Hups, toivottavasti ei tai osta uus,jos löytyy viellä.Tuuletin taitaa vedellä viimeisiään.
Hups, toivottavasti ei tai osta uus,jos löytyy viellä.Tuuletin taitaa vedellä viimeisiään.
Toivottavasti kestää tämän kesän helteet. Jos ei kestä niin pitää ostaa uusi.Hups, toivottavasti ei tai osta uus,jos löytyy viellä.
Mä oon onneks voinu suunnitella työpäivääni siten että pääsen pois pahimmista paahteista, kiitos kun on ja löytyy joustoaMoikka,tarkenee liiankin hyvin viellä. Kyl mä ootan kovasti vesisateita & vähään viileämpää ilmaa,jaksaa paremmin.
MoiPäivää
Olikin pikavisiitti rannalla kun tuli ukkonen
Nyt sitten toivon että alkais ja menis pois ja veis mukanaan tuon nihkeyden!
Sisällä on varjossa +30 astetta
Joo,toi on hyvä juttu.Mä oon onneks voinu suunnitella työpäivääni siten että pääsen pois pahimmista paahteista, kiitos kun on ja löytyy joustoa
No, eipä nämäkään kelit määräänsä pitempään kestä. Kyllä sieltä niitä vesisateitakin tulee..toisaalta kiva ois jos syksy olis aurinkoinen ja lämminkin pitkään... Ruska pääsis omaan loistoonsa
MoikkelisPäivää
Olikin pikavisiitti rannalla kun tuli ukkonen
Nyt sitten toivon että alkais ja menis pois ja veis mukanaan tuon nihkeyden!
Sisällä on varjossa +30 astetta
Vesi oli aivan ehanaaMoi
..ja vesikin on niin maitovelliä ettei edes virkistäpiristä
Täällä ulkona varjossa +30, sisälläkin tarkenee
Niin..eli vesi oli maitovelliäVesi oli aivan ehanaa
poika kiusas vielä ja osotteli tummia pilviä ''Mitäs sanosit jos nyt näkyis salama....ja nyt muuten näkyy salama!!'' ja sen jälkeen juosta kipitettiin hyvinnii livakasti veestä pois
Nii ja mies aina maksaa kumit vaikka ei niitä edes haluaisi käyttää.käytin emännän autoa huollossa ja ostin siihen uudet suvigummit, köyhyin tuhannen eeroa
ei vittu oo ilimasta ukkomiehelle
Ei ollut pikainen ukkonen tuo, nyt vasta lakkas n, puoltuntia sitten mölisemästäNiin..eli vesi oli maitovelliä
Pikaisia ukkosia varmaan näillä helteillä onkin liikenteessä, ei muuta kuin iltauintia vielä suunnittelemaan
no sori ettei ollu pikanen...kyllä mä niin toivoin mutta milloinkas sää on mun pupatuksia totelluEi ollut pikainen ukkonen tuo, nyt vasta lakkas n, puoltuntia sitten mölisemästä
Ja täällä ei ole ollut kunnon ukkosta. Ehkä viikonloppuna on.no sori ettei ollu pikanen...kyllä mä niin toivoin mutta milloinkas sää on mun pupatuksia totellu
Olenko ennen muistanut kertoa kuinka kovasti pidänkään sinusta pikkuinen?Yleisön pyynnöstä tarjolla makaronilaatikkoa
Mutta.
No, onpahan ruoka valmiina asiankannattajalle
Eipä täälläkään oo kolissu, tosin...en mä oikein kauheen kamalaa ukkosta ees lähde toivomaankaan (kun rupee pelottaan ) vaikka onhan ne salamat kylläkauniita mutta niin vaarallisia...ja sade kyllä tervetullutta mutta jos vois pyytää niin mieluusti ei tapit kaakossa kohisten vaan ihan nätisti hissuksiin tasasesti kastelemalla...Ja täällä ei ole ollut kunnon ukkosta. Ehkä viikonloppuna on.
Pimppelehtia Täällä ei voi olla ilman kenkiä. Kerrostalossa ei ole hätää.Eipä täälläkään oo kolissu, tosin...en mä oikein kauheen kamalaa ukkosta ees lähde toivomaankaan (kun rupee pelottaan ) vaikka onhan ne salamat kylläkauniita mutta niin vaarallisia...ja sade kyllä tervetullutta mutta jos vois pyytää niin mieluusti ei tapit kaakossa kohisten vaan ihan nätisti hissuksiin tasasesti kastelemalla...
Niin että vois sen vesisateen alla olla ja pimppelehtia paljain jarpasin
Jahäntz, pOmppelehtia siinä kyllä piti lukemanPimppelehtia Täällä ei voi olla ilman kenkiä. Kerrostalossa ei ole hätää.