The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Joo,totta. En miekään tykkää. Äläs ny munaan tukehu.
Jestas...johan meni vikarööriin murunen mutta onpa hyvää...pitäs tehdä useemmin kerta maistuu:)

Mutta joo, mä oon kauhusta kankeena ajatuksestakin - molempia paikkoja jännitän ihan pirusti, varsinkin kun tiiän että toisessa sattuu aina:unsure:

Ja miks muuten gynekologit on järestään kaikki aina joitain entisiä deedeeärräläisiä kiekonheittäjiä*ufopääkkönen*:cautious:...otteetkin semmosia ettei todellakaan voi olla rentona levällään....(n)

• Tykkää
Reactions: Kais
Tuli tuosta Kisun munasta mieleen että pitääkin taas tänään paistaa pari väärin paistettua munaa ja laittaa päälle juustoa ja tomaattia...tullut melkein himo jo noihin, joten olkoon miten kuuma tahansa niin kerran päivässä on munkin pakko saada munaa suuhunsa.:coffee:

Mulla on hyviä kokemuksia gyneistä:D
Miesgynet ovat jopa helläkätisempiä kuin naiset, koska jostain syystä ne naiset kopeloi kovakourasemmin ja miehet eiväto_O
Mutta mukavia ne naisgynetkin ovat olleet, mä vaan en tykkää tutkimuksista ja papa-näytteen otto tuntuu aina :poop::sick:

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Tuli tuosta Kisun munasta mieleen että pitääkin taas tänään paistaa pari väärin paistettua munaa ja laittaa päälle juustoa ja tomaattia...tullut melkein himo jo noihin, joten olkoon miten kuuma tahansa niin kerran päivässä on munkin pakko saada munaa suuhunsa.:coffee:

Mulla on hyviä kokemuksia gyneistä:D
Miesgynet ovat jopa helläkätisempiä kuin naiset, koska jostain syystä ne naiset kopeloi kovakourasemmin ja miehet eiväto_O
Mutta mukavia ne naisgynetkin ovat olleet, mä vaan en tykkää tutkimuksista ja papa-näytteen otto tuntuu aina :poop::sick:
Hei, voisin luullakin että miesgynet ois hellkätisempiä mutta en vaan oo moisia omalle kohdalleni saanut...mulla on ollu noita kovakourasia jotka runttaa suoletkin uuteen järjestykseen ja kokeilee olemattomia kitarisojakin(n)
Papa-koe on kamalan kivulias, vaatii aina kipulääkkeet...

Hei, voisin luullakin että miesgynet ois hellkätisempiä mutta en vaan oo moisia omalle kohdalleni saanut...mulla on ollu noita kovakourasia jotka runttaa suoletkin uuteen järjestykseen ja kokeilee olemattomia kitarisojakin(n)
Papa-koe on kamalan kivulias, vaatii aina kipulääkkeet...
Joo miesgynet ovat sellasia helläotteisia, melkein anteekspyytäväisiä kun joutuvat silleen kopeloimaan tai ainakin yrittävät sillä hellyydellä kertoa etteivät ole mitään pervoja kuolaajia:D

Mulle ei ole koskaan annettu papakokeesen kipulääkettä, on vaan neuvottu ottamaan kotona burana ''jos'' sattuu...ja arvaas otanko heti 2 kun kotio aina pääsen:notworthy:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Ai ni - ja hyvä kun oot tullu tolkkuihis munien suhteen Ellunen(y)

Onko siinä muuten sama viisaus ku ompuissa..että muna päivässä pitää lekurin loitolla? Kun toisinaan on hyvästä ja toisinaan pahasta mutta liikahan on aina liikaa olipa mikä tahansa kyseessä..:barefoot:

Joo miesgynet ovat sellasia helläotteisia, melkein anteekspyytäväisiä kun joutuvat silleen kopeloimaan tai ainakin yrittävät sillä hellyydellä kertoa etteivät ole mitään pervoja kuolaajia:D

