.

iK
Omaa napaa:

Hmm. Pyyhkiessä vähän vuotoa. Jokohan se kierto tästä käynnistyy?? Edelliset ”menkat” (ilmeisesti jonkinmoinen km-vuoto?) alkoi 28.6 eli niistä laskien nyt on kp25... (myös se edellinen oli 25) toki nyt edellisten jälkeen on tullut sitä sun tätä vuotoa, viimeksi reilu 1,5vko sitten. Sen jlk vaan vähän valkovuotoa. Viikko sitten oli ti gynellä, jolloin kohdun limakalvo oli 2,3mm eli ohut.. Miten nyt sitten alkaa/alkais jo kierto... Vaikka ei kai nää mee mitenkään järkevästi aina.

Sinänsä uus kierto ois kyllä jees! Puhdas pöytä taas. ❤ Mut toivon totisesti ettei kierrot oo vastedes 25pv!

Ja piiiiiieni pieni osa hetken mietti että voiko olla kiinnittymisvuotoa, kun pupuiltiin noin 5pv sitten. Noh, tuskin, oikeesti menkkajomotukset vähän tuntuu. :ROFLMAO:

Niin ja vielä, ollut kaks viime kiertoa tiputtelua ennen menkkoja 2-4pvä... toiv ei taas...

iK
Jatkan vielä ON.

Nyt tulee myös kävellessä vähän viimeviikkoina tutuksi tullutta tärinätuntemusta oikealle. :confused: Tähän syyksi gyne veikkasi sitä viikko sitten löytynyttä kystaa. Voihan olla että nyt mahd menkkojen alkaessa sisuskalut niin turvoksissa ja herkillä, että se tuntuu taas. Oon ymmärtänyt että toiminnalliset kystat myös usein häviää kuukautisten myötä. Näin tietysti toivon.. (n)

Kystat ei niin tuttuja itselle. Tiedän että tosi kivuliaasti voivat puhjeta ja vuotaa vatsaonteloon. Onko mahdollista että ne myös jotenkin valuisivat ulos vaan ihan munanjohtimista ja eteenpäin...? Onko tää ihan tyhmä kysymys?

@iK hulluna tsemppiä kaikkien noiden juttujen kanssa. Olis niin mukavaa, kun kaikilla toimis kropat jatkuvasti niinkuin kuuluu. Kysymykseen en valitettavasti osaa vastata.

Ja tosiaan dpo 9 tänään vastatakseni kysymykseesi :) Selkää ja mahaa juilii turvottaa, on maha ajoittain löysällä sekä väsyttää, mutta pessimistinä olen varma menkkojen tulosta :rolleyes: Miksei raskausoireet voisi olla niin erilaisia, että ei varmasti luule menkoiksi :LOL:

@RUSKA82 Voimia hirveään menetykseen. Varmasti mikään ei auta suruun nyt ja kaikki itku pitää itkeä ennen kuin eteenpäin pääsee. Toivottavasti sinulla on läheisten tukea menetyksessäsi ❤ Olen kokenut saman kaksi kertaa (en peräkkäin vaan molempia lapsia yrittäessäni eri keroilla). Minulle kerrottiin naisten polilla että yleensä keskenmenon jälkeen naiset raskautuvat helposti uudelleen, kun keho on jotenkin valmistautunut raskauteen. Molemmilla kerroilla näin myös kävi heti seuraavalla yrittämällä. Toivon sydämestäni samaa sinulle!

@MannaL Minä käyn samanlaista pohdintaa omassa mielessäni. Että onko reilua tuntea huolta raskautumisesta kun on jo ihania lapsia ja toiset toivovat enaimmäistään. Lopulta olen ajatellut asian niin että meillä on lupa huoliin, toiveisiin tunteisiimme. Eiväthän ne sulje toisiaan pois olipa kysymys sitten ensimmäisestä, toisesta, kolmannesta, neljännestä tai vaikka kymmenennestä lapsesta.

• Tykkää
Reactions: MannaL
10 dpo illalla räiskyvät positiiviset. Kaksosetko sieltä on tulossa???

https://aijaa.com/cvtDWK
No NYT ON kunnon viivat!!! :LOL::love: ihanaa! Onnea !! (y) josko perästä tulisin, epätoivo meinaa iskeä vaikka on aikaiset dpot, mutta äsken nuorimmaisen kanssa leikkiessä tuli ihan JÄÄTÄVÄ repäisykipu !! :p se on hyvä merkki sillä se oli ekoja raskausoireita viimeksi!! Toivottavasti tulis paljon lisää (vaikka inhottavalta tuntuukin) ja viimeistään ylihuomenna plussa testiin!:LOL:

Kaikenlainen somehiljaisuus tulikin pidettyä huolella, kesälomalla oli niin kiire ettei kerinnyt edes lukemaan kuulumisia tänne. Isäntä kotiutui intistä juhannuksen alla ja aika mennyt kun siivillä kuuden hevosen, kissan, koiran ja lapsen kanssa touhutessa.. kerettiinpä jo Turkissakin viikko viettää :) Nyt alkanut paluu arkeen ja ensimmäinen työviikko loman jälkeen päättyy kolmen tunnin päästä.

