The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Huomenta

Mä rakastun tuohon pieneen eläjään päivä päivältä enemmän ja enemmän...hää on niin rohkee ja utelias ja kiltti ja kaunis ja ja ja..vaikka mitä!:love:
Tervehtii vieraita rohkeasti ja haluaa leikkiä ihan kenen kanssa tahansa, kaikissa touhuissa täytyy saada olla mukana ja ihan selkee remonttireiska tuosta kasvaa...tällä hetkellä tuuletin on kova sana, sitä pitää tutkia ja ihmetellä..myöskin kännykkää ja kaukosäädintä täytyy läpsytellä päivittäin ja kaikenmaailman johdoista ollaan keskusteltu vakavasti ettei niihin mennä kiipeilemään/puremaan/repimään....:cautious:

Onneks hälle maistuu ruoka vaikka on tällanen keli, tosin kippo on kissan silmissä tyhjä heti kun keskiosasta näkyy pohja...sen jälkeen ruokaa ei vaan enää kipossa oleo_O

• Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Kais
Huomenta

Mä rakastun tuohon pieneen eläjään päivä päivältä enemmän ja enemmän...hää on niin rohkee ja utelias ja kiltti ja kaunis ja ja ja..vaikka mitä!:love:
Tervehtii vieraita rohkeasti ja haluaa leikkiä ihan kenen kanssa tahansa, kaikissa touhuissa täytyy saada olla mukana ja ihan selkee remonttireiska tuosta kasvaa...tällä hetkellä tuuletin on kova sana, sitä pitää tutkia ja ihmetellä..myöskin kännykkää ja kaukosäädintä täytyy läpsytellä päivittäin ja kaikenmaailman johdoista ollaan keskusteltu vakavasti ettei niihin mennä kiipeilemään/puremaan/repimään....:cautious:

Onneks hälle maistuu ruoka vaikka on tällanen keli, tosin kippo on kissan silmissä tyhjä heti kun keskiosasta näkyy pohja...sen jälkeen ruokaa ei vaan enää kipossa oleo_O
Oi ihanuus :love::love:

Jee,kaveri lähtee käyttämään maanantaina meitä kyssissä. :)
Ei tarvia yrittää saaha epäluotettavaa kelataksia,ku ei toimi kunnolla tuo systeemi enää.
Maksettiin nyt 50 € bensarahaa + ruokarahaa ku on kaveri rahaton eikä oo ruokaa.

• Tykkää
Reactions: 0oo0
Kääk,mä joudun syömään noi meetvurstit pois. :eek::unsure: mies ei pysty syömään,sai ikävät vatsavaivat. Olikin sitten jotain viljaa,luultavasti vehnää kun tuli niin paha. :(

Viimeksi muokattu:
No johan on taas ansa kuluttajille viritetty. Voisivat jättää moisen kokonaan veks. :confused:
Jep, tosi monessa leikkeleessä on noita tungettu :unsure::(
Hyvin harvassa ei oo mitään.
Toi dektroosi on toiselta nimeltä rypälesokeri,valmistetaan perunasta,maissista tai vehnästä,eikä tarvii eritellä pakkauksessa.
Maltodektriini,glukoosisiirappi yms kaikki tommosta paskaa jaa tungetaan joka paikkaan.

Jep, tosi monessa leikkeleessä on noita tungettu :unsure::(
Hyvin harvassa ei oo mitään.
Toi dektroosi on toiselta nimeltä rypälesokeri,valmistetaan perunasta,maissista tai vehnästä,eikä tarvii eritellä pakkauksessa.
Maltodektriini,glukoosisiirappi yms kaikki tommosta paskaa jaa tungetaan joka paikkaan.
Minkähän takia sitä ei pidä mainita erikseen, jos riskinä kuitenkin on että se aiheuttaa terveyshaittojao_O

Minkähän takia sitä ei pidä mainita erikseen, jos riskinä kuitenkin on että se aiheuttaa terveyshaittojao_O
Suurin syy taitaa olla se,että kuitenkin keliakiaa sairastaville se on yleensä sopivaa ja saa sanoa että on gluteeniton kun pitoisuus on alle tietyn rajan. Vilja-allergisia ei tässä oteta huomioon kun on niin harvinaista ja osa saattaa sietää pieniä määriä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Hoilota kovaa ja korkeelta sillä se on kuules nyt viikonloppu(y)!

