Mä meen huomenna ja ylihuomennaPäivää, olin hammaslääkärillä. Ei olisi pitänyt heti syödä. Purin huulen rikki.
Mä meen huomenna ja ylihuomennaPäivää, olin hammaslääkärillä. Ei olisi pitänyt heti syödä. Purin huulen rikki.
Uus aika on syyskuussa.Mä meen huomenna ja ylihuomenna
Mjaa. Kyllä naisen mirrin kanssa ainakin kannattaa tulla toimeen koska olen huomannut, että naiset eivät pidä miehistä jotka eivät tule toimeen mirriensä kanssa.Mää en siitä mirristä niin perusta mutta Mr Vicepresident tuntuu olevan niistä aikas innostunut.
Se puudutusaine varmaan. Tosin muakin väsyttää ihan hirmusti vaikka viime yön sai pitkästä aikaa nukuttuakin kun oli viileämpää.Hemmetti mikä väsy iski. En ole tehnyt mitään erikoista.
Se puudutusaine varmaan. Tosin muakin väsyttää ihan hirmusti vaikka viime yön sai pitkästä aikaa nukuttuakin kun oli viileämpää.
Mut nyt Dicteä.
Eiko joku Tanskalainen toimittaja-dekkarisarja.Dickteä? *yrpää?
Mä jouduin vaihtamaan tohon rättiksen asiattomaan sanaan tähden ennenko tää antoi julkaista. Oonkohan mä jossain erityistarkkailussa kirosanojen vuoksi?
Hm kokeillaan. KyrpääMä jouduin vaihtamaan tohon rättiksen asiattomaan sanaan tähden ennenko tää antoi julkaista. Oonkohan mä jossain erityistarkkailussa kirosanojen vuoksi?
niimpä, ottakaa musta mallia ja olkaa siveitäEi saa puhua rumia.
Virheilmoitus:
Viestiäsi ei hyväksytty, koska se vaikuttaa roskapostilta tai asiattomalta. Voit kirjoittaa uuden viestin tai ottaa yhteyttä ylläpitoon, jos tarvitset apua.
taasko ?Voi nyt kilinkellit!
Oikea asenne!Olin partsilla röökillä niin puhelimeni alkoi soimaan ja melko sitkeästi.
Soittajana nainen jolle reilu kuukausi sitten sanoin, että koska olemme joka tapauksessa paljon yhdessä niin voisimme kokeilla seurustelua?
Siinä vaiheessa hän otti jalat alleen ja äkkilähdön kämpästäni. Sen jälkeen hänestä ei ole näkynyt eikä kuulunut mitään joten miksi hän nyt soittaa?
Ei minulla ole hänelle mitään sanottavaa jota en olisi jo sanonut.
Laitoin puhelimen kiinni.