Joo,totta. En miekään tykkää. Äläs ny munaan tukehu.Gynkologi on muuten ihan yhtä kamalanhirvee kuin hammaslääkäri*säikähtää äkillistä ajatustasn niin että on tukehtua munaan*!!!
Jestas...johan meni vikarööriin murunen mutta onpa hyvää...pitäs tehdä useemmin kerta maistuuJoo,totta. En miekään tykkää. Äläs ny munaan tukehu.
Hei, voisin luullakin että miesgynet ois hellkätisempiä mutta en vaan oo moisia omalle kohdalleni saanut...mulla on ollu noita kovakourasia jotka runttaa suoletkin uuteen järjestykseen ja kokeilee olemattomia kitarisojakinTuli tuosta Kisun munasta mieleen että pitääkin taas tänään paistaa pari väärin paistettua munaa ja laittaa päälle juustoa ja tomaattia...tullut melkein himo jo noihin, joten olkoon miten kuuma tahansa niin kerran päivässä on munkin pakko saada munaa suuhunsa.
Mulla on hyviä kokemuksia gyneistä
Miesgynet ovat jopa helläkätisempiä kuin naiset, koska jostain syystä ne naiset kopeloi kovakourasemmin ja miehet eivät
Mutta mukavia ne naisgynetkin ovat olleet, mä vaan en tykkää tutkimuksista ja papa-näytteen otto tuntuu aina
Joo miesgynet ovat sellasia helläotteisia, melkein anteekspyytäväisiä kun joutuvat silleen kopeloimaan tai ainakin yrittävät sillä hellyydellä kertoa etteivät ole mitään pervoja kuolaajiaHei, voisin luullakin että miesgynet ois hellkätisempiä mutta en vaan oo moisia omalle kohdalleni saanut...mulla on ollu noita kovakourasia jotka runttaa suoletkin uuteen järjestykseen ja kokeilee olemattomia kitarisojakin
Papa-koe on kamalan kivulias, vaatii aina kipulääkkeet...
Eeh, siis mä nappaan grammasia panadoleja kaks gynepäivänä...yks ennen ja toinen heti jälkeen mutta ne nyt on ihan se ja sama kun ei oikein vaikuta....mutta mulla ei oo muutakaan käytettävissä..tutkimuspäivänä menen siis kaksinkerroinJoo miesgynet ovat sellasia helläotteisia, melkein anteekspyytäväisiä kun joutuvat silleen kopeloimaan tai ainakin yrittävät sillä hellyydellä kertoa etteivät ole mitään pervoja kuolaajia
Mulle ei ole koskaan annettu papakokeesen kipulääkettä, on vaan neuvottu ottamaan kotona burana ''jos'' sattuu...ja arvaas otanko heti 2 kun kotio aina pääsen
Ihanaa kun on vähän viilempääJösses, mähän oon nyt ihan puissa enkä osaa ollakaan..siis...ei paista aurinko?!...tuulee...näin äkkisiltään jopa vilakkata?!...otsa ei falskaa?!..niskakikkurat ei oo märkinä?!....eikä oo vielä tarvinnu löyhötellä puseroa ja hekumoida "kastelen itseni litimäräksi"-ajatuksella?!...
Mulla on kriisi
Täällä tilattuna ens alkuun jauhelihakastike spagetillaBroilerikiusaus uunissa miehen pyynnöstä. On jotain vaihtelua jauheliha- perunaruokiin.
Noku niin kauan jurputitte siitä väärin paistamisesta että oli vähän pakko kokeillaAi ni - ja hyvä kun oot tullu tolkkuihis munien suhteen Ellunen
Onko siinä muuten sama viisaus ku ompuissa..että muna päivässä pitää lekurin loitolla? Kun toisinaan on hyvästä ja toisinaan pahasta mutta liikahan on aina liikaa olipa mikä tahansa kyseessä..
Mulla ei panadoli auta yhtään, tekee mahan vaan kipeemmäks kun sinne tulee ilmaa tai jotainEeh, siis mä nappaan grammasia panadoleja kaks gynepäivänä...yks ennen ja toinen heti jälkeen mutta ne nyt on ihan se ja sama kun ei oikein vaikuta....mutta mulla ei oo muutakaan käytettävissä..tutkimuspäivänä menen siis kaksinkerroin
Täällä kyllä on senkin eestä aurinkoa ja kuumuutta, just äsken valui kaulaa pitkin hikivesi ja juur oon suihkuun menossaJösses, mähän oon nyt ihan puissa enkä osaa ollakaan..siis...ei paista aurinko?!...tuulee...näin äkkisiltään jopa vilakkata?!...otsa ei falskaa?!..niskakikkurat ei oo märkinä?!....eikä oo vielä tarvinnu löyhötellä puseroa ja hekumoida "kastelen itseni litimäräksi"-ajatuksella?!...
Mulla on kriisi
Njoo...toisaalta kyllä mutta onhan tää nyt niin outoo*istuu ulkorappusilla ja antaa tuulen sotkea kikkuroitaan*Ihanaa kun on vähän viilempää
Jurputettiin...opastettiin ja opetettiinNoku niin kauan jurputitte siitä väärin paistamisesta että oli vähän pakko kokeilla
Mulla ei panadoli auta yhtään, tekee mahan vaan kipeemmäks kun sinne tulee ilmaa tai jotain
Täällä kyllä on senkin eestä aurinkoa ja kuumuutta, just äsken valui kaulaa pitkin hikivesi ja juur oon suihkuun menossa
Niihän mää kirjotin juurJurputettiin...Niin tehtiin
Täälläpä paistaa kunnolla lällätilääTäällä käy aurinko pikkusesti välillä kuikuilemassa että on paikalla kyllä...
Olet vihdoin oppinut paistamaan munat oikein.Tuli tuosta Kisun munasta mieleen että pitääkin taas tänään paistaa pari väärin paistettua munaa ja laittaa päälle juustoa ja tomaattia...tullut melkein himo jo noihin, joten olkoon miten kuuma tahansa niin kerran päivässä on munkin pakko saada munaa suuhunsa.
En tahdo maalata piruja senälle mutta olisko kyseessä keskenmeno?Taitaa nuo olla ihan menkat
Runsaampi vuoto
*Pudistelee päätä *
11 pv liian aikaisin.