Viileydestä huolimatta yöllä oli kuuma.täällä jäähty yöllä 15 paikkeille niin oli oikein hyvä nukkua ja vieläkin on ihan hyvät olosuhteet
iltapäivästä tosin tulee taas kuumuus
Täällä taas oli kuumaa ja kosteaa ja nihkeetä ja hikistä...illalla riehui ukkonenkin peräti n. 5-10 min. mutta ei sekään auttanut yhtään.täällä jäähty yöllä 15 paikkeille niin oli oikein hyvä nukkua ja vieläkin on ihan hyvät olosuhteet
iltapäivästä tosin tulee taas kuumuus
Mä syön marjoja ja jäätelöä ja juon jäillä tuunattua laittikolaaEi näköjään kannata syödä mitään lämmintä. Hikeä pukkaa.
Mul ole muuta kylmää kuin vesi ja kaurajuoma.Mä syön marjoja ja jäätelöä ja juon jäillä tuunattua laittikolaa
Eräät jaksavat räkyttää isolla puolella. Eivätkä tajua että mua ei kiinnosta vastata heille. Se on turhaa. Eivät usko mitä sanon.Huomenta
Häh?Eräät jaksavat räkyttää isolla puolella. Eivätkä tajua että mua ei kiinnosta vastata heille. Se on turhaa. Eivät usko mitä sanon.
Ketjut tiedät kyllä mitkä.Häh?
Mitä on tapahtunut? Mä oon ihan out taas koko maalimasta, tukka sekasin ja tööt
minäkait jo söin, tiristelin lehtipihviäMeen syömään, moikka.
Itsetehtyä pitsaa täällä.minäkait jo söin, tiristelin lehtipihviä
on isotöinen paistettava kun kerralla pannulle mahtuu hyvä että yhden immeisen annos
Lunatic hyökkää kohta.Itsetehtyä pitsaa täällä.
Ei tainnu olla kiinnostava?Huomenta x3 tänään
Aloin kattomaan jotain Ghost war sarjaa ja nukahin ensimmäisen jakson puolivälissä