Onko varpaat likaiset ?
Ei ole.Onko varpaat likaiset ?
Pah,en ostanut uusia lääkkeitä,kun omavastuu on jo täyttynyt mutta apteekissa ei näkynyt viellä vaikka kelan omalla sivulla näkyy jo että on täyttynyt.
Voi kökkö.Pah,en ostanut uusia lääkkeitä,kun omavastuu on jo täyttynyt mutta apteekissa ei näkynyt viellä vaikka kelan omalla sivulla näkyy jo että on täyttynyt.
No hyvä ku tuli muistutus sulleAi prkl! Mun pitää hakea lisää tyroksiiniä. Kiitos ko muistutit!
Joo, toivottavasti näkyis parin päivän päästä.Voi kökkö.
Tää on muuten tosi ikävää!Joo, toivottavasti näkyis parin päivän päästä.
Ois voinnu tietysti maksaa koko summan ite ja laittaa kelalle kuitin ja hakemuksen korvauksista mut kelan tietää. Ties miten pitkään olis menny korvauksissa.
Parempi odottaa.Joo, toivottavasti näkyis parin päivän päästä.
Ois voinnu tietysti maksaa koko summan ite ja laittaa kelalle kuitin ja hakemuksen korvauksista mut kelan tietää. Ties miten pitkään olis menny korvauksissa.
TottaTää on muuten tosi ikävää!
Ja kun joskus lääkkeet maksavat tosi paljon. Revi siinä sit jostain ja järsi hiuksenlatvoja ja kynsiä ku ei oo enää rahaa ruokaan.
Jep,niin on.Parempi odottaa.
Moikka moiNo voi nyt hyvää päivää*noloilee*katso liitettä 4256
...tulipa sitten nukahdettua*keräilee ja kasailee itseään kuosiin*
...että terve taas!
Hitto, sä olit nopee mimmi!Moikka moi katso liitettä 4258
Mä katoin että miten kaisin viesti on ennen sua.Hitto, sä olit nopee mimmi!
Mun piti säätää ton giffin kans kun meni aivan jähmeen liikkumattomaksi - ihan kuin laittajansakin on tönkkönä
Eli uutta yritystä kehiin
Tää on jo nopeuttaMä katoin että miten kaisin viesti on ennen sua.
Joo,oon nopeeHitto, sä olit nopee mimmi!
Mun piti säätää ton giffin kans kun meni aivan jähmeen liikkumattomaksi - ihan kuin laittajansakin on tönkkönä
Eli uutta yritystä kehiin