Nyt on niin kuuma etten jaksa ees kronklailla Boobsin tai kenenkään viestejäkään..luen ne läpi vaan ja hekottelen täällä yksinäni niille mielikuville miltä ne sais näyttämään...vösyttäskin ihan lahjakkaasti
Nyt on niin kuuma etten jaksa ees kronklailla Boobsin tai kenenkään viestejäkään..luen ne läpi vaan ja hekottelen täällä yksinäni niille mielikuville miltä ne sais näyttämään...vösyttäskin ihan lahjakkaasti
Hups
Toivottavasti kukaan ei nähny vilauttelua
Keittiössä ikkunan lähellä kumarruin nostaan vesikupin ja tietysti tissi pomppas ulos mekosta
Eikä oisKuva ois kiva
Eikä ois
Minäkin tein 3 kertaa.Kyllä on kumma kun ylläpito antaa olla monta tuntia tommosen jos tappaisit lapsesi aloituksen ja mä oon 3 kertaa sen ilmiantanut
Mä ilmiannoin sen aikoja sitten myös.Kyllä on kumma kun ylläpito antaa olla monta tuntia tommosen jos tappaisit lapsesi aloituksen ja mä oon 3 kertaa sen ilmiantanut
Miulta et saaMatskua seuraavaan sessioon
Täällä polttaa tosi moni parvekkeella.Naapuri polttaa parvekkeellaan tupakkaa jatkuvasti ja se haju tuppaa tänne sisälle koko ajan..
En tiiä kuin moni täällä polttaa, mutta toi polttaa vähänväliä ja sen oikein näkee kun ne savut tulee tälle puolelleTäällä polttaa tosi moni parvekkeella.
Voi voi.. Meinasin lähettää kuvan rättikselle mutta olen poistanut sen puhelimesta. Kiva maisema kukkulalla.
HöhEn tiiä kuin moni täällä polttaa, mutta toi polttaa vähänväliä ja sen oikein näkee kun ne savut tulee tälle puolelle
Meillä on onneksi luhtitalo ja yks naapuri täs vieressä,ei haittaa tupakanpoltto,kun ei tuu sisälle asti.Naapuri polttaa parvekkeellaan tupakkaa jatkuvasti ja se haju tuppaa tänne sisälle koko ajan..
Mistäs ne on?ei oo mullakaa silimät tuohesta
Onks toi lihakeittoo?
ne on semmosesta ihme obsidiaanista joka tulee hyvilleen kun näkee alastomia/vähäpukeisia daamejaMistäs ne on?
Onks toi lihakeittoo?
Kirjottasit kiltti aina noitten kuvien yhteyteen mitä ne ruoat on
KuuluupasSe ei kuulu asiaan, puusilmä