Kuuma on ko helvetissä!

Enkä valita. :)

Totean vain, että kävin varjopuolen valkoherukkapuskassa ja keräsin litran marjoja joista keittelin vispipuuron ja siinä sit taisikin olla kaikki mihin tänään kykenen.

Puskassa tuli hiki. Vispatessa tuli hiki. Ja jopa syödessä tuli hiki.

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kai teillä jossakin on kylmää vettä? Laita sitä vatiin ja jalat siihen, verenkierto äähdyttää tehokkaasti koko kropan. On toiminut jo pari viikkoa, kun ei viiti kellarissakaan istua:)

Kai teillä jossakin on kylmää vettä? Laita sitä vatiin ja jalat siihen, verenkierto äähdyttää tehokkaasti koko kropan. On toiminut jo pari viikkoa, kun ei viiti kellarissakaan istua:)
Mä kannoin kaikki vadit pitkin pihaa jotta eläimillä olisi juotavaa.

Mutta kämmenselkiä ja ranteita oon lirutellut kylmän veden alla. Ja pihalla on pieni lasten uima-allas johon raaskii laskea uudet kylmät vedet vaikka joka päivä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kyllä se niin on, ettei mikään lirutus ja liottelu minulla auta. Paras vaan mennä kauppaan ja viettää siellä aikaa pakastealtaaseen nojaten.
Täytyy ottaa retkijakkara mukaan ja lukemista. mennä lähikauppaan ja leiriytyä pakastealtaan viereen, sieltä voi sitten istuskella ja lukea ja jäätelöä syödä ja sitten poistuessa illalla maksaa syömänsä jädet. (y)

vierailija
Kyllä se niin on, ettei mikään lirutus ja liottelu minulla auta. Paras vaan mennä kauppaan ja viettää siellä aikaa pakastealtaaseen nojaten.
Pakastealtaalla on paljon lämpimämpää kaupassa kuin liha- ja maito-osastoilla, ainakin tuolla meidän lähi-hypermarketissa. Pakasteet on lasiovien/kansien takana ja laitteet lämmittää, mutta noilla viileätuoteosastoilla on selkeästi yleislämpötila alennettu.

kauppakeskuksissakin on hyvä ilmastointi.

Mun helvetissäni ei ole kuuma.
Ei siellä lapioida hiiliä uuniin kaverien kanssa koska mistäs piru saisi hiiliä kun ei ole mitään luonut?
Hiilien lapiointi kavereitten kanssa olis sitäpaitti ihan kivaa.

Mun helvettini on tyhjä, kylmä ja yksinäinen paikka.

• Onhan tämä lämpö hieman epäsopivaa, mutta minkä teet. Olin muutama vuosi sitten töissä vuoden tuolla Usassa, Texasissa, Siellä oli minusta aina kuuma, mutta joka paikassa ilmastointi pelasti. Haittana vaan, että aina oli nenä valumassa tai jotain kurkkukipua. Autossa ilmastointi lykkäsi kylmää ratin alta suoraan polviin ja niitä sai suojata pyyhkeellä aina kun ajoi. Muuten särki polvia niin hemmetisti.

• Onhan tämä lämpö hieman epäsopivaa, mutta minkä teet. Olin muutama vuosi sitten töissä vuoden tuolla Usassa, Texasissa, Siellä oli minusta aina kuuma, mutta joka paikassa ilmastointi pelasti. Haittana vaan, että aina oli nenä valumassa tai jotain kurkkukipua. Autossa ilmastointi lykkäsi kylmää ratin alta suoraan polviin ja niitä sai suojata pyyhkeellä aina kun ajoi. Muuten särki polvia niin hemmetisti.
Mä pukeudun aina pitkiin housuihin ja pitkähihaiseen ja otan vielä huivin mukaan varuiksi ellen oo yksin matkaamassa autolla. Muut kun haluavat että ilmastointi pauhaa ja mä saan vedosta jos jonkinnäköistä kremppaa ja särkyä.

• Tykkää
Reactions: aderton
vierailija
Täytyy olla monta vatia ja ämpäriä, yksi perseelle, toinen jaloille ja käsille vielä omat. Välillä on sitten vähän noustava ja dipattava myös pää ämpäriin, sitten voi valita mihinkä sen kastaa, perse, jalka vai käsi vatiin....

vierailija
Paula, joko kellari siivottu? mitä kaikkea sulla siellä kellarissa on?
Ei enää monta pussia perunoita. Teen lopuista muusia. Hyvä systeemi on ollut: metallihyllyt ostin vuosia sitten ettei homehdu ja ruskeita pirkan paperisisa biojätepusseja sinne riviin, pussien suut auki, et ilma kiertää. Ne on valmiiksi lajiteltu niin, et kun tarvii ottaa siemenperunat esille (ylimmällä hyllyllä vain pieniä perunoita), ne pussit tuodaan valoon ja leikataan nurkista auki. Idunalut ei saa mennä poikki. Hyvin ovat säilyneet noin, eikä mitään pölisevää mullankantoa laareista tarvi tehdä, kuten ennenvanhaan:)

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä