Kerros mulle miten tunnistat turvamiehen?Aika rasisti Amerikan pressa. Ei yhtään mustaa turvamiestä, eikä näkynyt muutenkaan muussa henkilökunnassa. Vai näkikö kukaan?
Mustat ovat sen verran viisaita, etta eivat vaaranna henkeaan yhenSieltähän niitä marssi Trumpin koneen uumenista tummapukuisia jässiköitä lähemmäs sata eilen illalla kun tulivat.
Mustien autojen ympärillä pyöri jo aiemmin tulleita. Kyllä ne tunnistaa. Jenkkien tark'ampujatkin joita näki, oli kaikki valkoisia.
Kylä pitää olla tyhmä ihminen jos ei niitä tunnista.Kerros mulle miten tunnistat turvamiehen?
Niin.Olen aika varma, että siitäkin olisi väännetty rasismia, jos hänellä olisi ollut mustia turvamiehinä.
Tai: ''Trump haluaa takaisin ajat jolloin herrasväellä oli omat orjatilat! Yhdysvallat kaaoksessa!''Niin.
Lööpit: "Trump tapattaa mustia työntekijöitään".
En mitenkään. Mutta miten tämä liittyi siihen, että ei kai ihon värin pidä olla minkään ammatin valintaperuste. En tunnista turvamiehiä, mutta pidän rasistisena sitä jos rekrytoinnissa valintaperuste on jonkin tietyn värinen iho. Oletko toista mieltä?Kerros mulle miten tunnistat turvamiehen?
Sullahan on tarkkaa poliittista näkökykyä.Tai: ''Trump haluaa takaisin ajat jolloin herrasväellä oli omat orjatilat! Yhdysvallat kaaoksessa!''
Hah..tällä hetkellä kiinnostais eniten nukkumaan pääsy, mutta taitaa tuo Trumpin ja Putinin vierailu tehdä temput ja ilmastokin lämpenee sen takia ihan överi pahasti...että tänne meinaa sulaaEi sua salaliittojen maailma lisäksi kiinnostaisi?
Donald ja Vladimir jätti semmoset löyhähdykset ettei ilma raikastu aikoihin!Hah..tällä hetkellä kiinnostais eniten nukkumaan pääsy, mutta taitaa tuo Trumpin ja Putinin vierailu tehdä temput ja ilmastokin lämpenee sen takia ihan överi pahasti...että tänne meinaa sulaa
Sieltähän niitä marssi Trumpin koneen uumenista tummapukuisia jässiköitä lähemmäs sata eilen illalla kun tulivat.
Mustien autojen ympärillä pyöri jo aiemmin tulleita. Kyllä ne tunnistaa. Jenkkien tark'ampujatkin joita näki, oli kaikki valkoisia.
Turvamiehiä oli Helsinki täynnä jo siinä vaiheessa kun kokousta edes harkittiin.Sieltähän niitä marssi Trumpin koneen uumenista tummapukuisia jässiköitä lähemmäs sata eilen illalla kun tulivat.
Kyllä Trumpin turvamiehissä joskus tummempaakin ihoa näkyy. Pääosin kyllä valkoisia.En mitenkään. Mutta miten tämä liittyi siihen, että ei kai ihon värin pidä olla minkään ammatin valintaperuste. En tunnista turvamiehiä, mutta pidän rasistisena sitä jos rekrytoinnissa valintaperuste on jonkin tietyn värinen iho. Oletko toista mieltä?
Trump vaan ei sotke rotuaan ulkomaanretkillään. Eli white sen pitää olla.Kyllä Trumpin turvamiehissä joskus tummempaakin ihoa näkyy. Pääosin kyllä valkoisia.
Ootkos seurannut useammaltakin Trumpin ulkomaanmatkalta sen turvamiehien värikirjoo? On sulla mielenkiintoinen harrastus, toiset bongailee autojen rekkareita, sä Trumpin turvamiesten ihon värejäTrump vaan ei sotke rotuaan ulkomaanretkillään. Eli white sen pitää olla.
Ne isot mustat jässikät eivät osaa muuta kuin hwittäytyä luodin eteen.Se mitä minä näin asuessani turvamiesten luvatussa maassa, niin ainakin minusta suurin osa oli mustia isoja jässiköitä. Leffoissahan ne on salskeita ja juoksukuntoisia miehiä jotka hölkkäävät kilometri tolkulla auton vieressä. Mutta todella. Nämä Trumpin miehet olivat näitä salskeita ja valkoisia. Latinot ja mustat oli kotona.
ps. Eikä yhtään naispuolista.