Mun säännöt
Kuuluupas
Kuuluupas
Kuuluu!!Se ei kuulu asiaan, puusilmä
Annetaan sille mustasilmä, jos kerta mulla on puusilmäKuuluupas
En minä niin cool ole.Jösses kun on kuuma. Nyt voisin palloilla nakuna Aksun sylissä
Mä kävin just laittamassa pyykkejä kuivumaan parvekkeelle ja ihan yhtä kuuma sielläkin oli kun mitä on sisällä...itseasiassa jopa kuumempiJösses kun on kuuma. Nyt voisin palloilla nakuna koska oon yksin kotona
ne on semmosesta ihme obsidiaanista joka tulee hyvilleen kun näkee alastoman/vähäpukeisen Rättiksen
Annetaan sille mustasilmä, jos kerta mulla on puusilmä
Siinä tulis vielä kuumempi olo.En minä niin cool ole.
Sisällä on vähän viileämpää. Nyt on pari ikkunaa auki.Mä kävin just laittamassa pyykkejä kuivumaan parvekkeelle ja ihan yhtä kuuma sielläkin oli kun mitä on sisällä...itseasiassa jopa kuumempi
no nyt en paheksuAnnetaan ruutikselle pimpsaa, kerta meillähän sitä on
Kuva tai ei uskota!Mie oon viime päivinä palloilut nakuna aika lailla. Jopa siivosinkin nakuna . .
käypi hänessä syssymmälläVoi hitsi, kaveri ei ehdi huomenna käyttämään hautausmaalla & bussilla kun menee joutuu 2 h siellä olemaan.
Mun pitää aamulla käydä nostamassa rahaa & ostamassa eväitä,kävellä bussille,bussi lähtis 10.10 ja takaisin päin lähtis 12.30 ja bussia pitää viellä vaihtaa kerran,kotona olisin n 13.00
Eli yhteensä olisin liikenteessä hellesäässä 9.30-13.00
Taitaa jäähä käymättä huomenna.
Semmosia jaella . Ole uskomati. Nih!Kuva tai ei uskota!
Niih!
Pitäis käyvä tällä viikolla,kukat pitäis kastella,nyppiä kuivat pois ja muutenkin kahtoo,että kaikki on kunnossa vanhempien haudalla. Kyselen kyytiä joku muu päivä tai meen busilla kun on vähemmän lämmintäkäypi hänessä syssymmällä
Voi harmi.Voi hitsi, kaveri ei ehdi huomenna käyttämään hautausmaalla & bussilla kun menee joutuu 2 h siellä olemaan.
Mun pitää aamulla käydä nostamassa rahaa & ostamassa eväitä,kävellä bussille,bussi lähtis 10.10 ja takaisin päin lähtis 12.30 ja bussia pitää viellä vaihtaa kerran,kotona olisin n 13.00
Kuulostaa raskaalta reissulta näillä ilmoilla . Käyt sitten myöhemmin .Voi hitsi, kaveri ei ehdi huomenna käyttämään hautausmaalla & bussilla kun menee joutuu 2 h siellä olemaan.
pitäs ja pitäs, en kait minä oo käyny isäukon haudalla vuosiin ja niinhän tuo vain on siellä ihan rauhassa pötkötelly tekopitäjän siunatussa maassaPitäis käyvä tällä viikolla,kukat pitäis kastella,nyppiä kuivat pois ja muutenkin kahtoo,että kaikki on kunnossa vanhempien haudalla. Kyselen kyytiä joku muu päivä tai meen busilla kun on vähemmän lämmintä
Juuh,ei minkä maha. Ois kaveri käyttänyt jos olis kotona,mut ei oo.Voi harmi.
Mie oon haudanhoitaja ja kyl mä haluan vanhempieni haudan hoitaa kuitenkin.pitäs ja pitäs, en kait minä oo käyny isäukon haudalla vuosiin ja niinhän tuo vain on siellä ihan rauhassa pötkötelly tekopitäjän siunatussa maassa
mihin itekki siirryn kun aikani koittaa