Mulle ei ole koskaan annettu papakokeesen kipulääkettä, on vaan neuvottu ottamaan kotona burana ''jos'' sattuu...ja arvaas otanko heti 2 kun kotio aina pääsen:notworthy:
Eeh, siis mä nappaan grammasia panadoleja kaks gynepäivänä...yks ennen ja toinen heti jälkeen mutta ne nyt on ihan se ja sama kun ei oikein vaikuta....mutta mulla ei oo muutakaan käytettävissä..tutkimuspäivänä menen siis kaksinkerroin(n)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jösses, mähän oon nyt ihan puissa enkä osaa ollakaan:confused:..siis...ei paista aurinko?!...tuulee...näin äkkisiltään jopa vilakkata?!...otsa ei falskaa?!..niskakikkurat ei oo märkinä?!....eikä oo vielä tarvinnu löyhötellä puseroa ja hekumoida "kastelen itseni litimäräksi"-ajatuksella?!...

Mulla on kriisi:notworthy:

Jösses, mähän oon nyt ihan puissa enkä osaa ollakaan:confused:..siis...ei paista aurinko?!...tuulee...näin äkkisiltään jopa vilakkata?!...otsa ei falskaa?!..niskakikkurat ei oo märkinä?!....eikä oo vielä tarvinnu löyhötellä puseroa ja hekumoida "kastelen itseni litimäräksi"-ajatuksella?!...

Ihanaa kun on vähän viilempää :love::love:

Ai ni - ja hyvä kun oot tullu tolkkuihis munien suhteen Ellunen(y)

Onko siinä muuten sama viisaus ku ompuissa..että muna päivässä pitää lekurin loitolla? Kun toisinaan on hyvästä ja toisinaan pahasta mutta liikahan on aina liikaa olipa mikä tahansa kyseessä..:barefoot:
Noku niin kauan jurputitte siitä väärin paistamisesta että oli vähän pakko kokeilla:barefoot:

Eeh, siis mä nappaan grammasia panadoleja kaks gynepäivänä...yks ennen ja toinen heti jälkeen mutta ne nyt on ihan se ja sama kun ei oikein vaikuta....mutta mulla ei oo muutakaan käytettävissä..tutkimuspäivänä menen siis kaksinkerroin(n)
Mulla ei panadoli auta yhtään, tekee mahan vaan kipeemmäks kun sinne tulee ilmaa tai jotain:eek:

Täällä kyllä on senkin eestä aurinkoa ja kuumuutta, just äsken valui kaulaa pitkin hikivesi ja juur oon suihkuun menossa:love:

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Noku niin kauan jurputitte siitä väärin paistamisesta että oli vähän pakko kokeilla:barefoot:

Mulla ei panadoli auta yhtään, tekee mahan vaan kipeemmäks kun sinne tulee ilmaa tai jotain:eek:

Täällä kyllä on senkin eestä aurinkoa ja kuumuutta, just äsken valui kaulaa pitkin hikivesi ja juur oon suihkuun menossa:love:
Jurputettiin:cautious:...opastettiin ja opetettiin(y)

Mulle ei käy muut ns.perusapteekkikamat. Ja panadol nyt on vaan silmänlumetta tai siis mun kohdalla mitä luultavammin menettäny tehonsa..
Ei voi minkään.

Täällä käy aurinko pikkusesti välillä kuikuilemassa että on paikalla kyllä:)...

• Tykkää
Reactions: Kais
[
Olet vihdoin oppinut paistamaan munat oikein.

Ei kestä kiittää, olen iloinen milloin voin olla avuksi.

Naisenkoulutus on hermojaraastavaa hommaa.
Nyt kun Ellu on vihdoin oppinut paistamaan munat oikein, niin seuraavaksi pitää kertoa, että vessapaperirulla laitetaan telineeseen "paperi ylhäältä" ja että näkkileipä voidellaan päältä. Päälipuoli on se missä on koloja. Ja että näkkileipää EI syödä sängyssä.
Ja miljoona muuta asiaa.

Mut milloin kyseessä on nainen niin aina paikkaavat osaamispuutteitaan läpinäkyvällä mekolla, pikkareilla tai ilman jolloin miesotus hetkeksi unohtaa kaikenlaiset pikkuasiat vaikka koulutus olisi kuinka pahasti kesken.

• Tykkää
Reactions: Boobabe

Yhteistyössä