*rähmäkäpälä vilkuttaa*Mä katoin että miten kaisin viesti on ennen sua.
*rähmäkäpälä vilkuttaa*Mä katoin että miten kaisin viesti on ennen sua.
Tääl on tarpeeksi kuuma viellä,ei oo tietookaan viileydestä. + 28Näinköhän se meinas syksyä tehdä tai jotain tälle päivälle...kun olin aistivinani viileyttä, ihan kuin ois paleltanutkin...
Tänään oli pari astetta kylmempää*obs!huom!attn!*
Vain +26astetta
Lompakko,avaimet ?Auttakaahan nyt hieman miettimään.
Lääkkeet ja ensiapuvälineet.
Onkimisjutut ja kalasakset plus fileointiveitsi. Suolaa.
Lakanat ja pyyhkeet. Uikkarit! Aurinkovoiteet.
Vaatteet ja kengät. Huivit, hatut, hyttysmyrkky.
Tulitikui, tölkinavaaja, omat mukit. Tiskiainetta. Talouspaperia.
Shampoot, saippua, pyykinpesuun marseillesaippuaa.
Kynttilöitä.
Nii ja ruokaa ja juomaa toki.
Mutta mitä puuttuu?
Voita kalojen paistamiseenAuttakaahan nyt hieman miettimään.
Lääkkeet ja ensiapuvälineet.
Onkimisjutut ja kalasakset plus fileointiveitsi. Suolaa.
Lakanat ja pyyhkeet. Uikkarit! Aurinkovoiteet.
Vaatteet ja kengät. Huivit, hatut, hyttysmyrkky.
Tulitikui, tölkinavaaja, omat mukit. Tiskiainetta. Talouspaperia.
Shampoot, saippua, pyykinpesuun marseillesaippuaa.
Kynttilöitä.
Nii ja ruokaa ja juomaa toki.
Mutta mitä puuttuu?
Tää oli varmaan joku hyvin pikaisen paikallinen jääkausi, huomenna takas ruotuun - liki kolmekymmentä ennustaa...Tääl on tarpeeksi kuuma viellä,ei oo tietookaan viileydestä. + 28
Siellä ei ole sähköä. Kännyittä on pärjättävä.Voita kalojen paistamiseen
Ja mitä ilmeisimmin sulla on kylmälaukku -kalleineen mukana?
Wc-papruu
Mites - kännykkävermeet mukana? Sittenkö joku varavirta-akkulaturitsydeemihäspäkkälaturi mukaan*mä oon niiiin mukanainessä tässä älytoosavehkeitten sanastossa, NOT*...ettei vaan kato sattuis mitään...
Sitten runsaan rutkasti lomafiilistä eli jätä aivot narikkaan
Awwww - iki-ihana paikka!Siellä ei ole sähköä. Kännyittä on pärjättävä.
(autolla saa ladattua sen vähän mitä tarvis)
Mutta vessapaperi, tosiaan!
Joo,helteet jatkuuTää oli varmaan joku hyvin pikaisen paikallinen jääkausi, huomenna takas ruotuun - liki kolmekymmentä ennustaa...
En yhtään ihmettele että on vanhuksilla akuuttitilanne päällä, kun jo ihan työikäisellä tekee tiukkaa painaa duunia näillä helteillä...Joo,helteet jatkuu
On muuten muutama vanhus jo kuollut suomessakin. Perussairauksia ollu ja helteet sitten pahentanut sairauksia ja voimat uupuneet.
Mä luulen että onki, järvi ja sauna viihdyttävät tarpeeksi. Mutta joo, kyniä ja paperia. Kamera. Ehkä pieni vesivärisettikin ja pensseli. Kiikarit jos ne löytyvät jostain.Awwww - iki-ihana paikka!
Hei, mites kynää ja paperia? Risti-nollaa? Hirsipuuta? Silmät kiinni omakuvan piirtämistä? Jos mukamas pukkais ei-oo-mitn-tekemistä-fiilistä....vaikka epäilen
Siis myös hilloa.Ja muurikkapannu!
Jep,sairaat vanhukset ei selviä. Oli eilen menehtynyt veljen työtoverin äiti ja muutamia muitakin muualla. Ja lisää menehtyy kun helteet jatkuu.En yhtään ihmettele että on vanhuksilla akuuttitilanne päällä, kun jo ihan työikäisellä tekee tiukkaa painaa duunia näillä helteillä...
Ja lukemista ?Mä luulen että onki, järvi ja sauna viihdyttävät tarpeeksi. Mutta joo, kyniä ja paperia. Kamera. Ehkä pieni vesivärisettikin ja pensseli. Kiikarit jos ne löytyvät jostain.
Siitä puhe mistä puute, veikkaan.Mä en ymmärrä erään jankkaamista... Ja miksi puhua joistakin vanhoista menneistä asioista?
https://kaksplus.fi/threads/55-vuotias-leskimies.2510553/#post-31981128
Oi voiJep,sairaat vanhukset ei selviä. Oli eilen menehtynyt veljen työtoverin äiti ja muutamia muitakin muualla. Ja lisää menehtyy kun helteet jatkuu.
Jep,ihme jankkaamista taas ja vanhojen kaiveluaMä en ymmärrä erään jankkaamista... Ja miksi puhua joistakin vanhoista menneistä asioista?
Joo,onha nää ikäviä.Oi voi
Ikäviä uutisia mutta nämä ovat niin meidän tahtojen ulottumattomissa...
Sais helteet loppua.Jep,sairaat vanhukset ei selviä. Oli eilen menehtynyt veljen työtoverin äiti ja muutamia muitakin muualla. Ja lisää menehtyy kun helteet jatkuu.
Tyrkkääpä mappi ööhön vaan moinen juttuMä en ymmärrä erään jankkaamista... Ja miksi puhua joistakin vanhoista menneistä asioista?
Tyrkkäsin jo.Tyrkkääpä mappi ööhön vaan moinen juttu