Miten joku nainen ei voi olla sotkematta yleisissä vessoissa, varsinkaan lattioita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oot nähnyt varmaan sen rättimainoksen missä sanotaan että värkkejä on monenlaisia, siinä kai syy :ninja:
No ei kai keltään naiselta tämmöistä alapäätä sentään löydy?
sad_anim.gif

Ja tänä tasa-arvon/feminismin/sivusta- ja myötäloukkaantumisen kulta-aikana korostan, että ongelma varmasti koskee myös miesten vessoja, ja niitä varsinkin.
Mut kun en ole mies, niin en ole käyny heidän vessoissaan kurkkimassa, joten kirjoitan vain naisista.

Jos siellä on kopissa on pieni lavuaari, niin mä aina otan wc-paprua ja vähän kastelen sitä. Sitten vaan pyyhkäisen sen renkaan puhtaaksi.
Puhtaaksi - mistä? Ei pelkkä vesi bakteereita poista alkuunkaan. Käsidesipullon kans siellä sais hillua enste jos bakteereita haluis vähentää.

Mut eihän se pimpsa ees kosketa sitä rengasta? Mä ainakin istahdan yläviistosta suoraan siihen kohtaan missä sit pissaankin, ei mun tartte takapuolta heivata eessuntaas. Ei oo tullu kuppaa. :coffee:

Mä olen viime vuosien aikana joutunut käyttäämään tosi usein yleisiä vessoja ja tässähän ne syyt;

1. Ne pikkupojat mitkä jo mainittiinkin
2. Väärään koppiin eksyneet papparaiset
3. Ne, jotka syystä tai toisesta pisivät pyttyyn joko seisoen sen yllä tai kykkien reunalla.

Plus sit tosi usein bideesuihkun suutinosa hieman valuttaa ja siitä tippuu jalkojen väliin ärsyttävä lätäkkö. (tai sit housuille kun ei osaa varoa)

Mä olen viime vuosien aikana joutunut käyttäämään tosi usein yleisiä vessoja ja tässähän ne syyt;

1. Ne pikkupojat mitkä jo mainittiinkin
2. Väärään koppiin eksyneet papparaiset
3. Ne, jotka syystä tai toisesta pisivät pyttyyn joko seisoen sen yllä tai kykkien reunalla.

Plus sit tosi usein bideesuihkun suutinosa hieman valuttaa ja siitä tippuu jalkojen väliin ärsyttävä lätäkkö. (tai sit housuille kun ei osaa varoa)

Naisten vessat on sotkuisia ja ensimmäisenä syypäänä on pikkupojat :D Voi jösses sun kanssas :D Ja väärälle puolelle eksyvät papparaiset tulee hyvänä kakkosena. Sillä sehän olisi täysin kestämätön selitys, että naisten vessan siisteyteen vaikuttaisi ensisijaisesti naiset :D

Naisten vessat on sotkuisia ja ensimmäisenä syypäänä on pikkupojat :D Voi jösses sun kanssas :D Ja väärälle puolelle eksyvät papparaiset tulee hyvänä kakkosena. Sillä sehän olisi täysin kestämätön selitys, että naisten vessan siisteyteen vaikuttaisi ensisijaisesti naiset :D

Satoinpa ilmaista itseni epäselvästi. Anteeksi!

Tarkoitin vain niitä pisaroita ja lätäköitä lattialla. Paperisotkut ja lavuaarien roiskeet kyllä menevät naisten piikkiin.

Mä en ole kyllä koskaan nähnyt papparaista kömpivän naisten vessasta. :eek::D

Tää on sit pelkkää vettä eikä tälle voi mitään, mut voi elämä miten sit se yleinen käsienpesulavuaari-pöytä lainehtii vedestä...usein ei voi käsilaukkuaankaan siihen laskea.

Tää on sit pelkkää vettä eikä tälle voi mitään, mut voi elämä miten sit se yleinen käsienpesulavuaari-pöytä lainehtii vedestä...usein ei voi käsilaukkuaankaan siihen laskea.

