mulla ne oli selvästi samanvärisiä kuin kontrolliviiva ja ne oli ihan kuin verisuonia. Tosi ohkaisia. En kehdannut alkaa kuvailemaan miehen puhelimella ettei se pidä mua hullunaTässä vielä kuva niistä lumihiutaleista
Tuo RFSU antaa noita usein. Niitä ei olekkun haukuttu täällä. Itsekkin olen jokaiseen kyseisen merkin testiin saanut tuollaisia.No sieltähän ne menkat alkoi ajallaan. Jännä kuitenkin, miten vahvan viivanpaikan sain tolla rfsu:lla, en ole nimittäin ennen tuollaista saanut. Taitaa olla pillerimerkin vaihto taas paikallaan...
Tuo RFSU antaa noita usein. Niitä ei olekkun haukuttu täällä. Itsekkin olen jokaiseen kyseisen merkin testiin saanut tuollaisia.
Mun eilinen oli siis uudenlainen nega vaan. Hämmentävästä kuviosta huolimatta tänään PC antoi puhtaan negan. Mutta mitä muuta voi odottaa kun kp18 ja dpo8? Mutta kun ei tällä malttamattomuudelleen mitään mahda. Jatkan flunssan parantelua jos nyt malttaisi edes pari päivää odottaa.
No ei tuo kovin haalea ole vaan.ihan selvä plussa. Olet raskaana!! Oisko ollu alkuraskauden vuotoa, josta toiset kärsii?Hei millaisia kokemuksia teillä on Sofin liuskatesteistä? Tein ihan huvikseni yhden nyt illalla, tavallista pidemmiksi venyneiden menkkojen jälkeen. On siis kp 8. Ja nyt sitten näenkin haalean viivan. Onkohan näillä testeillä tapana näyttää vähän miten sattuun? 
Hei millaisia kokemuksia teillä on Sofin liuskatesteistä? Tein ihan huvikseni yhden nyt illalla, tavallista pidemmiksi venyneiden menkkojen jälkeen. On siis kp 8. Ja nyt sitten näenkin haalean viivan. Onkohan näillä testeillä tapana näyttää vähän miten sattuun? 
Oli viikkonäytöllinen digikin valmiina kaapissa ja huh, raskaana tässä näytetään olevan.
@nelHM @ooti @Miina- @Tiutau13 Menkat oli tosiaan tavallista pidemmät ja osin aika niukat mutta toisaalta parina päivänä hyvinkin normaalit ja jopa runsaat. Vatsan kipuiluakin oli aika tavalliseen tapaan.
Nyt pari päivää on ollut ovismaisia tuntemuksia oikealla puolella. Muuten ei mitään oireita joista olisi voinut tajuta. Viimeksi olin testannut puikolla yli viikko sitten samana päivänä kuin menkat alkoivat. Silloin oli dpo 8 tai 9.
Touhutipoissa ei ole siittiöitä, eikä ne varmasti pääsisi perille asti jos olisi. Meillä on menty keskeytetyllä (niin että tosiaan vetää viime hetkellä ulos) monta vuotta aina hedelmällisten päivien aikaan ja ekan kerran kun mies tuli sisään sitten päivää ennen ovista, niin tulin siitä raskaaksi.Hellou naiset! Pitkästä aikaa tänne tuli taas eksyttyä kun tikut polttelee kaapissa taas
Tilannehan on se, että tällä hetkellä tauko yrityshommista muuttuvan elämäntilanteen takia ja nyt sit "pelkään" että kävi ohraisesti sen suhteen.
Faktat; kierrot olleet kaikkea 30-41pv välillä, eivät ole säännöllistyneet vaikka aikaisemmin olleet tasan 31. Ovista en ole bongaillut tikkujen kanssa kuin pari kertaa ja räikeää plussaa ei ole niissä kierroissa tullut, limojen ja kohdunsuun seurailulla menty ihan omaksi iloksi. Kumpi lie sit helpompaa Seksiä reissuhommien takia vain se kerta viikkoon, max kaksi jos oikein villiksi menee meno.
Nyt eletään kp34, laskurin mukaan ovis olisi ollut kp19 jolloin itsellä ei sen kummempia tuntemuksia ollut. Sen sijaan kp24 olo oli vittuuntunut ja alavatsaa, vs puoli, vihloi enemmän kuin pitkään aikaan. Eilen tuli pieni määrä kirkasta verta ja olinkin, että jahas alkaako ne menkat nyt sitten ja hetken jo kerkesin iloita lyhyemmästä kierrosta, että vihdoinkin palaamassa normaaliksi. Hetkeä aikaisemmin oli pientä kipua vasemmalla puolella alavatsaa johon kiinnitin huomiota kesken siivouksen. Ja iloahan kesti vain sen yhden vessareissun ajan kun illalla hoksas, että siteessä ei ole muuta kuin pienen pieni tuhru.
Seksiä oli laskurin oletettuna oviksena kp19 (kondomi, mutta alku ilman, mikäs se touhutippojen tuomio nyt oli ) että kp24 eli wannabe ovis. Dpo olisi siis 16/10 jos yhtään mihinkään on luottaminen. Kaiken järjen mukaan menkkojen olisi pitänyt alkaa laskurin oviksesta laskettuna jo.
Että testatako rfsulla se ehkä haamujen haamu kun parempia ei ole tähän hätään vaiko malttaa odottaa? Jos nyt tärppää niin on selittämistä miks mun kroppa haluaa raskautua aina silloin kun sitä vähiten odottaa
Väärää tietoa, minä oon juuri tullut touhutipoista raskaaksi. Joten kyllä touhutipoissa on siittiöitä. Jopa mun lääkäri ja gyne sanoi näin toki voi olla miehestäkin/siittiöistäkin kiinni, mutta yleinen olettamus on ettei kannata luottaa siihen ettei tulis raskaaksi vaikkei mies tuliskaan sisälleTouhutipoissa ei ole siittiöitä, eikä ne varmasti pääsisi perille asti jos olisi. Meillä on menty keskeytetyllä (niin että tosiaan vetää viime hetkellä ulos) monta vuotta aina hedelmällisten päivien aikaan ja ekan kerran kun mies tuli sisään sitten päivää ennen ovista, niin tulin siitä raskaaksi.
Se on ollut sitten varmaan vaan epäonnistunut keskeytys. On siitä ainakin yksi tutkimuskin tehty, missä yhdelläkään miehellä ei todettu touhutipoissa siittiöitä. Kenties, jos mies on juuri ejakuloinut ja virtsaputkessa on jäljellä näitä siittiöitä vielä niin ehkä sitten... Meillä on toiminut loistavasti ehkäisynä ja tunnen myös muita pareja. Vaatiihan se taitoa mieheltä, enkä suosittelisi siksi kenellekään, jolle raskaus olisi katastrofi. Eikä se suojaa taudeilta, joten näistä syistä on luotu myytti, että touhutipoissa olisi siittiöitä, ettei esimerkiksi teinit sitä harrastaisi.Väärää tietoa, minä oon juuri tullut touhutipoista raskaaksi. Joten kyllä touhutipoissa on siittiöitä. Jopa mun lääkäri ja gyne sanoi näin toki voi olla miehestäkin/siittiöistäkin kiinni, mutta yleinen olettamus on ettei kannata luottaa siihen ettei tulis raskaaksi vaikkei mies tuliskaan sisälle