no hoida sitteMie oon haudanhoitaja ja kyl mä haluan vanhempieni haudan hoitaa kuitenkin.
no hoida sitteMie oon haudanhoitaja ja kyl mä haluan vanhempieni haudan hoitaa kuitenkin.
Hoijan,niin ku monta vuotta oon hoitanut ja tulen hoitamaan,kunnes oon niin huonossa kunnossa ettei pystyno hoida sitte
Miksi luulet missmärkäteepaita-kisojen keksityn?Semmosia jaella . Ole uskomati. Nih!
Ei se oo päivästä kiinni.Hoijan,niin ku monta vuotta oon hoitanut ja tulen hoitamaan,kunnes oon niin huonossa kunnossa ettei pysty
Kuhan pääsen sinne. Eiköhän se järjesty joku päivä.
Ei tartte, käypi arkipäivisin 07:30 - 16:30 tuossa aikahaarukassa milloin vainEn juo kahvia yötä vasten.
Ei ollut edes sitä t-paitaaMiksi luulet missmärkäteepaita-kisojen keksityn?
Joo,ei oo päivästä kiinni.Ei se oo päivästä kiinni.
Eikä viikosta.
Mullan alla olevalla on aikaa odottaa.
Kandee muistaa, että lääketieteellisesti ihminen kuolee kun aivotoimintansa on peruuttamattomasti loppunut
Historiallisesti ihminen kuolee kun kukaan ei enää häntä muista.
Joten Elvis, John Lennon ja Aleksanteri suuri elävät vieläkin.
Mulla on niitä. Paistetaanko?Alkoi haluttamaan kalapuikkoja, vaikka en edes tykkää kalapuikoista
Mulla on niitä. Paistetaanko?
Hyvää yötä & kauniita unia
Ei näillä ilmoilla oikein voi tehdä mitään .Väsyttää ihan tautisen paljon, mutta on aivan liian kuuma nukkua
totta, yölläki on niin kuuma että ei voi ees nussiaEi näillä ilmoilla oikein voi tehdä mitään .
Pelkäät että kuminukke sulaa tai räjähtää kesken kaiken?totta, yölläki on niin kuuma että ei voi ees nussia
Sitä kuumuus ei ole koskaan estänyt tekemästä.totta, yölläki on niin kuuma että ei voi ees nussia
Se on kovat ajat tiedossa jos helteet kestää vielä pidemmän tovin .totta, yölläki on niin kuuma että ei voi ees nussia
Ja huomenna on vielä kuumempaa tiedossa. JiiihaaaaaMää sulan tänne kohta oikeesti
Aamulla oo muuta jälellä kun pörrönen ponihäntä tuolilla