The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

pyllypanoa:notworthy::notworthy:

Juu:love:

Helposti näköjään:oops:
Herranjesta, ei mulla ihan aina o mielessäni seksi missään muodossa.
Oikeestaan hirveen ja valitettavan harvoin.
Ei ainakaan silloin jos luen TexWilleriä tai syön pyttipannua.

Kandee kokeilla. Vislaat vaan ja sanot, että "Aksu, pyttipannu on valmista" niin mä olen ruokapöydässä nopeammin kuin kissasi kaataa kukkaruukun.
Jos et osaa viheltää niin osta pilli.
 
*miettii missä suunnassa se kisun nurkkaus olikaan*:oops:
Tommoinen on huono nurkka.
Kyöpelinvuori aikanaan komensi mut nurkkaan enkä ollut nurkkaa varustellut joten se oli ihan kärsimystä.
Nykyään mulla on nurkassa läjä säilykkeitä, pino TexWillereitä ja pari laatikkoa olutta.
Ei tähän yksiöön mitään mancavea saa mutta aina sitä voi yhden nurkan varustaa kiukkuisemmankin naisen varalta.
Ugh! Olen puhunut.
 
Täällä hyörii pyörii iloista hihkuvaa palleroa enemmän kun omien verran, tälleen äkkisältään vilastuna.:D Kova on meteli aikaajoin.:LOL: Hyvä kun kuulee kirjottaa.

Nuorempi kissoista sai hiiren kiinni maalla.:sick: Se roikotti sitä pitkin taloa mun perässä ylpeänä ja minä juoksin karkuun.:coffee::LOL: Ei se sitä onneks tappanut, leikki hetken ja sitten nuorin tyttö komensi kissaa jättämään hiiren rauhaan ja vei hiiren ulos.:love:

Maalle meno kissojen osalta sujui oikein hienosti ja rauhallisesti vaikka matka kesti tunteja.

Aha, vai niin, nyt täällä aletaan nyt leipomaan. Just ku sain suursiivouksen tehtyä keittiössä!!:notworthy: Kohta on taas pikku tahmatassukoiden jälkiä kaikki paikat täynnänsä, niin ehanan kotoisaa.:coffee::D
 

Yhteistyössä