Ai mikskö...Sulle teen joskus sellasen annoksen missä on oikein kunnon annos rommia ja konjakkia
*ufopääkkönen*
...ettäkö...marinoit mut että ois helpompi....syödä....kikkuroineen ja tippuvine pöksyineen...
Ai mikskö...Sulle teen joskus sellasen annoksen missä on oikein kunnon annos rommia ja konjakkia
En ollunna kyllä siellä päinkään, mun piti yrittää käyttäytyä kun oli rimprenssa mukana
Hiukan teki tiukkaa mutta ehken huomenna palaan normisettikuosiin kun tuli unohdettua parit tavarat
Eiku syötän sut kännikseenAi mikskö...
*ufopääkkönen*
...ettäkö...marinoit mut että ois helpompi....syödä....kikkuroineen ja tippuvine pöksyineen...
...näillä hellekeleillä kuule hirrrrween helppoo...ei tartte ku kuplisvischyjuomaa niin johan toimii...Eiku syötän sut kännikseen
No varmasti toimii...näillä hellekeleillä kuule hirrrrween helppoo...ei tartte ku kupliskossujuomaa niin johan toimii...
No sekinNo varmasti toimii
Nähty joKohta alkaa Herolla pieruhuumori leffa..muistaaksen herolla.
Höh,halausPääkkönen on pipinen...ja takareidet taas kramppaa
Pimppinen on pipinen . Helteet alkaa heittämään jo näköä .Pääkkönen on pipinen...ja takareidet taas kramppaa
Kiitos, taitaa olla nyt omaa vikaa..kun en osaa syödä(ei oo nälkä) enkä juoda(eikä oikein janotakaan)...Höh,halaus
Pimppinen on pipinen . Helteet alkaa heittämään jo näköä .
Voi hitsi nainen siun pittää muistaa syyä jotain & juoda,muista suola.Vaikka ei olis nälkä tai jano.Kiitos, taitaa olla nyt omaa vikaa..kun en osaa syödä(ei oo nälkä) enkä juoda(eikä oikein janotakaan)...
Tykkäätkö piimästä? Se on yksi parhaista hellejuomista. Parempi jopa kuin vichy kun saa ravintoaineita myös. Sinne sekaan marjoja jos maistuu makeana mielummin.Kiitos, taitaa olla nyt omaa vikaa..kun en osaa syödä(ei oo nälkä) enkä juoda(eikä oikein janotakaan)...
Mä tiiänVoi hitsi nainen siun pittää muistaa syyä jotain & juoda,muista suola.Vaikka ei olis nälkä tai jano.
Et malta kuitenkaan olla ottamatta kuviaGrillaan kohta makkaraa ja kuvia on turha odottaa, nih!
Piimä! Sähän sen sanoit, mä oon vallan umohtanut tuon.Tykkäätkö piimästä? Se on yksi parhaista hellejuomista. Parempi jopa kuin vichy kun saa ravintoaineita myös. Sinne sekaan marjoja jos maistuu makeana mielummin.