Voita on ja mä en niin kamalasti tillistä välitäMuista tilli ja voi myös.
Ruohosipulia vois kyllä ostaa, se maistuis vaikka sillaikin syötynä
Voita on ja mä en niin kamalasti tillistä välitäMuista tilli ja voi myös.
Mä oon tänään käynyt 3x suihkussa, päällä on erittäin mukava hellemekko ja silti olen hikinen....ja pikkukisu haluaa kiehnätä sylissä, enkä millään malttais kieltää..mutku toi hyrisijä on niin kuuma että sulan sen allaKohta pukkaa taas hikeä mutta pakko saada.
Mutta ne potut ei pääse nyt siun masuunEnkä' muuten mennykään kauppaan..käyn siellä sunnuntaina.
Ei se mittään...siellä on ne väärinpaistetut munat joMutta ne potut ei pääse nyt siun masuun
Herranisäsentään...josko mä enkö ole täälläkö niin mitäkö mulle tapahtui ja kekäkö mut....söi???!!!*ufopääkkönen*Huomisen päivän lehessä lukee:''Löydettu jäätelöaltaasta naisten ylisuuret rullalle käärityt housut, sekä n. metrin pituinen hiuskiehkura sekä paljon jäätelötikkuja''
Enkä' muuten mennykään kauppaan..käyn siellä sunnuntaina.
Ratkaisu löytyypikkukisu haluaa kiehnätä sylissä, enkä millään malttais kieltää..mutku toi hyrisijä on niin kuuma että sulan sen alla
Mä oon tänään käynyt 3x *****lla, päällä on erittäin ******* XXXXXXXX ja olen ******nen....ja ******** haluaa kiehnätä *******sä, enkä millään malttais kieltää..mutku toi hyrisijä on niin kuuma että tulen sen alla
No anteeks...meenkin tästä...syötäväksi pakastealtaaseenMä oon tänään käynyt 3x suihkussa, päällä on erittäin mukava hellemekko ja silti olen hikinen....ja kisu haluaa kiehnätä sylissä, enkä millään malttais kieltää..mutku toi hyrisijä on niin kuuma että sulan sen alla
Eehän tuosta sekametelisopasta ottana Erkkikään selevää
Eiku aattelin että söit niin paljon niitä jädejä että poksahit ja jäljelle jäi vaan tikut, keihkura ja ylisuuret pöksytNo anteeks...meenkin tästä...syötäväksi pakastealtaaseen
Poksahdin!!!!????!!!!Eiku aattelin että söit niin paljon niitä jädejä että poksahit ja jäljelle jäi vaan tikut, keihkura ja ylisuuret pöksyt
Mun tekis joskus mieli maistaa sellasta jäätelöö missä on prosenttejaPoksahdin!!!!????!!!!
Kiitos nyvaa....
Mullamiknnäläkäoo....ollukaan...
selevä....ei ainakaan silloin tod.ole...Mun tekis joskus mieli maistaa sellasta jäätelöö missä on prosentteja
Näin jossain ohjelmassa sellaset jäätelöt testissä alkuvuodesta
En ollunna kyllä siellä päinkään, mun piti yrittää käyttäytyä kun oli rimprenssa mukanaKattinen on näköjään päässy pois jäätelöaltaasta
Sulle teen joskus sellasen annoksen missä on oikein kunnon annos rommia ja konjakkiaselevä....ei ainakaan silloin tod.ole...