Kuules nyt himakokki, ota pointsit kotiin ja väsäse se majoneesikin ite vaanAlusta lopppuun juu tai no en tee ite majooneesia tai hmmm, no joo
Tosin ite kyllä kohtuullisen usein oikasen just tuossa kohtaa eli menen kaupan kautta
Kuules nyt himakokki, ota pointsit kotiin ja väsäse se majoneesikin ite vaanAlusta lopppuun juu tai no en tee ite majooneesia tai hmmm, no joo
Siellä sentään on satanut nätisti
Tää on mun mielstä Kim Wilden parhaita. Ja jotenkin sopii tähän pysähtyneeseen sadekeliin.
Kuules nyt himakokki, ota pointsit kotiin ja väsäse se majoneesikin ite vaan
Tosin ite kyllä kohtuullisen usein oikasen just tuossa kohtaa eli menen kaupan kautta
Mä.Ok, spruits spruits
täällä ne tuijaa tosi korkealla eli helteisiin luppeissa jatkoaSiellä sentään on satanut nätisti
Täällä ei, taivaankansi on tosin kuorrutettu höttöpilvillä ja on ryhtynyt tuulettamaan mutta mittarissa keikkuu +29 astetta lämpsää...pääskyset riekkuu syöksähdellen
Niinhän ne väittää nuo telkkarin meteoriittilukijatkin että hellettä piisais vielä viikkotolkulla.täällä ne tuijaa tosi korkealla eli helteisiin luppeissa jatkoa
Sitten se on vaarallista touhua*tietää*Huomenta...sohvalle nukahin ja nyt särkee päähän kun nukahin niska kenossa.
Vettä tullee mutta ei ukkosta ja ilma ei ole enää kuuma...tuolla kyllä näyttää siltä että ukkonenkin vois kohta paukutella henkseleitään.
Niin tiiän minäkin...*tietää*Sitten se on vaarallista touhua*tietää*
*halaaruttaa ja sympatiseeraempatiseeraa*Niin tiiän minäkin...*tietää*
Isoveljen henkseleitä joskus pienenä kokeilin ja halusin paukutella ja toinen niistä irtoskin ja räspähti suoraan silmään
*meinaa tukehtua draculaan*Jotain sinistä..tätä minä äänestän, äänestä sinäkin!
Mulla saattaa särkeä oikean jalan polvea kun ilmat muuttuu...just ennen ukkosta yleensä ja ennen lumimyräkkää ja sen aikana.Aika metka muuten. Mun kinttua alkoi särkeä. Eikä oo kertaakaan särkenyt helteiden aikana. Tarkoittaako tää nyt sit että mulla on jo tai ainakin tulossa jonkinsortin reuma?