Mitä ilmeisimmin astetta rajummat pikkupäikkäritHuomenta
Mitähän mulle tuolla sohvalla nukkuessa on oikein tapahtunut..heräsin korva kosteena ja vasen pakara kipeenä
Pakarat kipeenä mä vielä ymmärrän mutta korvakin kosteana?Huomenta
Mitähän mulle tuolla sohvalla nukkuessa on oikein tapahtunut..heräsin korva kosteena ja vasen pakara kipeenä
Korjasin oikeaksi.Mitä ilmeisimmin astetta rajummat pikkarikännit
Huomenta
Auttaa jos ei oo yhtä kuumakallee vieressä iholla kiinni, sänky tosin kostuu hieman,mut ei varmaan haittaaMitä jos laittas kylmäkallet sänkyyn yöksi?
Käärii pyyhkeeseen?Auttaa jos ei oo yhtä kuumakallee vieressä iholla kiinni, sänky tosin kostuu hieman,mut ei varmaan haittaa
Mitä ilmeisemmin oliMitä ilmeisimmin astetta rajummat pikkupäikkärit
Ei ole näkynytPakarat kipeenä mä vielä ymmärrän mutta korvakin kosteana?
Ei kai vaan Juicen panomies ole käynyt tontilla?
Tjah, molemmat paikallaan ja tekevät höpöä tarpeeseen jotenKorjasin oikeaksi.
Mullapa on lällätiläälääTänne sulaa...Olispa edes jätskiä jota nuolla.
Eikö toi sänky kostu nyt näillä keleillä ilman kallejakin ...Auttaa jos ei oo yhtä kuumakallee vieressä iholla kiinni, sänky tosin kostuu hieman,mut ei varmaan haittaa
Niin mä oon tehny, yön aikana ku kylmäkalle lämpiää,pyyhe+ lakana/ täkki kostuuKäärii pyyhkeeseen?
nouEikö toi sänky kostu nyt näillä keleillä ilman kallejakin ...
Mullapa on lällätiläälää
Olen sängyssäni kylmäkallena yksin.Mitä jos laittas kylmäkallet sänkyyn yöksi?
Ei kostu.Eikö toi sänky kostu nyt näillä keleillä ilman kallejakin ...
Äidilla tilaisuus.Täältäpä lähti koko nuoriso-osasto lähes peräkukkoa tahoilleen yökyläilemään eli hiukan oli tiiviin ahtaan sähläysmäistä tunnelmaa eteisessä missä jokainen kävi pyörimässä ennen kuin sinkoilivat taas toviksi etsimään vermeitään
Mutta - sinnepä menivät kälkättäen joten mä oon memyselfandi-seurassa
Hjuvin hamarasti muistanen Jonkun Kummasen valittaneen karrrmeista helteista ja niiden sietamisista........Ei kostu.