Päivää kettinkiin.
Tänään ohjelmassa rautakauppias Uuno Turhapuro
Tänään jää uuno kahtomatta. Siihen aikaan pitää olla sängyssä.Päivää kettinkiin.
Kylmä suihku
Kävin äsken aukasemassa pakastimen oven ja seisoin hetken peppu pakastimeen päin notta viilenis...ei auttanut kuin sen hetken vaan
Valkea teepaita päälle ja suihkuun. Teepaidasta haihtuva vesi viilentää samalla koko kehoa.tuo on huono konsti, käy ennemmin kylmässä suihkussa
Kesäkeittoa lounaaksi.
Mä heräsin siihen kun joku kaupungin innokas puutarhuri mikälie kulki pihaa ees taas lehtipuhaltimen kanssa ja tuota samaa meteliä on nyt ollut joka arkipäivä tällä viikolla ja se alkaa 6-7 välilläMoro murut
Herätty 7.25 perhanan työkoneet herätti.
Täällä tais yöllä sataa vettä, pikkuisen viileämpi päivä,mutta ei paljoo. Kyllä mä tykkäsin vähän viileämmästä jo.Vettä tihruttaa ja on huomattavasti viileempää...eikä paista aurinko
Toi on kyllä ärsyttävääMä heräsin siihen kun joku kaupungin innokas puutarhuri mikälie kulki pihaa ees taas lehtipuhaltimen kanssa ja tuota samaa meteliä on nyt ollut joka arkipäivä tällä viikolla ja se alkaa 6-7 välillä
Niinpä, oli taas yöllä mielessä kaikenlaisia asioita eikä uni tullut joten tuon yhen aamuvirkkusen herätys ei enää hymyilytä yhtään.Toi on kyllä ärsyttävää
Varsinkin jos ei oo saanu nukuttua yöllä kunnolla.
Mää enKyllä mä tykkäsin vähän viileämmästä jo.
Halaus & jaksamista.Niinpä, oli taas yöllä mielessä kaikenlaisia asioita eikä uni tullut joten tuon yhen aamuvirkkusen herätys ei enää hymyilytä yhtään.
Mää en
No sinun kohalla tää viileempi sää on tullut ihan varmasti tarpeeseen ja monen muunkin joilla on vaivoja...*halaus*Halaus & jaksamista.
Nää helteet on kestänyt niin pitkään,että kroppa/ astma ei tykkää.
On vaikee hengittää,olo on jatkuvasti väsynyt,päähän jomottaa ja verensokeri heittelehtii,leposyke korkeella eikä saa nukuttua. Kyllähän nuo kestää jonkun aikaa,mut nyt alkaa olemaan jo tukala olo.
Kiitti murunen Joo ja moni vanhus myös kärsii näistä helteistä.No sinun kohalla tää viileempi sää on tullut ihan varmasti tarpeeseen ja monen muunkin joilla on vaivoja...*halaus*