Eivät ne osaa nykyään suunnitella edes vessoja! Tungetaan hienon näköisiä lavuaareja eikä hoksata tarkastaa mahtuvatko kädet hanan alle jotta ne voisi pestä. Tai sit hana on liian ylhäällä ja roiskii. Tai muuuten vaan huonosti. Muinainen systeemi että oli se allas ja hana ja sit ylempänä, peilin alla se hylly käsiveskaa varten oli pal pare.

• Tykkää
Reactions: Echo

Mä olen oikeasti, useammankin!
Esimerkiksi Keravan Nesteellä on sellainen "unisex"-vessa missä on sisällä vessatilassa erikseen yksi koppi naisia varten. Muut kopit (paitsi pisuaarillinen) ovat kaikille. Etenkin kyseiseen naistenkoppiin eksyy tosi usein miehiä, niin nuorempia kuin vanhoja. Ja ymmärrettävästi koska se on huonosti merkitty.

Mut kuten sanoin, oon ollut yleisten vessojen suurkuluttaja.

• Tykkää
Reactions: Echo

Tarkoitin vain niitä pisaroita ja lätäköitä lattialla. Paperisotkut ja lavuaarien roiskeet kyllä menevät naisten piikkiin.

En mä naisena ole mikään puolijumala. Et ole sinäkään. Kyllä ne lätäköt ja roiskeetkin on suurimmilta osin ihan meidän naisten jäljiltä. Syytä en keksi muuta kuin että kuten tässä mainittua, eräällä kansakunnalla on tapana asioida pöntöllä kyykyssä seisten.

En mä naisena ole mikään puolijumala. Et ole sinäkään. Kyllä ne lätäköt ja roiskeetkin on suurimmilta osin ihan meidän naisten jäljiltä. Syytä en keksi muuta kuin että kuten tässä mainittua, eräällä kansakunnalla on tapana asioida pöntöllä kyykyssä seisten.

No johan mäkin ne mainitsin. Ja vuotavan bideesuihkun. En syyttänyt yksistään miehiä.

No en tiedä muista, mutta tunnustan meidän jälkikasvun ainakin joskus jättäneen roiskeita istuimelle, joten kuvittelisin muillakin näin tapahtuvan. Jos ei ole kiire ja siisti vessa muuten, pyyhkäisen paperilla istuimen. Mutta tässä tosiaan vaikuttaa vessan siisteys. Jos jo valmiiksi haiseva läävä, jätän seuraavan ongelmaksi.

Ja lattialle meneviä roiskeita en kyllä edes mieti.

No johan mäkin ne mainitsin. Ja vuotavan bideesuihkun. En syyttänyt yksistään miehiä.
Vuotava bideesuihku kertoo huollon puutteesta.
Ja jos paikalla ei ole varaa tai tahtoa kutsua korjaajaa hoitamaan viallista wc-kalustetta kuntoon niin ei semmoisessa paikassa siisteydelläkään herkutella.

Sanotaanko näin, että nurkkabaarillani on ollut monta omistajaa. Osaavien aikaan vessat olivat käyttökelpoisia.
Osaamattomien aikaan taas rikkinäistä wc-pönttöä ei saatu vaihdettua, vuotavaa hanaa ei saatu korjattua ja vessa- ja käsipyyhepaperit olivat aina loppu mutta baariin ilmestyi uusi biljardipöytä! Asioiden tärkeysjärjestys on osaamattomilla kummallinen.

Miksi tässä arvotaan syyllisyyttä naisten, pikkupoikien ja papparaisten välillä? Muistatte kai, että sukupuolia on vaikka kuinka paljon. Joku voi olla papparaisoletettu vessaan mennessään, mutta koska hän mieltää itsensä genderfluid-henkilöksi, voi hänen sukupuolensa olla ihan muuta vessakäynnin jälkeen :alien: ja oletettu pissireiän paikkakin on muuttunut kesken toimituksen - sotkuhan siitä tulee....

AP_476858703204-640x480.jpg

• Tykkää
Reactions: r0s
On muuten sanottava vielä miesten puolustukseksi että olen mä nähnyt työmaakopeissa vessoja, joita käyttävät (lisäkseni) vain miehet ja joskus ne ovat niiiiiiiin siistejä etteivät yleiset naistenvessat ikinä yllä samalle tasolle.

Yhteistyössä