The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mulle taas alkaa oma paino olla liikaa vaikka normaalipainon puolella yhä (just ja just) olenkin. Huonot geenit selkäjutuissa peritty sekä mutsilta että faijalta. Pare vaan pistää tossua toisen eteen niin kauan kun olut maistuu tähän tahtiin.
Mä taas olen ihan normaalipainoinen.
Ottelupainoon on toistakymmentä kiloa.
Ylipainoon saan juoda oluen poikineen.
Kaunista minusta ei saa.
 
Nöy...mutta aattele miten kiva ois olla siellä linnanneitona:love:
Ritarillisuus muuten keksittiin siten, että naiset ensin pimeään huoneeseen koska siellä voi olla salamurhaaja.

Samoin "pojat sinisiin, tytöt punaisiin" -aate on kaksoisvirran maasta ja idea on se, että tuhohyönteiset ei o kiinnostunu sinisestä ja sininen väriaine on kalliimpaa. Tytöistä ny ei ole niin väliä.
 
Ritarillisuus muuten keksittiin siten, että naiset ensin pimeään huoneeseen koska siellä voi olla salamurhaaja.

Samoin "pojat sinisiin, tytöt punaisiin" -aate on kaksoisvirran maasta ja idea on se, että tuhohyönteiset ei o kiinnostunu sinisestä ja sininen väriaine on kalliimpaa. Tytöistä ny ei ole niin väliä.
Nii, aattele miten kiva juttu sulle kun voit leikkiä sitten siellä turistien joukossa ritaria ja heilutella heille vaikkapa aikasi kuluksi miekkaakin:ninja:
 

Yhteistyössä