Nyt ei paljo ruoka maistu.Pitäis piipahtaa kaupassa. Jotain ruokaa. Mutku ei tee mieli kuin merisuolakiteitä.
Nyt ei paljo ruoka maistu.Pitäis piipahtaa kaupassa. Jotain ruokaa. Mutku ei tee mieli kuin merisuolakiteitä.
Niin sais. Itekkin on kohta hermoraunio ja oon välillä hirveen ärtynyt.Sais helteet loppua.
Suolasia herkkujaPitäis piipahtaa kaupassa. Jotain ruokaa. Mutku ei tee mieli kuin merisuolakiteitä.
oliko tyyris?Huomenta
Toi mun sohva on jotenkin outo, siinä on nimittäin erinomasen hyvä naijja.
Ei, mutta aivan ihana istua ja maata.oliko tyyris?
Myy se mulle.Huomenta
Toi mun sohva on jotenkin outo, siihen nimittäin nukahtaa samantien kun päänsä asettaa mukavaan asentoon...pikku tirppana nukkui jalkopäässä ja jäi vielä uneksimaan paikalleen.
ompas vain erinomanenEi, mutta aivan ihana astua ja maata.
No ei maistu, eiNyt ei paljo ruoka maistu.
Mä ryyppään vettä usein. Varsinkin töissä.No ei maistu, ei
Ja juomispuolikin ontuu...tänään sain noottiakin asiasta
Nyt sitte yritän edes vähäsesti syyä...tekasin jasminriisiä ja tommosen kasvishässäkän ite tehdyllä sweet&sour-kastikkeella....hyvää kyllä tuli vahingossa muttaku ei jaksa oikein syödä...*menee nurkkaan*
Se on oikein ja hyvä juttuMä ryyppään vettä usein. Varsinkin töissä.
Kyllä toi toimii ihan kaikkiin, kissoihinkinMyy se mulle.
Tommoiselle olis tarvetta.
Tai ei kyllä sitten jos se toimii vaan naisiin.
Mä ryyppään usein. Varsinkin töissä.
Ainaskaan mulle.En myy enkä anna ilmaseksikaan
Emmä kenellekään tuota antais tai myisAinaskaan mulle.
Mutta kyllä mä sen tiedän.
Nauttikaa lomasta ja toisistanne!Nonni! Nyt meillä on ihan virallisesti kesäloma. Molemmilla!
Mies on moisesta ihmeestä nauttinut viimeksi vuonna -99. Ja on mullakin jo seitsemän vuotta edellisestä palkallisesta sellaisesta.
Elikäs uunissa kanapataa aurajuustolla (jos joku muistaa Rosson Obeliksin kanapadan) ja mies taiteili lisukkeeksi valkosipulipottuja silleen että ne oikein ensiksi ruskistettiin ja sit vasta uuniin.
Jo tuli nälkäkin. Ku tuoksuu!
Voi teitä kahta!Nonni! Nyt meillä on ihan virallisesti kesäloma. Molemmilla!
Mies on moisesta ihmeestä nauttinut viimeksi vuonna -99. Ja on mullakin jo seitsemän vuotta edellisestä palkallisesta sellaisesta.
Elikäs uunissa kanapataa aurajuustolla (jos joku muistaa Rosson Obeliksin kanapadan) ja mies taiteili lisukkeeksi valkosipulipottuja silleen että ne oikein ensiksi ruskistettiin ja sit vasta uuniin.
Mahtavaa lomaa teille .Nonni! Nyt meillä on ihan virallisesti kesäloma. Molemmilla!
Morjens*huiskuttaavilkuttaa laiskasti*Ei totta tosiaan maistu näillä ilmoilla ruoka . Kokonaisen banaanin saanut tänään syötyä kera vichyn. Nyt yritän jos saisi syötyä kukkakaalia ja kylmänä kanan rintafilettä. Saisi alkaa loppumaan nämä helteet. Ei nämä ole enää kivoja .