Niin tekee.Ruutis kerjää vaikeuksia itelleen
Niin tekee.Ruutis kerjää vaikeuksia itelleen
Hirvee ajatusNiin siinä että ei nuku päikkäreitä.
Ei ole. Elä sitten valita kun yöunet menee.Hirvee ajatus
Ehän mää mittää valittana vaan hyvästelin neEi ole. Elä sitten valita kun yöunet menee.
Joo rökitettään ruutisRuutis kerjää vaikeuksia itelleen
OkEhän mää mittää valittana vaan hyvästelin ne
Sen kyllä huomaa. Et tiedä tarpeeksi vaihdevuosista.sori ellit, oon suorittanu valenettitohtorin tutkinnosta vain pari ensimmäistä kurssia ja toisella niistä puhuttiin vaihevuosista
sillä mulla ei ole oikein muita tiaknooseja tyrkyllä
Tilasitko myös pizzan ?Mä tilasin pizzamiehen.
Oliko myös käytännönharjoituksia ?sori ellit, oon suorittanu valenettitohtorin tutkinnosta vain pari ensimmäistä kurssia ja toisella niistä puhuttiin vaihevuosista
itse asiassa en edes halua tietää koska eukkoki alkaa olla jo viisissäkymmenissäSen kyllä huomaa. Et tiedä tarpeeksi vaihdevuosista.
ei valitettavasti ole ollut vielä semmosia mutta luppeissa onOliko myös käytännönharjoituksia ?
JooTilasitko myös pizzan ?
Se ei ole kaikilla samanlainen. Jotkut pääsevät aika helpolla.itse asiassa en edes halua tietää koska eukkoki alkaa olla jo viisissäkymmenissä
Enei valitettavasti ole ollut vielä semmosia mutta luppeissa on
rupeaisitko potilaaksi?
Jee,pizzaa & pizzamies
mitä sittesori ellit, oon suorittanu valenettitohtorin tutkinnosta vain pari ensimmäistä kurssia ja toisella niistä puhuttiin vaihevuosista
Ruokaa ja jälkiruokaa.Jee,pizzaa & pizzamies
niin mutta pääseekö niiden ukot?Se ei ole kaikilla samanlainen. Jotkut pääsevät aika helpolla.
Riippuu naisesta.niin mutta pääseekö niiden ukot?
näin on, 1% pääsee vähällä ja loput 99% kärsii kiirastulen vaivatRiippuu naisesta.