Eka kahvit sit päikkärit
Eehän teistä ota mittään selevääPäikkärit ja sitten kahvi.
Eka kahvit sit päikkärit
Eehän teistä ota mittään selevääPäikkärit ja sitten kahvi.
Herätessä pää on tokkurassa. Kahvi auttaa siihen.Eehän teistä ota mittään selevää
Yleensä pusu auttaa useimpiin vaivoihin.Ei jaksa..Örp
Olen jo matkalla. Pitäkää paikkaa!Harmi, kyl tänne kolmaskin mahtuu.
Do dih. Ellu! *lähestyy Ellua huulet tötteröllä*Yleensä pusu auttaa useimpiin vaivoihin.
Siinä ei edes tartte syödä mitään.
Mä nukun paremmin kun juon kahviaHerätessä pää on tokkurassa. Kahvi auttaa siihen.
Do dih. Ellu! *lähestyy Ellua huulet tötteröllä*
Mulla on moraalinen kankkunen. Oikeakin kankkunen on tulossa mutta minä päätän päivän.
Mutta jotenkin vituttaa kun tuli elämästä tuhlattua kaksi viikkoa naiseen jolla ei ole aikomustakaan tykätä minusta.
Tuonkin ajan olisi voinut käyttää hyödyksi vaikka ryyppäämällä.
Ai niin tähän mun piti aiemmin sanoa että sillä naisellahan se moraalinen krapula kuuluu olla, ei sinulla.Mulla on moraalinen kankkunen. Oikeakin kankkunen on tulossa mutta minä päätän päivän.
Mutta jotenkin vituttaa kun tuli elämästä tuhlattua kaksi viikkoa naiseen jolla ei ole aikomustakaan tykätä minusta.
Tuonkin ajan olisi voinut käyttää hyödyksi vaikka ryyppäämällä.
Mulla on elämässäni kokemuksia tarpeeksi.Höps. Kokemushan tuokin!
*hali*
Kaks viikkoa hukattua elämää on mun ongelma eikä kenenkään muun.Ai niin tähän mun piti aiemmin sanoa että sillä naisellahan se moraalinen krapula kuuluu olla, ei sinulla.
Saat mun viimesen jätskinOispa mullakin jätskiä.
Täällä vaan ei oo edes pakastinta.
Ei oo mullakaan jätskiä.Oispa mullakin jätskiä.
Täällä vaan ei oo edes pakastinta.
Toki jos sen noin ajattelee, mutta ethän sinä kaksi viikkoa sitten voinut tietää, että kaikki päättyy näin kurjastiKaks viikkoa hukattua elämää on mun ongelma eikä kenenkään muun.
Ei ainakaan huonoja kokemuksia.Mulla on elämässäni kokemuksia tarpeeksi.
En mä tartte niitä lisää.
Mulla on elämässäni kokemuksia tarpeeksi.
En mä tartte niitä lisää.
Ei oo mullakaan jätskiä.
Siitä on kauan kun olen syönyt jollia saati sitten ostanut jätskiautosta jäätelöä...liian kauanKulkeekohan jäätelöauto vielä?
Uppoaisi pari jollaa ja jokunen sandwich oitis!
ikinä en oo ollu vääryyttä vastaanVai tuleeko ruutis meidän keskelle?
No tossa on jo vähän pusun mallia.