Kuukautiset kurvas paikalle edellisessä kierrossa kaksi päivää odotettua aiemmin mikä sinänsä oli ihan hyvä kun oli se reissukin siinä. En tiedä mikä sekoittaa kroppaa kun aina niin säännöllisesti ja huomattavasti tuleva ovulaatio on joko ihan kateissa tai sitten en sitä tunnistanut edellisessä enkä tässä kierrossa.

Flon mukaan tänään olisi kp 24/27 yk2 ja dpo:sta ei mitään hajua (flon mukaan dpo10)

Yritys hyvä lueskella ketjua läpi ja päivitellä kuulumisia aktiivisemmin :)

Olen pahoillani menetyksestänne @RUSKA82 kovasti tsemppiä ja jaksamisia!

Toivon myös, että kiertosi tasoittuu @iK välillä uuteen kiertoon pääsy on tosiaan taas hyvä juuri tuon takia että pääsee uuteen yritykseen puhtaalta pöydältä! Tuohon kystan vuotoon en valitettavasti osaa sanoa mitään.

No kyllä tuossa jo viivat näkyy ja ovat vielä vahvistuneet kuvien välillä! @Naturamama varovaiset onnittelut! :love: Toivottavasti miehesi on jo palannut kotiin ja pääset hänet yllättämään!! Itse myös välillä leikittelen ajatuksella miten kerron miehelle jos plussa suodaan:)
ON: tänään dpo9-10 tai jotain sinnepäin kun en ihan päivälleen varma milloin Ovis oli vaikka sain sen tikutettua. Ei muuta oiretta kuin välillä nipistelyä vatsassa. En uskalla testata kun negan pelko niin suuri.
Menen myös sillä linjalla että menkat tekee tuloaan ja pessimisti ei pety niin kuin sinäkin @kolava :D
3kk terolut kuurin jälkeen on positiivista huomata, että kierto on pidentynyt niin jos mahdollisuudet näin paranisivat. No mutta over and out, olen puhunut :ROFLMAO:

@VauvaHaaveilija89 Mulla on myös fitbit, joka jatkuvasti laskee sykettä. Tässä plussakierrossa se on kyllä ollut ihan päin vastainen kuin oletin: 9 dpo asti leposyke tasisesti 55 (silloin plussasin) ja vasta 10-11 dpo yön aikana noussut mutta vain 58:iin. Mulla se näyttää oviksen niin että nostaa leposykettä reilu kymmenen pykälää, joskus viisitoista ja sitten muutaman päivän päästä laskee takaisin. Katsotaan kuinka tämä kehittyy...

Omaa napaa...

Ilmeisesti kroppa korjaa tota lyhyttä luteaalivaihetta nyt koska nyt jo dpo12 eikä vielä menkkatuntemuksia.

Mutta! Nyt taas kierto näyttää venyvän uskomattoman pitkäksi :cry: edellinen oli 45pv ja nyt jo mennää kp39...

Eilen testasin negan, oliskohan vielä mahkujao_O

@Naturamama vau onnea! :love:
@Sasusa onnea! :love: Saisipa pian itsekin taas ihailla tuommoisia viivoja...
@vuuti toivon sinulle tsemppiä uuteen kiertoon!

Minä kävin tällä viikolla gynellä omin päin jälkikontrollissa nyt, kun keskenmenon jälkeen on tullut kahdet menkat. Kaikki oli kuulemma niin hyvin kuin vain pystyy ja rohkeasti yrittämään taas, jos henkisesti kokee siihen olevan valmis. Ja ollaanhan me, uusi (kunnollinen) raskaus nimenomaan auttaisi viemään ehkä loputkin surut mukanaan. Kyllähän se itku kuitenkin tulee aina, kun joku kysyy, miten voi. Hassua, vaikkei tunnu muuten arjessa enää kovin surulliselta :) No anyways, eilen ja tänään ollut vilkkuva hymiö ovistestissä, kokonaamaa odotellessa :) Toivottavasti plussia pulpahtelee nyt paljon! Onhan meneillään ne kuuluisat seksihelteetkin ;)
:LOL::LOL::LOL::LOL:

Viimeksi muokattu:
Kysymys viisaammilta...

Eihän dpo 12 voi enää olla mitää kiinnitysvuotoa?:unsure:
Eikös kiinnittyminen voi tapahtua vasta jopa dpo12 ? Vai muistankohan väärin:geek:

Luon itselleni toiveita vielä että voisin saada plussan - ja voinhan minä, nyt vasta dpo11 joka sekin epävarma kun en tikuttanut ovista:sneaky: hain jopa kaksi rfsu:n 10miu puikkoa lisää:cautious: nyt pitäis pidätellä pissaa, saas nähdä onnistuuko:ROFLMAO:

Yhteistyössä