Noup, puputan kaikki itteToisko joku mulle jätskiä?
Noup, puputan kaikki itteToisko joku mulle jätskiä?
Yöllä on sen verran viileää että lakana ei kostu.Hjuvin hamarasti muistanen Jonkun Kummasen valittaneen karrrmeista helteista ja niiden sietamisista........
Ööö...niin, raatoilla ja äksäillä ihan missä vaan ja mitenkä päin vaan...ainii, sehän oli ihan tavishuttua tosinÄidilla tilaisuus.
Juu, olen hiljaa.
Jos lähden nyt niin se on löysää ja sulaa ennen kuin olen perillä.Toisko joku mulle jätskiä?
Mä juon sen.Jos lähden nyt niin se on löysää ja sulaa ennen kuin olen perillä.
Sitäpaitti MIB alkaa ihanjustkohta.
Eli trooppinen kesäyö ei helli sua?Yöllä on sen verran viileää että lakana ei kostu.
Äidit huoh*Ööö...niin, raatoilla ja äksäillä ihan missä vaan ja mitenkä päin vaan...ainii, sehän oli ihan tavishuttua tosin
Siis mitä mä just luin?Iltapalaa, & munaa &
Kävin kattomassa että kuin korkeella se aurinko onkaanMissä kisu oot ollut kun ei oo näkynyt?
On täälläkinKävin kattomassa että kuin korkeella se aurinko onkaan
Ja olihan se, korkeella
Mä sain just pyykkikoneen hiljaseksi. Huomenna uutta satsia kehiin.Jäätelöä ja iltakaffe
Pyykkikonetta tässä odottelen, menee vielä tovi.
On täälläkin
Mä olen istuskellut päivittäin kirjan ja spotifyn kanssa parvekkeella nyt ja vaan naatiskellut olotilasta
Banana split, omatekoinen. Oli veneen mallisessa lasissa ja päällä kermavaahtoa ja rösseliä.Mä sain just pyykkikoneen hiljaseksi. Huomenna uutta satsia kehiin.
Mitä jätskiä sulla siellä on*utelee itteänsä kiduttaen*...
Edelleen tuota kirjastosta lainaamaa Nora Roberts Morriganin risti kirjaaMitä kirjaa luet?
ja mä keulin jollain lidlin halvimmalla tikkujädellä..*vajoaa maanrakoon häpeämään*Banana split, omatekoinen. Oli veneen mallisessa lasissa ja päällä kermavaahtoa ja rösseliä.
Mitäs kirjaa oot ahminu?On täälläkin
Mä olen istuskellut päivittäin kirjan ja spotifyn kanssa parvekkeella nyt ja vaan naatiskellut olotilasta
Huomenta
Mitähän mulle tuolla sohvalla nukkuessa on oikein tapahtunut..heräsin korva kosteena ja vasen pakara kipeenä
Näin aikoinaan hirveän vaivan, että sain hankittua samanlaiset astiat kuin ravintoloissa on bananasplitille. Niitä täytyy käyttää nyt.ja mä keulin jollain lidlin halvimmalla tikkujädellä..*vajoaa maanrakoon häpeämään*