Moii lipsutin <3 en mä luöaa mitää, vähän tekis mieli ottaa lisääEläkä sitten ryystä liikaa sitä ilolientä, ettet me ihan huppeliin.
Vaikkakin, palstakännit ois kyllä joskus taas paikallaan!!
Muuten, sää kun niin tyksit noista taivaalla olevista molluskoista ni satuitko kahtomaan taivaalle kun saturnus näkyi? Öööö mahto olla tällä viikolla jos oikein muistan.
No no, johan kirjoitus alkaa sammaltaa.Moii lipsutin <3 en mä luöaa mitää, vähän tekis mieli ottaa lisää
Mä en nyt oo nähny mitään tuolla taivaalla, mahtaisko näkyy vielä
Voi ei. Nii-i, oi niitä aikoja. Rinsessa ketjussa tais olla usein viikendinä joku/jotkut pikkasen hönöissä ja jutut sen mukaisia.Palstakännit ois paikallaan kyl oi niitä aikoija...
Haha juu en osaa enää kirjoittaaNo no, johan kirjoitus alkaa sammaltaa.
En oo varma. Ne väitti etä kaukoputkella olis nähny sen kuuluisat renkaatkin. Taidettiin olla just automatkalla maalta kotia päin ni jäi katsomati.
Kylhän niitä oli, niitä aikoi kaipaan kyl oli oikeasti aika mielenkiintoiset jutut kaikilla kyllVoi ei. Nii-i, oi niitä aikoja. Rinsessa ketjussa tais olla usein viikendinä joku/jotkut pikkasen hönöissä ja jutut sen mukaisia.
Siel on kivat ilmat ollu hyvä lähtee merelle nähään taas lipsutti <3No nyt meen sinne mereen.
Oih ku siellonki ihana auringonlasku just!
Pitäkäähän peukkuja ettei hait vie mua mennessään.
En tiedä uskaltaako viimeks tuli vettä niskaan saavi kaupalla pusi pusi sullekki muru <3Tehäänkö kuvaketju joku päivä???*tohkeissaan*
Palataan. Puspus honey ja kivaa iltaa.
No mikset laitaHyvää kuuluu
Syön paniinia, en laita kuvaa.
Oletko käynyt uimassa tänä kesänä? Mä en ole vielä usksltanut..Puhukaa nyt jotain saamari etten yksin höpötä
En ole hrrr... uin viimeks thaimaassa, siellä tarkeniOletko käynyt uimassa tänä kesänä? Mä en ole vielä usksltanut..