The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.

Se joka tykkää siivota helteellä pelkässä teepaidassa vois tulla tänne siivoamaan. Ei täs ny paljoa siivottavaa ole mutta jonkun verran pyllisteltävää kumminkin.

Ja sit siivouksen jälkeen kun menee suihkuun niin kannattaa kuurata kylppäri samalla!

Nii ja siivotessa tota parvekkeen ovea voi pitää auki. Itse asiassa se on ollu auki toukokuusta asti.
Rappukäytävän ovea ei kannata pitää auki. Naapurit vois alkaa kadehtimaan mua.

Nii ja parvekkeen lattian voi pestä vain sateella ja silloinkin vain jos alla ei ole yhtään polkupyörää.
Mut parvekkeelle ei parane mennä pelkässä teepaidassa.

Päivää kettinkiin.

Se joka tykkää siivota helteellä pelkässä teepaidassa vois tulla tänne siivoamaan. Ei täs ny paljoa siivottavaa ole mutta jonkun verran pyllisteltävää kumminkin.

Ja sit siivouksen jälkeen kun menee suihkuun niin kannattaa kuurata kylppäri samalla!
Jos mä siivoan helteellä niin mulla on rintsikat ja alkkarit päällä.

• Tykkää
Reactions: Kais
Nii ja siivotessa tota parvekkeen ovea voi pitää auki. Itse asiassa se on ollu auki toukokuusta asti.
Rappukäytävän ovea ei kannata pitää auki. Naapurit vois alkaa kadehtimaan mua.

Nii ja parvekkeen lattian voi pestä vain sateella ja silloinkin vain jos alla ei ole yhtään polkupyörää.
Mut parvekkeelle ei parane mennä pelkässä teepaidassa.
Mä en ole koskaan pessyt sitä sateella. Tosin nykyistä parveketta en ole siivonnut pitkään aikaan.

Hups :oops:
Toivottavasti kukaan ei nähny vilauttelua :unsure:
Keittiössä ikkunan lähellä kumarruin nostaan vesikupin ja tietysti tissi pomppas ulos mekosta :oops:;):unsure::LOL:

Mä en ole koskaan pessyt sitä sateella. Tosin nykyistä parveketta en ole siivonnut pitkään aikaan.
En tiedä miten ylempien kerrosten väki täs putsaa parvekkeensa mut kun asun alimmassa kerroksessa niin mulle näppärintä on heittää partsin lattialle pari ämpärillistä kuumaa vettä ja näyttää sille varsiharjaa.
Ei voi tehdä jos alla on polkupyöriä.
Ja sateella siksi, että se peittää ja huuhtoo synnin jäljet.

En tiedä miten ylempien kerrosten väki täs putsaa parvekkeensa mut kun asun alimmassa kerroksessa niin mulle näppärintä on heittää partsin lattialle pari ämpärillistä kuumaa vettä ja näyttää sille varsiharjaa.
Ei voi tehdä jos alla on polkupyöriä.
Ja sateella siksi, että se peittää ja huuhtoo synnin jäljet.
Mä olen pyyhkinyt lattian. Kuivaimella ja siivouspyyhkeellä. Mä käytän pesuainetta. Lattian voi pestä vähemmällä vedellä. Silloin sitä ei tarvitse valuttaa pihalle ja naapurin partsille.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
Nyt on niin kuuma etten jaksa ees kronklailla Boobsin tai kenenkään viestejäkään:unsure:..luen ne läpi vaan ja hekottelen täällä yksinäni niille mielikuville miltä ne sais näyttämään:oops:...vösyttäskin ihan lahjakkaasti:sleep:

Yhteistyössä