Elämä Neuvostoliitossa jatkuu, myös kylmäkallet ovat loppuneet.
Elämä Neuvostoliitossa jatkuu, myös kylmäkallet ovat loppuneet.
Huonosti rakentaneet ovat heElämä Neuvostoliitossa jatkuu, myös kylmäkallet ovat loppuneet.
Siellä kaikki paitsi kusi on paskaa.
siis jos sait vain enimmät pois niin eihän sillon vielä tullu puhasta?Huomenta
Kylppärin kaakeleiden välien peseminen on sitten ihanaa aamupuuhaa...
No ompaa taas ainakin puhasta! Kaikkia likoja ei saanut ees pois, mutta sainpahan pahimmat.
Vielä pyyhkimään pölyt märällä rätillä ja sen jälkeen voiskin kattoo oisko jotain aamupalaa missään.
Hieno päivä tulossa, sään puolesta...muuten onkin sellanen fiilis että tekis mieli mennä parvekkeelle ja haistattaa koko elämälle.
Siis mun silmissä enimmät...ennenkun mä muutin tähän nyk. asuntoon, tässä asui joku pilveä pössyttelevä yh äiti joka ei kirjaimellisesti siivonnut täällä vuoteen. Kaikki noi kaakeleiden välit oli MUSTANA kun muutin tänne ja tää omistaja oli pessy ton kylppärin 2x...nyt mä oon jynssännyt sitä muuttoni jälkeen n. 2-3x ja nyt vasta voi sanoa, että ne kaakeleiden välit alkaa näyttää puhtaalta...niin että elä kuule sieltä takapulpetista yhtään yritä huuella tai laitan sinut kohta konttaamaan tonne ja jynssäilemään mun paikkoja puhtaikssiis jos sait vain enimmät pois niin eihän sillon vielä tullu puhasta?
vähän ku kesken jäänyt nainti
pitääkö kaikki kolme rööriä rassata?...niin että elä kuule sieltä takapulpetista yhtään yritä huuella tai menen kohta kontalleen tonne ja laitan sut jynssäilemään mun paikkoja puhtaiks
Joo ehottomasti, lattiakaivon ja lavuaarinröörit voit ens hätään jynssätä (vaikka oon nekin jynssännyt kyllä puhtaiks, mutta kertaushan on aina jonkun äiti vai miten se sanotaan? )..pytty on puhas mutt aina sä senkin saat kuurata jos tahot ja lihasta riittääpitääkö kaikki kolme rööriä rassata?
sulla ei taida olla kovin suuri luotto mun kykyihinno jos saisit ees ton ykkösröörin jynssättyä
Ei kai viemäreiden jynssääminen hirveen suuria kykyjä vaadi?sulla ei taida olla kovin suuri luotto mun kykyihin
OisOlisko päiväkahvin aika?
Voi harmi. Ei mee teilläkään hyvin.Käytiin tänään miehen kanssa korvalääkärillä,toisessa korvassa lievä tulehdus,toisessa ihottumaa ja patti. Patista otettiin koepala,saattaa olla ihan vaaraton patti,mutta voi olla myös yleinen ihokasvain, 1- 2 viikkoo menee tuloksissa.
Antibioottitippoja & voide,maksoi 40€,tilille jäi 17€,mulle jäi 9€ tilille.
Kelalle laitoin päivärahahakemuksen Perjantaina mut on vieläkin käsiteltävänä eli menee varmaan ke tai to ennen ku saa rahaa.
No ei hätää,säästötillillä on,mutta käyttää vain jos on pakko,niitä tarviaa sit käsileik. jälkeen.
Semmosta nyt tännään.
Hyvänen aika sentään, sais jo riittää nää koetukset teilläKäytiin tänään miehen kanssa korvalääkärillä,toisessa korvassa lievä tulehdus,toisessa ihottumaa ja patti. Patista otettiin koepala,saattaa olla ihan vaaraton patti,mutta voi olla myös yleinen ihokasvain, 1- 2 viikkoo menee tuloksissa.
Antibioottitippoja & voide,maksoi 40€,tilille jäi 17€,mulle jäi 9€ tilille.
Kelalle laitoin päivärahahakemuksen Perjantaina mut on vieläkin käsiteltävänä eli menee varmaan ke tai to ennen ku saa rahaa.
No ei hätää,säästötillillä on,mutta käyttää vain jos on pakko,niitä tarviaa sit käsileik. jälkeen.
Semmosta nyt tännään.
Joo,ei mee. Aina tullee jottain.Voi harmi. Ei mee teilläkään hyvin.
Jep,riittäis nämä potkimiset.Hyvänen aika sentään, sais jo riittää nää koetukset teillä