Omani otan aina pois. Jos jokainen tekisi samoin, se riittäisi.Ai sieltä kusiselta lattialta? Taidat siivota ravintolassakin pöydän alusen ennen kuin lähdet pois?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Omani otan aina pois. Jos jokainen tekisi samoin, se riittäisi.Ai sieltä kusiselta lattialta? Taidat siivota ravintolassakin pöydän alusen ennen kuin lähdet pois?
No ei kai keltään naiselta tämmöistä alapäätä sentään löydy?Oot nähnyt varmaan sen rättimainoksen missä sanotaan että värkkejä on monenlaisia, siinä kai syy![]()
No ei kai keltään naiselta tämmöistä alapäätä sentään löydy?
Jos siellä on kopissa on pieni lavuaari, niin mä aina otan wc-paprua ja vähän kastelen sitä. Sitten vaan pyyhkäisen sen renkaan puhtaaksi.Käsittääkseni myö bakteerihysteerikoilla. Roikkuvat siinä pytyn päällä, kun eivät halua istua likaiselle pöntölle.
Puhtaaksi - mistä? Ei pelkkä vesi bakteereita poista alkuunkaan. Käsidesipullon kans siellä sais hillua enste jos bakteereita haluis vähentää.Jos siellä on kopissa on pieni lavuaari, niin mä aina otan wc-paprua ja vähän kastelen sitä. Sitten vaan pyyhkäisen sen renkaan puhtaaksi.
Mä olen viime vuosien aikana joutunut käyttäämään tosi usein yleisiä vessoja ja tässähän ne syyt;
1. Ne pikkupojat mitkä jo mainittiinkin
2. Väärään koppiin eksyneet papparaiset
3. Ne, jotka syystä tai toisesta pisivät pyttyyn joko seisoen sen yllä tai kykkien reunalla.
Plus sit tosi usein bideesuihkun suutinosa hieman valuttaa ja siitä tippuu jalkojen väliin ärsyttävä lätäkkö. (tai sit housuille kun ei osaa varoa)
Naisten vessat on sotkuisia ja ensimmäisenä syypäänä on pikkupojatVoi jösses sun kanssas
Ja väärälle puolelle eksyvät papparaiset tulee hyvänä kakkosena. Sillä sehän olisi täysin kestämätön selitys, että naisten vessan siisteyteen vaikuttaisi ensisijaisesti naiset
![]()
Tää on sit pelkkää vettä eikä tälle voi mitään, mut voi elämä miten sit se yleinen käsienpesulavuaari-pöytä lainehtii vedestä...usein ei voi käsilaukkuaankaan siihen laskea.
Mä en ole kyllä koskaan nähnyt papparaista kömpivän naisten vessasta.![]()
Satoinpa ilmaista itseni epäselvästi. Anteeksi!
Tarkoitin vain niitä pisaroita ja lätäköitä lattialla. Paperisotkut ja lavuaarien roiskeet kyllä menevät naisten piikkiin.
En mä naisena ole mikään puolijumala. Et ole sinäkään. Kyllä ne lätäköt ja roiskeetkin on suurimmilta osin ihan meidän naisten jäljiltä. Syytä en keksi muuta kuin että kuten tässä mainittua, eräällä kansakunnalla on tapana asioida pöntöllä kyykyssä seisten.
No en tiedä muista, mutta tunnustan meidän jälkikasvun ainakin joskus jättäneen roiskeita istuimelle, joten kuvittelisin muillakin näin tapahtuvan. Jos ei ole kiire ja siisti vessa muuten, pyyhkäisen paperilla istuimen. Mutta tässä tosiaan vaikuttaa vessan siisteys. Jos jo valmiiksi haiseva läävä, jätän seuraavan ongelmaksi.En mä naisena ole mikään puolijumala. Et ole sinäkään. Kyllä ne lätäköt ja roiskeetkin on suurimmilta osin ihan meidän naisten jäljiltä. Syytä en keksi muuta kuin että kuten tässä mainittua, eräällä kansakunnalla on tapana asioida pöntöllä kyykyssä seisten.
Vuotava bideesuihku kertoo huollon puutteesta.No johan mäkin ne mainitsin. Ja vuotavan bideesuihkun. En syyttänyt yksistään miehiä.
No ei kai keltään naiselta tämmöistä alapäätä sentään löydy?
![]()
Naisten vessat on sotkuisia ja ensimmäisenä syypäänä on pikkupojatVoi jösses sun kanssas
Ja väärälle puolelle eksyvät papparaiset tulee hyvänä kakkosena. Sillä sehän olisi täysin kestämätön selitys, että naisten vessan siisteyteen vaikuttaisi ensisijaisesti naiset
![]()
Satoinpa ilmaista itseni epäselvästi. Anteeksi!
Tarkoitin vain niitä pisaroita ja lätäköitä lattialla. Paperisotkut ja lavuaarien roiskeet kyllä menevät naisten piikkiin.
Kerran rakastelin ja tyttöystävä ejakuloi, niin oli sama meininki![]()
Kerran rakastelin ja tyttöystävä ejakuloi, niin oli sama meininki![]()
Jaa ooksääkin pannu (olosuhteiden pakosta) vessassa?
(jätin teen veks ettei taas sensuuri estä)