Auts toivottavasti helpottaa kivut pian.Iltaa. Remppahommissa ja selkä on ihan soseena ja v...n kipee. Otan yhden lonkeron
Auts toivottavasti helpottaa kivut pian.Iltaa. Remppahommissa ja selkä on ihan soseena ja v...n kipee. Otan yhden lonkeron
Kiitos AKToivotaan ihmettä.
Olisit loistava äiti.
Toivottavasti menee ohi.Iltaa. Remppahommissa ja selkä on ihan soseena ja v...n kipee. Otan yhden lonkeron
Selkä on aina peruskipee, ei hellitä ku haudassa. Aamulla jo herätessä on polttava kipu alaselässä. No, ei se meikäläistä estä elämästä, hidastaa kyllä vauhtia. Jahka tuo välilevyjutska kuntoutuu, niin ehkä hiukan taas hellittää. Remppahommien lisäksi kävin kuuraamassa alkkis isäni kämpän katosta lattiaan. Ei sovi mun ruodolle.Auts toivottavasti helpottaa kivut pian.
Ota kolmannellekin jalalle. Niin minäkin usein teen.Toinen lonkero
Ei ole kuin kaksi jalkaaOta kolmannellekin jalalle. Niin minäkin usein teen.
Jep,nuo krooniset selkäkivut/ välilevyongelmat ikäviä. Jaksamista.Selkä on aina peruskipee, ei hellitä ku haudassa. Aamulla jo herätessä on polttava kipu alaselässä. No, ei se meikäläistä estä elämästä, hidastaa kyllä vauhtia. Jahka tuo välilevyjutska kuntoutuu, niin ehkä hiukan taas hellittää. Remppahommien lisäksi kävin kuuraamassa alkkis isäni kämpän katosta lattiaan. Ei sovi mun ruodolle.
Tänään totesin miehelle, että seuraavaa asuntoa en ala remppaamaan, ostetaan se valmiiksi laitettuna. Ei vanha jaksa enää.
Kiitos oma vika taas, fyysinen kuormitus on epäsuhdassa liikunnan kanssa. Selkäkipuisen elämä on kuin nuorallatanssia.Jep,nuo krooniset selkäkivut/ välilevyongelmat ikäviä. Jaksamista.
Ei mullakaan mutta kun kaksi ottaa niin voi kuvitella näkevänsä niitä enemmänkin.Ei ole kuin kaksi jalkaa
ei tuommosta voi etukynteen tietääKiitos AK
Ainakin yrittäisin olla ja mies olis loistava isä.
Kyllä tuo mun mies olis hyvä isäei tuommosta voi etukynteen tietää
luulla voi
Tuo on totta...ainakin kissoista^^Kissojen kouluttamisen taas olen havainnut yhtä mahdottomaksi kuin naisten kouluttamisen. Se on jokseenkin mahdoton homma.
kaispa se olis jos niin sanotKyllä tuo mun mies olis hyvä isä
Mä olin valehtelematta ainakin kelvollinen isä kunnes ex-rouvakultani tahtoi eron.Kyllä tuo mun mies olis hyvä isä
Mulla on vissiin koiran logiikka?Tuo on totta...ainakin kissoista^^
Huomenta, yöllä ei saa ajatella. Menee unet pilalle.Huomenta Pari tuntia nukuin. Aloin yöllä miettiä tulevaa työprojektia ja suunnitella sitä ja sitten ei enää nukuttanutkaan kuin vasta aamusella
Joo, mutta kun loma lähenee loppua ja työasiat painaa päälle.Huomenta, yöllä ei saa ajatella. Menee unet pilalle.
Mulla on sellainen työ että ne asiat ei paina mieltä. Mutta työ on raskasta ja pienipalkkaista.Joo, mutta kun loma lähenee loppua ja työasiat painaa päälle.
Tuo on paha, menee loma hänekseen jos ajukoppa tekee salaa töitä.Joo, mutta kun loma lähenee loppua ja työasiat painaa päälle.