EikäJuuuuuuuuuuuu...u...ri näin!!!
EikäJuuuuuuuuuuuu...u...ri näin!!!
Enkä ooSä oot pahempi ku rättis ruoan suhteen.
Niin on mutta mä en voi syödä puuroa noilla aineksilla.Kuuluupas,nää suolaiset puurot on eri asia ku normi aamupalapuurot,niih.
Googlaa suolainen puuro.
Ne voidaan keittää kasvis tai lihaliemeen tai muuhun nesteeseen,maitoon tai kermaan. Maustetaan,lisäksi voi käyttää kasviksia,juustoa tai lihaa,kalaa,kanaa tai makkaraa. Syödään vaikka välipalana tai lounaalla / päivällisellä
*googlaa*Kuuluupas,nää suolaiset puurot on eri asia ku normi aamupalapuurot,niih.
Googlaa suolainen puuro.
Ne voidaan keittää kasvis tai lihaliemeen tai muuhun nesteeseen,maitoon tai kermaan. Maustetaan,lisäksi voi käyttää kasviksia,juustoa tai lihaa,kalaa,kanaa tai makkaraa. Syödään vaikka välipalana tai lounaalla / päivällisellä
No häh nyt?!Enkä oo
Joskus pittää kokeilla uutta. Syyväänhän sitä risottoakin.
No ei oo pakko syyä mut mie tykkäänNiin on mutta mä en voi syödä puuroa noilla aineksilla.
Ei ookkaa,mutta risotto on suolainen ruoka niin kuin suolainen puurokin.No häh nyt?!
Eihän.
Risotto.
Mutään.
Puuroa.
Ole.
Mitä ihmettä nyt?
No miekin eppäilin ku eka kerran kokeilin mutta herranen aika ku tuli hyvää*googlaa*
....
...vaikuttaa kyllä aika erikoisen eksoottiselta. Näin äkkisiltään tuntuu tosi oudolta lätkästä jotain juustoa - vaikka tykkään - tai lihaa puuroon....pitäis uskaltaa maistaa
Joo...Ööö..yyyhm..ettäkö...koko kesän ajan tässä saa väistellä pörriäisiä sekä pms-oireisia?
Täytyy tunnustaa että tuon suolaisen puuron olemassaoloon pitää totuutellaEi ookkaa,mutta risotto on suolainen ruoka niin kuin suolainen puurokin.
En tasantarkkaan mietiJoo...
Mietis muuten pms-oireista kärsivää ampiaista....siinä oiskin työmaata kun sellasta väistelis...tai vaikka kokonaista laumaa pms-oireisia kuningattaria
Mä muuten luulen että tasantarkkaan just nyt mietit sellasta isoa pms oireista kuningatar ampiaista ja kokonaista laumaa niitäEn tasantarkkaan mieti
En mie vertaakaan.No ei oo pakko syyä mut mie tykkään
Eikä kannata verrata näitä tavalliseen aamupalapuuroon.
Niin - siis marjoilla, hedelmillä tai vaikka pelkällä voisilmälläei minusta ole ollenkaan huono idea höystää puuroa hyvillä sattumilla
minä oon tuon sulatustyön jo tehnyt joten olen jo sinut asian kanssaNiin - siis marjoilla, hedelmillä tai vaikka pelkällä voisilmällä
Mutta toi muu - liha, kala, juusto yms. - vaatii kyllä ensiks aivosulatusta
No...jos nuista linkittämistä kuvistas pitäs jotain päätellä niin....
No...jos nuista linkittämistä kuvistas pitäs jotain päätellä niin....
...juu...en
Muru,joskus pittää rohkaista ihtensä,että jotain hyvää tapahtuu.Tiiäkkö.
Mua häirii yks juttu
Mä yritän tässä kerätä rohkeuttani yhteen asiaan mutta saankin huomata olevani varsinainen
Miten sitä voikin olla niin epävarma ja ujo