S
samassa tilanteessa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jack:Alkuperäinen kirjoittaja samassa tilanteessa:Alkuperäinen kirjoittaja Jack:Omasta puolestanikin on sanottava, että kaikkea on tullut koitettua. Vonkaamista, huutamista jopa itkemistäkin, mutta kun vaimoa ei kiinnosta niin puhumalla asiat eivät muutu. Puhumista on kokeiltu jo vuosikaudet, mutta lopputulos on aina sama.
Viimeisen vuoden aikana on tilanne mennyt siihen pisteeseen, että olen jo todella huolestunut mielenterveydestäni, sillä masennus ja ahdistus on välillä aivan kaameaa. Kyllä tämä tilanne aiheuttaa sen, että koen jo oman miehisyytenikin menetetyksi. Haluaisin niin kovasti antaa ja saada myös fyysistä rakkautta.
Minä tiedän tuon tilanteen liiankin hyvin! Paitsi että olen nainen ja tunnen ettei minussa ole naisellisuutta enää yhtään jäljellä kun oma mieheni ei minua himoitse. Seksi on suorittamista silloin harvoin kun sitä sattuu saamaan. Se on panemista,suorittamista kaikkea muuta kuin rakastelua.Haluaisin joskus vielä olla himottu,rakastettu ja arvostettu.
Tiedän kyllä kuten sinäkin, että me molemmat olemme himottuja, rakastettuja ja haluttuja, mutta valitettavasti emme koe siitä juuri heiltä keltä sitä haluaisimme. Tuntuisi vain mielettömän pahalta satuttaa toista, mutta epäilen, että se päivä on koko ajan yhä lähempänä.
Itse en koe olevani juuri tällä hetkellä
Suhteeseen vaan,jos ei muuten heru.