Ja mä oon hengissä - niukinnaukin - olipahan vaan viikko ja perjantai mutta rastia ruutuun: se on nyt ohi!
Suihkussa jo käyty, pääkkönen ihan pöwwönä, mekonhuitulaan kiemurreltu ja ihan koomaolo:D (ai ni, kävin halailemassa ja norjailemassa, tulikin kaikki päivän nesteet puis ja sen jälkeen menikin kroppa entistä enempi hapoille..pitänee juoda vaan lisää jotain..)

Ipanat uimassa joten mä saan huokailla- äksäillä rauhassa...ihanaa perjantaita sulle ja viikonloppua myös:)

Hoilota kovaa ja korkeelta sillä se on kuules nyt viikonloppu(y)!

Ja mä oon hengissä - niukinnaukin - olipahan vaan viikko ja perjantai mutta rastia ruutuun: se on nyt ohi!
Suihkussa jo käyty, pääkkönen ihan pöwwönä, mekonhuitulaan kiemurreltu ja ihan koomaolo:D (ai ni, kävin halailemassa ja norjailemassa, tulikin kaikki päivän nesteet puis ja sen jälkeen menikin kroppa entistä enempi hapoille..pitänee juoda vaan lisää jotain..)

Ipanat uimassa joten mä saan huokailla- äksäillä rauhassa...ihanaa perjantaita sulle ja viikonloppua myös:)
Ihanaa viikonloppua sinne :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tekis mieli ahtisilliä ja keitettyjä perunoita...ahtia löytyy vaan ei pottuja ja huomenna meen kauppaan...jjjjaaa huomenna mun tekee kumminkin mieli jotain ihan muuta tai sitten ei tee mieli yhtään mitään ja haahuilen ympäri kauppaa eksyneenä kuin eno veneessään keskellä kallavettä:cautious:

Tekis mieli ahtisilliä ja keitettyjä perunoita...ahtia löytyy vaan ei pottuja ja huomenna meen kauppaan...jjjjaaa huomenna mun tekee kumminkin mieli jotain ihan muuta tai sitten ei tee mieli yhtään mitään ja haahuilen ympäri kauppaa eksyneenä kuin eno veneessään keskellä kallavettä:cautious:
Sitähän ei niiku millään voi mennä kauppaan tänään! ja ostaa niitä pottujakin kun puutosta on havaittavissa:cautious:...katos kun samalla vois ostaa ne huomisen mieliteot tai -tekemättömyydetkin(y)...

Sitähän ei niiku millään voi mennä kauppaan tänään! ja ostaa niitä pottujakin kun puutosta on havaittavissa:cautious:...katos kun samalla vois ostaa ne huomisen mieliteot tai -tekemättömyydetkin(y)...
Ei nii....:barefoot:
Just mietin että tiskata pitäis ja ei jaksais tässä kuumuuressa etes sitäkään tehä vaan tehtävä on, kun mikään ei ole ällöttävämpää keitiössä kuin likaiset astiat:notworthy:
Onneksipa tiski ei ole iso ja sen jälkeen pääseekin suihkuun viilenemään:coffee:

niin ja loppukaneettina heitän tään:

mitä sitte

*kipittää ja köpöttää karkuun*:X3:

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Tulikin sitte siivottua keittiön lattiat extempore(y)

Aattelin että toi mun maito kahvilla ois varmaan parempaa kun se levittäytyis roiskeitten kera pitkin lattioita ja kaappien ovia...mukikin oli ihan huono joten paskaaks sitä:D

Uutta satsia kehiin siis vaikka ajatuskin juomisesta tökkii, varsinkin veden juonti:sick:

Yhteistyössä